Vysoká spotřeba

Vysoká spotřeba

Příspěvekod Anonymous » 02.07.2006-19:18

Chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemáte problém s přehnaně vysokou spotřebou? Moje XJ musí jezdit snad za 10l/100. Speciélně pro OTISe: zkoušel sem jezdit i napohodu s max rychlostí do 110km/h s žádným prudkým zrychlováním a na nádrž sem najel maximálně 200km. :evil: Objevil olej na bloku a myslím si, že bude něco s těsněním pod hlavou. Nemůže ta spotřeba být způsobena tím?(a kolik to těsnění přijde) Nebo sem taky slyšel názor, že špatně seštelované ventily zvyšují spotřebu. Já už fakt nevím co s tím. Když jsme byli na Dlouhých stráních tak mě OTIS dostal tím, že na jednu nádrž dojel z BRna sem pak udělal celou vyjížďku a ještě by to prej vyšlo zpátky. To u mě opravdu ani omylem. A rychle už teď opravdu nejezdím!!
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 02.07.2006-19:38

Opravdu nevím čím to.... Nemáš to třeba nějak neodborně odškrcené, špatné trysky....?

Mrkni na spotřebu Faudyho- ten jezdí ve dvou a plně naložený
http://www.volny.cz/hampster/dokument/denik.xls
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Mira XJ » 02.07.2006-19:59

Čoveče to je nějak moc! Já s XJ jsem ve dvou jezdil svižně tak kolem 5.5l/100km. Máš dobře dovřenej sytič?
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 02.07.2006-20:41

No to já vím, že to je nějak moc :( . Otáčky mám na volnoběh normální tak snad bude sytič dobrej. Trysky by měly být v poho, protože to je normální plná verze a ne odškrcená. Už jsem z toho na prášky. Celou dobu sem to nějak neřešil, ale teď po dlouhých stráních mě to už fakt vrtalo v hlavě. Jedu dvakrát za mladou cca 25km a potřetí už radši natankuju. V tomhle případě jedu ostřejší tempo, ale i tak tu píšete, že to jede do 6,5l a to u mě určitě ne.
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 03.07.2006-06:31

"Trysky by měly být v pohodě..."
Kolikatý jsi majitel, co ty víš kdo s tím co dělal :idea:
To že bys neměl něco seřízené snad nezvedne tak spotřebu :?:
A co vzduchový filtr, není tam jetě původní?
Možná bys to měl svěřit nějakému odborníkovi. Myslím že výjde nastejno platit za servis nebo za promrhané palivo.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 03.07.2006-07:51

Kdyby to bylo přetryskované tak by to bylo v techničáku, že to je slabší verze ne? Já tam mám 44,8kw. Filtr jsem měnil hned jak jsem to koupil a bylo na čase byl zasranej jak cosi. Asi máš pravdu. Budu to muset někam dát. A nevíte teda kolik stojí to těsnění pod hlavu?
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 03.07.2006-07:58

Tato sada stojí 116E

Obrázek
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 03.07.2006-08:05

Vyndej svicky, vyfot je a dej sem odkaz.
Pokud je budes mit cerny nebo dost tmavy, bude moc bohata smes.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 03.07.2006-08:56

Samotné pod hlavu sehnat nejde? Foťák nemám doma, ale svíčky jsou černé. Skoro ani nevypadají jako nové :( . Ale myslíš Havlis, že jenom špatne seřízení zvedne spotřebu o tolik? Já myslím, že tam bude ještě něco :?
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 03.07.2006-09:02

Určitě prodává, zkus se poptat třeba někde v Yamaze. Ale myslím, že to od Louis bude jako neorigo levnější.
Že by bohatější směs zvedla spotřebu 2x ? To se mě nějak nezdá, navíc by se ten motor dusil ne?
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 03.07.2006-09:22

Motor jede právě výborně. Sice nemám srovnání s jiným XJ, ale když jedu ostřeji tak stačím silnějším nebo je i proháním. Je to celé divné. Mám stejný názor, že jen směs o tolik spotřebu nezvedne.
Anonymous
 

Příspěvekod Bartus » 03.07.2006-10:22

Zkus se taky podívat na filtr jestli není zasviněný, to ti taky může zvednout spotřebu. Já nahodil na XJ laďáky a tím se mi spotřeba mírně zvedla, ale i když jezdím jako prase, nejdu nad 6 litrů, jinak normálně kolem 4-5 litrů. Když jsem jel na jaře na jižní moravu na sraz XJ, tak jsem plně naložený a ve 2 ujel na nádrž 320 km. S origo výfukama jsem dojel do ostravy na nádrž až z Telče. :P
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod TOMMZ » 03.07.2006-16:34

Mňo ona 96 asi nemá TPS, takže spotřeba nikdy nebude srovnatelná s novějšími ročníky. Každopádně si nech sladit karburátory nejlépe někde na brzdě.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 03.07.2006-20:54

Ahojky, no já jsem se vrátil v sobotu ze slovenska cca 1400km a průměrnou spotřebu jsem měl 4,85L/100km a nejmíň 4,58L/100km takže 320km na nádrž není problém!!! To byl taky jeden z důvodů volby XJ 600 :lol:
A to jsme byli prosím takhle naložení:
A jel jsem s přítelkyní a mnohdy taky kolem 140 - 150 po dálnici.
Takže s tím něco dělej ta tvoje spotřeba opravdu není normální ale takle je těžko radit, asi by se na to měl mrknou odborník.
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 04.07.2006-06:28

To TOMMZ: TPS sice nemá,ale i tak se musí v pohodě vlést do 6l/100km!!!
Vždyť já na litrovým fazerovy jezdím do 6l ve dvou a pod álnici 140-150. Dlouhý štreky 5,5l/100km. A to rozhodně pomalu nejedu.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 04.07.2006-08:28

Těch 320km jezdíte na celou nádrž, nebo do přepnutí na rezervu? Rezervu zapínám cca.260km ale většinou to moc nešetřím a cestu na sraz jsem nepočítal, takže většinou je to "odreagování v zatáčkách"
Anonymous
 

Příspěvekod Bartus » 04.07.2006-10:32

XJelen píše:Těch 320km jezdíte na celou nádrž, nebo do přepnutí na rezervu? Rezervu zapínám cca.260km ale většinou to moc nešetřím a cestu na sraz jsem nepočítal, takže většinou je to "odreagování v zatáčkách"

Já těch 320 najel do přepnutí, s rezervou by to bylo víc. :roll:
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Anonymous » 04.07.2006-11:42

No tak to je nářez. Budu muset udělat nějaký love a šup šup do servisu. Včera jsem koukal i na ten olej a je to od něj i pod blokem takže asi tečou obě:(. Napadlo mě jestli se třeba jen vibracema nemohly povolit nějaký šrouby. Ale taky to nechci strhnout tak na to nechytám. Možná, že se dnes půjdu aspoň poptat na kolik by to celé vyšlo, ale do té doby asi budu muset abstinovat :cry: . Taky asi zavolám původnímu majiteli a pěkně si ho podám. Na kolenou přísahal, že je ve 100% stavu.
Anonymous
 

Příspěvekod TOMMZ » 04.07.2006-16:01

No co bys nechtěl...je to už docela stará mašina, takže 100% určitě nehrozí.

Já jsem nikdy nepočítal kolik km najedu na nádrž, ale na rezervu jsem najel 60km a ještě mi to nechcíplo.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Anonymous » 04.07.2006-16:32

Samozřejmě, že sem si nemyslel, že to bude ve 100% stavu, ale přímo sem se ho ptal jestli bere olej a on že od výměny po výměnu nedoléval. Já mám najeto nějakých 2500km a už jsem doléval skoro 0,5l. Na spotřebu sem se taky ptal a řekl mi, že přes 6l nešel a jak tak koukám tak se nic neshoduje:(.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 04.07.2006-21:00

píšu s přítelkyní, protože se žením až v září. :D
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 05.07.2006-11:08

No a to mu chceš jít omlátit o hlavu až po takové době? To tě pošle do prdele...
Jestli to žere moc oleje tak tam větší viskozitu xW-50.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Mira XJ » 05.07.2006-11:44

dej tam 20W-40 nebo 20W-50. Je to hustčí olej a nemělo by to tolik žrát olej.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Spotřeba

Příspěvekod Anonymous » 07.07.2006-17:02

Měl jsem podobný problém.Bralo mi to desítku na sto a za studena se to hádelo víc než obvykle :D Po asi třetí rozborce karburátorů jsem našel nalomený šroubek co drží sedlo jehly,takže si to přisávalo benzín.Po výměně prťavého šroubku za 113 Kč :evil: mám klid.teď mi poměrně zvalchovaná šestistovka bere zhruba 5 l na stovku
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 31.08.2006-07:02

http://motorama.cz/modules.php?name=New ... le&sid=106

.....a na karburátorech se objevil potenciometr škrtící klapky. Vylepšení motormanagementu snížilo spotřebu asi o litr na sto....
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Faudy » 31.08.2006-09:05

No to je ten blabol co jsem psal pro Motoraj a motorama ho ze me vydojila :oops: No, rekneme ze ty stary vrany jezdily tak za 5.5 a ty novy za 4.5, ale je to dost nadneseny. Moje treba letos ve Francii severni jezdila za 4.7, loni v alpach a v jizni Francii 4.3. Jak to jsou dlouhy rovinky, tak to chce jet furt s heftem, clovek to skoro nezavira jako v horach a holt to trochu vic papa. Taky jezdete s kolegou na fjr, ze jo :D Jeste mi prijde, ze kdyz vzadu sedi mamina, tak mame lespi aerodynamiku, v singlu podle me vznika mezi mnou a zadnim kufrem turbulence (problem hlavne na dalnici). Kdyz jsem tam narval bundu a bagl tak se to zlepsilo.
Faudy
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 175
Registrován: 07.06.2005-13:19
Bydliště: Teplice

Příspěvekod Anonymous » 24.04.2007-20:55

Tak ja som sa na mojej xj-cke pokusal velakrat o 5litrov a nikdy sa mi to nepodarilo asi to bude tym ze to je stary rocnik 93 a navise jazdim väcsinou po meste takze ked to zohrejem tak to uz aj vypinam a tymto sposobom bez akych kolvek pridavani zozere 6 ked blbnem aj 7 litrov spotreba 4,5 jedine dialnica aj to pochybujem ved vtedy vzdy davam plny kotol
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 24.04.2007-22:08

laznickj: Jak ty jsi vůbec dopadl s tou spotřebou ? Dal jsi to někam do servisu ?
Jinak moje spotřeba se pohybuje cca od 4,5 - 5 l
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 25.04.2007-12:41

Na to se už musíš zeptat karlose. Mé cestování bylo typem 60% po městě a zbytek byl legendární skřítek a k mladé kde je krásný kopec s novým asfaltem. A jelikož jsem koupil auto které má spotřebu kolem 7 litrů a mě se teď podařil průměr 11l tak to asi bude v rukách:(. Holt kopce, zatáčky a řazení mám rád no:).
Anonymous
 

Příspěvekod karlos » 25.04.2007-16:27

laznickj píše:Na to se už musíš zeptat karlose. Mé cestování bylo typem 60% po městě a zbytek byl legendární skřítek a k mladé kde je krásný kopec s novým asfaltem. A jelikož jsem koupil auto které má spotřebu kolem 7 litrů a mě se teď podařil průměr 11l tak to asi bude v rukách:(. Holt kopce, zatáčky a řazení mám rád no:).


Mohu potvrdit, je to asi v rukách. Já jezdím pohodu styl OTIS. Cestovka někde kolem 100, žádné velké brejky. Ne že bych tomu občas taky nedal (to bych asi nebyl normální), ale jak říkám, pohoda. Dal jsem ji do servisu, udělal ventily, karburátory. Moc to prý nechtělo. Najezdil jsem asi 1000 km a spotřeba: 4,78l. Co dodat.
Ještě musím vyměnit řetězovku. Je dost vytahaná (teda lázňo jaks to šteloval:-) Jinak byly drobné opravy, ale nestěžuju si. Ke starší mašině to patří.
Kdo to nikdy nezkusil, tak neví, o čem to je...
karlos
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 259
Images: 5
Registrován: 16.03.2007-05:12
Bydliště: Šakvice

Další

Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron