rozeta nebo kolečko xj 600

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

rozeta nebo kolečko xj 600

Příspěvekod Anonymous » 04.04.2007-19:37

zdravim všechny jednostopáky, zajímalo by mě jestli je u rozety nebo kolečka na motor nějakej výběr velikostí bo bych to chtěl zpřevodovat spíš do síly, mám enko takže rychlosti nad 140 mě už ani moc nelákají taxem si říkal jestli by to nešlo nějak zredukovat aby to víc táhlo a jelo třebas jen 160 nebo 150 protože šestka je stejně nevyužitá v tom origoš zpřevodování
takže předem díkec za rady
???????????????????????
Anonymous
 

Příspěvekod xy » 04.04.2007-22:26

...jak to myslíš,nevyužitá šestka??...to ji jako neřadíš?? :(
xy
XJ štamgast
 
Příspěvky: 333
Images: 4
Registrován: 13.08.2006-21:23
Bydliště: Ouběnice
Kraj: Středočeský
Typ XJ: fzs 600
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod karlos » 05.04.2007-06:01

Tobě ty koně nestačí ?????? vždyť ten motor tahne pěkně od spodu a na 6-ku jezdím skoro pořád
Kdo to nikdy nezkusil, tak neví, o čem to je...
karlos
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 259
Images: 5
Registrován: 16.03.2007-05:12
Bydliště: Šakvice

Příspěvekod OTIS » 05.04.2007-06:18

--VinCenzo-- a kolik vážíš?

Jinak diskuse o řazení 6. zde viewtopic.php?t=48
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 06.04.2007-11:32

jateční váha :D

mno ne že bych ji neřadil ale jak říkám vyšší rychlosti nepotřebuju, ale to bude asi tou lidskou mentalitou

máš fichtla s tři a půl koněm a koukáš na kývačku s dvanácti jak na boha
máš diveržna a už spouzíš že pár koníků navíc by se šiklo, mno to je tak asi u všeho

jinak stačí a bohatě ale přec jen až ta řetězovka ukončí kariéru tak by mě zajímalo jesi sou nějaké alternativy
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 06.04.2007-19:15

--VinCenzo-- píše:jateční váha :D

mno ne že bych ji neřadil ale jak říkám vyšší rychlosti nepotřebuju, ale to bude asi tou lidskou mentalitou

máš fichtla s tři a půl koněm a koukáš na kývačku s dvanácti jak na boha
máš diveržna a už spouzíš že pár koníků navíc by se šiklo, mno to je tak asi u všeho

jinak stačí a bohatě ale přec jen až ta řetězovka ukončí kariéru tak by mě zajímalo jesi sou nějaké alternativy


Koupit devítku, táhne líp :lol: a neřešíš kolečka :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 07.04.2007-00:16

mno devítka nieje v naked verzi a navíc nemám notičky :wink:
Anonymous
 

Příspěvekod xy » 07.04.2007-10:30

...hm,notičky na větší nemáš,zkušeností asi tedy taky moc ne a už je ti xjčko pomalý? :( ...nechci poučovat,ale uč se,trénuj a drž se zatím při zemi,ono to všechno přijde,čau... :smt006
xy
XJ štamgast
 
Příspěvky: 333
Images: 4
Registrován: 13.08.2006-21:23
Bydliště: Ouběnice
Kraj: Středočeský
Typ XJ: fzs 600
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Anonymous » 07.04.2007-15:20

mno já bych to nebral tak na vážno a navíc NE POMALÝ ale ani ne slabý jen sem přemýšlel jak ten jeho výkon víc využít
zkušenosti lovím a nepochybuju o tom že mám co dohánět
Anonymous
 

kolik zubů ?

Příspěvekod Anonymous » 04.04.2010-21:11

Zdravim. Retezovka mi ma podle mechanika vydrzet jeste cca 10 000 kdyz se budu starat. Ale chtel jsem se zeptat jaky mam moznosti pri koupi nove. Konkretne pocet zubu a jaky to mam vliv na rychlost/otacky. Mozna je to divny , ale je na me zbytecne moc sily a na 6 jezdim skoro porad. A tak jsem si rikal ze kdybych nejaky ten zub ubral tak se to zlepsi. Uvital bych v rychlostech 100 az 140 trochu nizsi otacky. Mate s tim nekdo zkusenosti ? Rad si necham poradit. Nevim kolik jich je tam ted ale rychlosti jsou na 4000ot. 88Km/h na 5000ot. 110km/h na sestku.
Anonymous
 

Příspěvekod mirekm » 04.04.2010-21:43

Měnit se dá obojí, ale pokud tam máš origo konfiguraci (asi 16/48), tak je to nejlepší universální poměr. Jestli jezdíš jen sám a po rovince, větším kolečkem (17z) to uděláš do rychla (při jstejné rychlosti nižší otáčky motoru o cca 6%), klesne ti akcelerace a bude míň táhnout. Do kopců budeš muset dřív řadit. Ale 6% celkem nepoznáš.
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Chose » 05.04.2010-08:12

Ahoj.Změnit počet zubů na rozetě a kolečku můžeš,ale výkon půjde dolů a při 25KW.které podle tvého roku narození tam asi máš to bude hodně znát! Navíc se ti zrychlí i jednička a poskakovat po městě v kolonách přes spojku také není nejlepší.
Všechno rpo má i své proti.
Chose
 
Příspěvky: 79
Images: 3
Registrován: 23.09.2007-18:45
Bydliště: Prerov

Příspěvekod Anonymous » 05.04.2010-09:08

Diky. Mam normalne otevreno na 45KW. Jezdim prevazne sam a i s bagazi mam max. 80kg. Takze nejsem velkou zatezi. Takze jestli jsem to pochopil dobre tak se meni pocet zubu na prednim kolecku ?
Anonymous
 

Příspěvekod Chose » 05.04.2010-10:08

Můžeš měnit obě ale když změníš počet zubů na předním kolečku tak to má větší efekt než na rozetě,navíc cenově to vyjde líp.
Chose
 
Příspěvky: 79
Images: 3
Registrován: 23.09.2007-18:45
Bydliště: Prerov


Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků

cron