Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Příspěvekod MatějXJ » 11.05.2007-02:23

Vůle ventilů za studena
Sání:0,11-0,15mm
Výfuk:0,18-0,25mm
MatějXJ
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 279
Images: 113
Registrován: 16.07.2005-12:29
Bydliště: Kadaň

Příspěvekod lynx » 11.05.2007-12:49

Jako informace dobrý, ale jinak si nedovedu představit, jak si je někdo šteluje doma v běžně vybavený garáži :D
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Mira XJ » 11.05.2007-16:33

výfuk je myslím 0,21 - 0,25mm
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Peta » 11.05.2007-18:27

lynx píše:Jako informace dobrý, ale jinak si nedovedu představit, jak si je někdo šteluje doma v běžně vybavený garáži :D


.. přdestavit si to dovedu bez problému a udělat to taky není zas tak složité. V servisním manuálu je to do podrobna popsané i s obrázkama a každý šikovný jedinec to určitě zvládne.
Uživatelský avatar
Peta
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 182
Images: 43
Registrován: 15.08.2005-19:42
Bydliště: Ratíškovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 900
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Jarek » 12.05.2007-20:28

Také si to dovedu představit.
Dnes jsem měl sundané ventilové víko, v motoru něco rachtá, tak jsem hledal co to je :shock: . Vypadá to na seklej napínák, ale jak jsem ho sundal tak mi to z neopatrnosti někde přeskočilo o zub :x a musel jsem nastavovat komplet rozvody.

PS: při té příležitosti jsem kontroloval i ventily, naštěstí OK

Někdy je lepší si to udělat sám. :D
Uživatelský avatar
Jarek
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 100
Images: 8
Registrován: 16.11.2006-18:53
Bydliště: Ostopovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ 900 N
Rok výroby XJ: 1986

Příspěvekod Anonymous » 03.07.2007-12:10

Já bych zase přiběhl k tématu...
Dokázal by mi někdo poradit s tím, když mám na dvou vnitřních sacích ventilech vůli menší (tj. cca 0,05 - 0,1)? Myslel jsem si, že se jízdou podložky obrušují a vůle se bude zvětšovat. Mám nad tím mávnout rukou nebo to začít hned řešit?
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 03.07.2007-20:16

Malá vůle = špatná vůle. Vem si,že ventil se více tepelně namáhá a více se roztahuje,takže se ti může lehce stát,že za jízdy tam vůli budeš mít mínusouvou. To znamená,že se ti nebude ventil dovírat a podpálí se ti. Nebude ti pak těsnit, budeš mít na tom válci menší kompresy. Potom to je na GO hlavy,nový ventil a zabroušení sedla + zkouška těsnosti. Raději vůli větší než malou.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 18.07.2007-14:07

Tak, tak, taky jsem v sobotu měřil, protože,,rachtá" a na 2. výfuku je 0,3 což je sice víc, ale zase lepší než míň. Mimochodem, máte někdo zkušenosti s napínákem ev. s rozvoďákem? Mám na tachecu 25 tis. a nejsu si jistej, jestli je to pravda - dovoz Francie.
Anonymous
 


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron