HONDA vyrábala aj modely supermagna VF 750 C a magna de lux VF 750 C.
Medzi customy môžeme zaradiť aj ucelené rady KAWASAKI LTD, HONDA CB Nighthawk, Custom , SUZUKI GS GL a YAMAHA XS U.S. Custom. Ale to boli zväčša predchodcovia band spomínaných v tabuľke.
Takže keď sa vrátim k yamahe. Celej skupine maximov šéfoval XJ 1100 maxim. Až od roku 1985 prevzal miesto šéfa veľky boss V-max. Skupina v zložení XS 400 maxim, XJ 550 maxim, XJ 650 maxim, XJ 750 maxim, XJ 1100 maxim úspešne vtrhla na americký trh. Veľmi pekný bol XS 650 LH Midnight maxim, ktorý bol celý v čiernej farbe. Maximy však zaujali aj Európu. Yamaha sa rozhodla pre Európu postaviť trošku iného maxima, viac elegantnejšieho, krajšieho, proste krásavca z maximoskej partie, model XJ 700 S maxim. Ďalej sa Yamaha sa rozhodla vraziť do tohto modelu aj iný motor s piatimi ventilmi na valec. Tak vznikol vodou chladený model XJ 700 X maxim. Do Európy sa vozili modely XS 400, XJ 700 S a XJ 700 X.
Musím spomenúť aj prvý fazer FZX 750 a radián YX 600. Títo dvaja totiž rozbehli triedu zvanú už vtedajších reklamných plátkoch ako muscle bike. Do nej sa zrazu priradil aj V-max. Doba sa mení a k V-maxu už by názov custom nikto nedal. Avšak názov maxim je hlavne v U.S.A. a Kanade pojem. Majitelia majú vytvorené kluby majiteľov maximov, alebo kluby podľa konkrétnych obsahov maximov. V bývalom východnom bloku na moc maximov nenarazíte, ale pokiaľ pocestujete smerom na západ určite nejakého stretnete, hlavne z tých čo sa do európy dovážali. Budem veľmi rád pokiaľ sa vyjadríte k téme maximov.