preteka karburator

preteka karburator

Příspěvekod Anonymous » 06.06.2005-12:32

Hi everyone, moto som dal do servisu nastavit a "experti" mi nieco poondali s karbosmi a zacal mi tiect benzin... teraz mi tvrdia, ze netesnia ihly a preco predtym tesnili ? Kua uz ma fakt seru, mal som to tam uz 2 krat a stredu ju tam idem odniest znovu. Dufam, ze to konecne daju povodneho stavu. Kto pozna dobry servis alebo manika na xj ? Napiste mi, kua ja chcem uz jazdit a nie telefonovat do servisu... :evil:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 06.06.2005-12:51

To chce klid. :)
poklep na ně nějakým kladívkem - ale opatrně! Mě se stalo něco podobnýho. Jak vypustíš karburátory, tak se asi zasekli plováky a neuzavřou přívod benálu. V každým karbecu je plovák a jak se zvyšuje hladina va kabecech , tak uzavírá plnění benálu. Tož se ti asi zadrhává - někdy fakt stačí poklepat. Nejlepší servis je si to udělat sám - a to myslím vážně. Na XJčku sundat nádrž,airbox a vytáhnout karbeci umí každý děcko. Případně si sežeň dílenskou příručku a jeď podle ní.
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 06.06.2005-20:22

Miro XJ, ty si kompletní servis (myslím ventily, podtlaky...) děláš sám, nebo to někam dáváš? Četl sem, že nejsi moc "fanda" Motoma Hustopeče.
Já sem tam byl na garančce a nemám žádné negativní zkušenosti. Jen tu další si nechám udělat na Břeclavské pobočce, protože Hustopeče jsou dost z prdele a čekt tam je fakt zážitek.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Mira XJ » 07.06.2005-07:41

Dělám si sám - to je fakt nejlepší servis. Jináš pár drobností znám,protže jsem měl 2 XJčka rozdělaný do šroubku po těžcé havárce a komplet jsem je opravoval.
Uplně negativní zkušenosti nemám.Jen mě nasral ,že jsem dojel dom a zjistil jsem,že u 14 dní staré motorky mám drobně promáčklou nádrž. :twisted: No a taky ta cena - ale za to asi nemůžou. Prostě garančka na motorce typu XJ po 10 000km kdy jela naprosto v pohodě za 5000,- se mě zdá trošku dost.
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod OTIS » 07.06.2005-09:29

Tak to je jiná, když si to máš kde natrénovat :wink:
5000 je fakt nějak moc, vždyť v 10000 se ještě ani nedělají ventily, že?
Mě už brzo čeká serviska v 12tis., tak su zvědavý jak se prohnu :(
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Mira XJ » 07.06.2005-10:33

Olej - Castrol GPS 10w-40 - cca 300,-/l
Je ho potřeba 2.5 bez filtru,2.7 s filtrem - takže cca 3l = 900,-
Olejový filtr - cca 300,-
svíčky - 250,-/ks = 1000,-
Vzduchovej filtr - 1000,-
3-4 hodky práce - 1200,-

Ventily se dělaj až ve 20 000km.
Na brzd. destičky je v 12 000km ještě brzo.

Můj interval:
10 000km - olej (motul 5100 10w-40 - 230kč/l + filtr)
20 000km - svíčky,vzduch filtr.
Práce zdarma - všechny tyto věci je opravdu jednoduchý udělat.
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod TOMMZ » 31.08.2005-16:03

Dyť je v angličtině a to je skoro jako čeština:-)

Dá se stáhnout tady: [url]viewtopic.php?t=192[/url]
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 13.01.2007-22:00

Začal mi chcát jeden karburátor, když jsem sundal komoru, všechno bylo v pohodě, jenom těsnění úplně rozpláclý, nanic, znova jsem to utáhnul a semtam si to v krátkym intervalu kápne (předtim mi to začalo po cestě kapat snad ani ne po jedný vteřině :roll: ), každopádně tam bude potřeba nový. Nevíte někdo kolik stojej, jestli se prodávají v nějaký sadě, nebo samostatně, nebo jestli neni lepší prostě tu spáru vyplnit menší housenkou silikonu... ? Jinak je to na XJ 900
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 13.01.2007-22:49

Tady mají sadu asi na 1 karbec ?
http://www.louis.de/_20b6da447b93f322cd ... &anzeige=0

Raději dát těsnění než to nějak lepit. Benzín je svině! :wink:
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 14.01.2007-17:54

:shock: 16 Eur, tak to je slušná raketa... já potřebuju jenom to těsnění na plovákovou komoru, to je hrozný, vždycky se podělá jedna věc a člověk si musí koupit repasovací sadu :smt104
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 14.01.2007-18:07

Tak se zkus informovat v Yamaze, díval sem se do katalogu a má to číslo jako samostatný díl. Stojí to 8$, tak počítej kolem 200 Kč :? 8)
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 15.01.2007-06:44

Tak to už se snad vyplatí celá ta sada :lol: Ne, stačí těsnění, ale uměj si to nechat zaplatit.. bohužel je to takhle asi u všech "maličkostí" :smt005 Díky za předběžnou cenu, aspoň vim, co můžu čekat, původně jsem chtěl vyměnit těsnění u všech, pokaždý to v rohu bylo total rozpláclý, sice jen u jednoho chcalo, ale takhle... :evil:
Anonymous
 

Příspěvekod lynx » 15.01.2007-11:28

Pánové, proč vyhazovat peníze za "papírové" těsnění? Kupte si těsníci papír (arch) a není problém to vyklepat. Nedávno jsem si přetěsňoval závěsný lodní motor a ani nekápne, nic na tom není.
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod OTIS » 15.01.2007-11:38

Tam není papírové.

18
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod lynx » 15.01.2007-13:04

Aha. Neměl jsem to rozdělaný, vycházel jsem z toho odkazu na sadu těsnění od Louise - tam to na papír vypadalo.
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Anonymous » 15.01.2007-16:25

Tak už mi odepsali z Marimota (Vrbovka), je to 164,- bez DPH, dodací lhůta 3-5 dnů. To je hořký, tak jenom jedno a budu doufat, že ostatní vydržej :smt011
Anonymous
 

Re: preteka karburator

Příspěvekod KLIMA » 29.05.2017-19:29

Zdravím chlapi,
nechtěl jsem rozjíždět nové téma, tak to napíšu zde. :D

Dva dny zpět do mě nacouval autem borec když jsem vytahoval moji XJ 550 z garáže. :smt013 Nic vážného, moto to přežila víceméně bez škrábance stejně jako já, ale prostě mě vybulil na stranu i s ní a položila se na zem.

Od té doby, když pustím benzín z nádrže mi teče z přepadové hadičky co jde z airboxu a nechce přestat.
Mám za to, že se mi zablokovaly pravděpodobně plováky ve spodní poloze a tím pádem se stále přeplňují.

Dá se to vyřešit i jiným řešením než sundáním a rozebráním karbeců?
Pokud né, tak mi asi nezbývá nic jiného než obětovat jeden den práce :D
KLIMA
 
Příspěvky: 3
Registrován: 15.11.2016-20:27
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: 550 4V8
Rok výroby XJ: 1981


Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků

cron