Vyhřívané rukojeti

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Příspěvekod Anonymous » 22.10.2006-20:32

Mám ty samý a můžu je jenom pochválit..taky se mi nezdá, že by to bylo nějak výrazně tvrdší, ta guma.. Tuhle jsem je zapnul ze zvyku na HI a jak je teď docela teplo i večer, nekecám-pálily mě ruce a poprvé je dával na LO.. :))
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 23.10.2006-10:39

Hospa píše:K čemu se tam dává to relátko?
relatko je tam pro pripad ze zapomenes rukojeti vypnout.nevim jestli by to dokazalo vybit baterku pres noc ale sichr je sichr. rele se spina pres klicek v zapalovani a spojuje napajeci okruh rukojeti pres pojistku s baterkou.


Tak pokud ho zapojíš za spínačku tak to jde i bez relé. Ale já bych jeho význam viděl spíš v tom, že to napájení topení nepůjde přímo přes spínačku. Ono je to kolem +3A, nevím na kolik je dimenzovaná.

Kupovat za 5E u Louis je zbytečné, u nás to seženeš levněji. Např. http://www.bucek.name/index3.php?id=rel ... 120_60c00_
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Faudy » 23.10.2006-14:57

Mozna trochu mimo misu, ale jak jsem se zminoval, mam vygrejvany fusekle a rukavice gerbing. Ty rukavice se daji nahradit heftama a poradnejma rukavicema, ale ty fusekle! Aaach. Kdo to nezkusil, nebude verit. Zkousel jsem s tim jet do prace, rano +3 stupne, paradni teplicko celou cestu. Nejhorsi je kdyz se to vypne :x
Ale zase to bere i s rukavicema 44W a nevim, jak je na tom alternator, snad to zvlada, ale radsi to pred koncem cesty na chvili vypnu...
Faudy
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 175
Registrován: 07.06.2005-13:19
Bydliště: Teplice

Příspěvekod OTIS » 24.10.2006-10:27

Pokud budu vycházet z tohoto ceníku tak ta cena se by dala http://www.gerbing.cz/shop.php?sortimen ... bory=reset

Otázka jak je to s životností, když kombinuju jízdu a chůzi?
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Faudy » 24.10.2006-13:44

No jsou to takovy tlustejsi ponozky a v nich je dratek, nejspisl licna v buzirce, vypada to dost odolne, ale podle me je to dobry na delsi presuny, osobne bych v tom radsi moc nechodil. Melo by to asi dost vydrzet, za ty prachy bych to ale pred vystupem na Gerlach sundal :D
Faudy
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 175
Registrován: 07.06.2005-13:19
Bydliště: Teplice

Příspěvekod OTIS » 03.11.2006-17:28

Faudy píše:U vyhrivanych rukojeti me stve, ze clovek musel mit slabsi rukavice, aby to melo efekt.


Nevím co je u tebe slabší. Já mám na zimu tyto http://germas.cz/catalog.asp?idi=225&idk=168 .
Dnes sem byl jezdit a na 30W mimo město už mě to bylo až nepříjemné jak to hřálo. Takže sem dal 10W a ideální. 30W je dobré do města, když se často používají páčky.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Jiri BN » 04.11.2006-16:56

Na mtb jsem měl návleky na brzdové páčky. Zajímalo by mě jestli někdo nevíte zda se to dá sehnat i na moto?
Jiri BN
XJ štamgast
 
Příspěvky: 318
Images: 10
Registrován: 03.03.2006-21:29
Bydliště: Mstětice

Příspěvekod Anonymous » 19.11.2006-20:29

Možná byste někdo rád i vyhřívaný vložky do bot? :) A mají tam i jiný věcičky a celkem příznivý ceny řekl bych...

http://www.tchibo.cz/spotrebni_zbozi/47/katalog.pdf
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 06.12.2006-15:52

Jiri BN píše:Na mtb jsem měl návleky na brzdové páčky. Zajímalo by mě jestli někdo nevíte zda se to dá sehnat i na moto?


http://www.louis.de/_3039c3f2ea29d4f1dc ... r=10019101
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 08.12.2006-20:51

Mohli byste sem někdo prosim hodit průměry heftů Saito a Daytona? a Jirka BN, jestli by přeměřil Oxfordy? Pořád nevim který, jen mě zajímá, jak se vlastně držej, když si tolik lidí stěžuje, že Saita jsou moc velký... Jinak v ČR se Saita nabízejí nejlevněji asi tady: http://novelmoto.cz/katalog_DO-gripyvyhrivane.htm

Nebo někdo našel něco levnějšího? Popřípadě nějakej člověk ze středních čech plánující cestu do Vídně? :smt051
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 09.12.2006-07:40

Saita mají 3.5 cm. Já sem to zvětšení průměru oproti origo přivítal- je to mnohem příjemnější, myslím jak na držení tak i lepší ovládání moto, zejména na deších trasách.
U Louis kupovat takové věci až budou v akci.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Bartus » 09.12.2006-11:59

Co se týče ceny, tak já je kupaval 3 týdny nazpět ve Vídni za 15.45 je třeba počítat s navýšením o zhruba 1e oproti katalogu ( v rakousku mají jiné ceny než v německu ). Jinak za 650 je prodávají i u nás v Ostravě v Domě Motocyklů.
A ohledně te tloušťky, jsem je u Louise porovnával s Daytonou a o moc hrubší se mi nezdály. Někde jsem čet že je tam dvojité vinutí cívek u Saita oproti Daytoně, tak asi proto.

Jo ještě jednou dík Otisovi za el. schéma a za odpovědi na moje blbé dotazy :lol:
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Anonymous » 09.12.2006-18:28

Díky moc, 3,5 centimetru, to neni tak hrozný... Jinak Saita II mají teď za 25E a Daytony za 40E Akorát se tam nejspíš nedostanu (Praha :roll: ) 15 Euro, to je zlatý, achjoachjo :smt005
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 09.12.2006-18:45

Tak pokud to nespěchá, já k Louis po v příštím roce možná pojedu (Leden, únor, Březen???). Záleží esi tam budou mít něco (pro mě) zajímavého v akci.
Myslel jsem že pojedu i teď, ale mají tam prd...
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 10.12.2006-09:22

Právě že mám za úkol to stihnout do Vánoc :oops: má to být dárek, znáš to, doba překvapení je dávno pryč, takže si mám vybrat sám a tak se aspoň snažim skrouhnout cenu na minimum.. Ale díky za nabídku, tenhle katalog za moc nestojí, pravda, snad v těch dalších taky něco najdu a poprosil bych tě potom? :wink: Každopádně díky za nabídku :!:
Anonymous
 

Příspěvekod Jiri BN » 10.12.2006-11:47

Tak Oxfordy mají 3,5cm. :wink: Nevím jak ostatní značky vyhřívaných rukojetí, ale Oxfordy jsou proti origo heftum o 1cm delší a tak jsem musel posunovat ovladače na řídítkách :evil: , abych při pádu neriskoval poškození heftů.
Z Novel mota ti je pošlou (poštovné asi 80 Kč.)
Jiri BN
XJ štamgast
 
Příspěvky: 318
Images: 10
Registrován: 03.03.2006-21:29
Bydliště: Mstětice

Příspěvekod TOMMZ » 11.12.2006-23:40

Daytona za 40éček
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 13.12.2006-13:55

Díkyyy... vypadá to, že žádná firma už to do Vánoc nestihne, takže až po, ale neva, stejně už asi bude všude sníh, uvidíme.. A Otisi, mohl bys mi prosim taky přeposlat schéma, jak jsi to zapojil?
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 13.12.2006-18:43

Hele to Bartus jen nevěděl jak a kam to relé zapojit... Tak sem mu popsal jak to mám já. No pokud ti to po pomůže _jine/ruzne/OTIS_schema600.jpg
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod OTIS » 15.12.2006-10:43

Tyto origoš Honda 7000 Kč :?

Obrázek
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 15.12.2006-17:33

Při prvnim pohledu to vypadalo hrozivě, ale paráda, určitě se hodí nejen kvůli rukojetím... Díky... 7000, hrozný, právě, koukal jsem, že v Hondě probíhají slevy a když jsem viděl tohle... Kupujou jenom vataři...

Pro šetřivý jsem našel tenhle odkaz :D

http://www.georgeb.wz.cz/vyhrivani.htm
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 31.01.2007-10:25

Docela zajímavej odkaz, jen by mě zajímalo, jak to prohřeje tu plynovou rukojeť... Za dob, kdy jsem ještě jezdil na Mz, jsem si dělal vhřívání tak, že jsem koupil odporovej drát(myslím,že měl něco kolem 10 ohmů/metr), namotal jsem ho na řidítko, omotal izolepou, aby se mi to nezhrnulo, pak nasadil rukojeti. Udělal krabičku z vypínačem a jak to hezby hřálo. jen byl problém, že se mi často lámal drát vedenej k plyn. rukojeti. A taky ten drát se moc nepřátelil s pájkou, takže byla celkem sranda to pájet. Celkové náklady byli asi 100kč a hodinka práce.
Anonymous
 

připojení vyhřívaných rukojetí

Příspěvekod Anonymous » 19.02.2007-09:10

Jelikož jsem v sobotu vymýšlel připojení rukojetí Saito II, tak sem přidám pár postřehů.
Kromě vyhřívaných rukojetí potřebujeme spínací relé, které se dá zakoupit v elektrokrámě nebo mototechně cca 75kč ( o pár příspěvků výše), cca 40 cm dvoulinky, nebo přiměřeně volného drátu a k relátku 4 nasouvací konektory.
K minus ( černý) drátu od rukojetí, nejlépe přímo na očko k baterce, připájíme černou půlku dvoulinky a na druhou stranu 1 konektor. Červený (plus) drát rukojetí přerušíme mezi ovládací skřínkou rukojetí a pojistkou, nejlépe přímo u pojistky, ale tak aby zbylo něco málo místa na následné uklizení relátka do volného místa pod sedlem a na oba konce dáme konektory. Zbývá (plus) napájení relátka, to připájíme na napájení zadního obrysového světla. To je ( měl by být :-) ) modrý drát s červeným proužkem, který lze "vytáhnout" u konektoru pod nosným obloukem sedla, na který přiletujeme červenou půlku dvoulinky a nasadit na relé. Saita měly elektrikářský obrázek připojení a popisem konektorů, které by se nemělo nechat splést. A vše můžeme připojit na baterku, vyzkoušet. Zaizolovat - kvůli vodě relátko a raději znovu vyžkoušet. Nacpat pod sedlo a můžem vyrazit. Takto připojené rukojeti topí pouze pokud je klíček ON a ještě zapnuté světla.
Jo ještě, plynovou rukojeť jsem lepil silikonem z tuby a super drží.
Anonymous
 

vyhřívané II

Příspěvekod Anonymous » 19.02.2007-11:31

Jenom dodatek : výše uvedený popis je na XJ600S, ale ono se to asi dá aplikovat i na všechny ostatní XJ.
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 19.02.2007-11:41

Z mého pohledu je nepraktické když to funguje jen při světlech. Ne všude je mám zapnuté (různé vedlejší cesty - polní, lesní). Ale to záleží na každém jak mu to vyhovuje.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod kubik1 » 08.11.2007-01:27

mam na masine vyhrejvany hefty,spinac je na riditkach a ma polohy START, OFF , ON ?
off je uprostred nevite k cemu je tam ten START? uz sem to tak koupil tak nevím...
XJ 900F rok 1991 4BB
kubik1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 126
Images: 16
Registrován: 24.05.2006-06:06
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod Anonymous » 08.11.2007-07:41

START je tam tuším na to aby se rukojeti rychle zahřály,jak sou teplý tak přepneš na ON.
Anonymous
 

Příspěvekod kubik1 » 08.11.2007-16:40

tušil jsem ze to bude asi takhle ale nebyl si jistej páč to hřálo na START i na ON :) diky
XJ 900F rok 1991 4BB
kubik1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 126
Images: 16
Registrován: 24.05.2006-06:06
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod Anonymous » 20.11.2007-09:37

Tak stejně jako loni, kdyby někdo chtěl - http://www.tchibo.cz/spotrebni_zbozi/default.asp

Vyhřívaný vložky do bot za 1200,- prodej začíná od zítra, záruka 3 roky :wink:
Anonymous
 

Příspěvekod zbynek » 22.01.2008-11:03

Mám prosbu:
Kdo jste montoval Saito II na XJ900F? Vyskytl se totiž problém KAM namontovat karabičku s ovládáním. Prostor vypadá nějak takhle:

Obrázek

a tam se celkem těžko vybírá volné místečko - daň za atypická řidítka. Na levý "hrb" (myslím tím ohyb řidítek u levého zrcátka) mám naplánován cyklocomputer a protože Saito II má kabel vyveden doprava tak na protější stranu se nevejde, bude kolidovat s přichycením brzd, nemluvě o nehospodárném vedení už tak krátkého kabelu, který bych musel zase ohybem vést zpět ke krku.
Ještě mne napadlo dát jej doprostřed na ten plast mezi řidítka, ale nevím, nevím....
Měl by někdo z "babičkářů" vyfoceno, kde a jak má ovladač namontován? Moc by nám tím pomohl. Díky moc!
Too Old to Rock And Roll, Too Young to Die
Uživatelský avatar
zbynek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 278
Images: 26
Registrován: 14.08.2007-07:01
Bydliště: Kunratice
Kraj: Praha
Typ XJ: 900F
Rok výroby XJ: 1990

PředchozíDalší

Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků

cron