Moje nové pneu

zkušenosti s pneu, ceny, tipy

Příspěvekod OTIS » 20.06.2005-12:25

Obrázek
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Mira XJ » 20.06.2005-12:41

Zdar do rodiny XJčkářů!
1, Zadní pneu pumpuju na 2,5 Baru - 250 kPa
Přední na cca 2,3 rau - 230 kPa
2, 110/70 má nižší profil - bude se ti líp sklápět do zatáček,ale nějakej velke rozdíl to nebude. - Jo a s touto pnue asi neprojdeš na STK!!!
3,Vibrující řidítka je u XJ "mormální" jev. Zrovna o víkendu jsem na jednom XJčku tento problém řešil - a vypadá to ,že se povedlo.
Postup:
1, Dotáhnou krk řízení - Hoď motorku na hlavní stojan někdo ať ti přizvedne motorku za přední vidle - nesmí to být žádnej chcípák - a ty šoupneš něco vyššího pod svody.Tak aby se motorka opřela o svody - neboj nic se nestane -několikrát zkoušeno.Přední kolo máš furt ve vzduchu.
2, Vyšroubovat 4 imbusy co drží řidítka, řidítka sundat ze žlábků a posunout dopředu,abys povolil ten šroub kterej je pod nima a co drží vrchni brejle.
3, Povolit ten šroub + Ty co drží v horních brýlích trubky vidlic.
4, Vem si nějakej velkeš šroubovák + kladívko a poklepáváním na spodní zubatou matku ( je pod těma brejlema - je normálně vidět a poklepávej na tu spodní) ve směru hodnových ručiček budeš pomalinku dotahovat ložisko na krku řízení.Přitom budeš zkoušet jak moc tuho jde otáčet s přední vidlou do stran (vždy zkoušej až do kraje :!: ) Až to půjde jemně tíž,tak to zkompletuj a jdi jezdit.
Je to otázka tak 1/2 hodky práce. :D

rovna o víkendu jsem na Nku měnil olej ve vidlích+ gufera + dotáhnutí toho krku řízení a Xjčko nestačilo ani pořádně vychladnout. :D
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod OTIS » 20.06.2005-12:52

Asi jak kterou technikou. Byl sem už s různým soustrojím na STK Lednice a důležité, že seděly výrobní čísla, spz a prošlo to.
Takže to vypadá, že ta Dunlopka před kmitáním nakonec taky neuchrání :?
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 20.06.2005-14:32

No to rozkmitání mě trochu překvapilo, ale když to dělá i jinejm, tak asi holt nebudu jezdit bez drža. Zkusím utáhnout to řízení a uvidím. Zítra ji zkusím protáhnout v Brně, snad si neodřu boty :)
Anonymous
 

Příspěvekod Drobeček » 20.06.2005-14:51

bzzzz píše:No to rozkmitání mě trochu překvapilo, ale když to dělá i jinejm, tak asi holt nebudu jezdit bez drža. Zkusím utáhnout to řízení a uvidím. Zítra ji zkusím protáhnout v Brně, snad si neodřu boty :)


JÉÉÉŽIŽŠMARJÁÁÁÁ to jako máš 1.motorku v životě teprve 3týdny jezdíš a hned to jdeš "protáhnout" do Brna na okruh ?!!!
Nóóó tak to ti přeji málo pádůůůůů a abys to "ustál" :?
Je pravda, že tam alespoň nejezdí auta, ale zrovinka turisticky se tam taky nejezdí. No a pokud nemáš žádné zkušenosti s technikou jízdy, tak bych tam asi nevlezl. :shock:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod Anonymous » 20.06.2005-15:19

Padat nehodlám, bolí to jaxviňa. Loni jsem spadl na kole a byl jsem dva dni v nemocnici. Přijedu tam omrknu a když mě ti střelci moc vystraší tak dám čelem vzad a upaluju domů. Ale myslím že je to lepší zkoušet na okruhu než na normální silnici. Aspoň ti nevyjede nic v protisměru. Taky už mi není dvacet abych se nechal vybláznit a pak to poslal nekde do písku. Dám pak vědět jestli jsem našel odvahu a svezl se.
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 20.06.2005-20:32

To OTIS: Jenže ony ty arrowmaxi jsou dvě - stará pod označením arromax D103 - tu jsem měl a kmitala. No a pak nová ty výše vyfocená Arrowmax GT501 - je to uplně jiná pneu. :)
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod OTIS » 21.06.2005-06:07

Tim líp 8)
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 21.06.2005-11:13

Tak už jsem ty moje Arrowmax byl testnout i v buchlákách - v sobotu to bylo super - u trampa ani jedna mašina (přes poledne) - a malý provoz - vzal jsem si to 3 x tam a zpátky. - Asi jsme fakt zatím tak měký, ale namám na to abych ji položil až po okraj - nedokážu si představit jak to někdo může klopit až na hlavní stojan :shock: - bych se asi posral. Když jsem jel tak jsem myslel, že už to skoro leží a když jsem přijel, tak mi z každé strany do kraje pneu chybí tak 2 - 2,5 cm. - to jde sjet snad na okruhu. - Jaké jsou vaše zkušenoti s GT - čkama??? Že by to podklouzlo strach nemám, ale prostě asi potřebuju víc zkušeností a nebát se do toho položit. co?
V nedělu jsme tam byli taky - jel jsem původně s Kamčou na houby, ale žádné nerostou tak jsem ju aspoň svezl přes buchláky - ve dvou to jde trochu ztuha, ale taky paráda - a u trampa bylo tak 40-50 mašin - super. :wink:
Jo ještě jsem chtěl říct, že jsem je nechal dát přesně jak píše OTIS - podle manuálu: předek 200kPa, a zadek na 250kPa
Anonymous
 

Příspěvekod Faudy » 21.06.2005-11:46

Dostanu to tak centak od okraje a uz mam strach, obcas strejchnu botou, ale stojanem a stupackou no chance...
Ad okruh - No ja nevim, ja byl parkrat v Moste a musim se vzdycky mesic predem dusevne pripravovat. Kdyz me ty R1ce predjizdej dvounasobnou rychlosti, tak se strasne bojim. Nejlepsi je to prvni kolo, kdyz vsichni odjedou a jeste me nemaj o kolo. A to jsem par desitek tisic uz na masinach natocil a neco videl. Hlavne se nedivat do zrcatek, pak se chovas necitelne pro ostatni. Ale pak se lekam :D
Jinak pri stk mi nikdy na gumy nekoukali, spis cisla motoru a ramu, jestli to blika a sviti brzdovy a vodchod, tri kila v pr*eli :twisted:
Faudy
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 175
Registrován: 07.06.2005-13:19
Bydliště: Teplice

Příspěvekod OTIS » 21.06.2005-15:32

R: Byl sem omrknout moji a mám okraj 1.5 a myslím si, že to nijak extémě nepokládám. Takže můžeš v klidu přitlačit :P
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod bzzzz » 21.06.2005-21:31

Tak jsem to dnes prubnul v Brně a mám z toho dobrej pocit. První rozjížďka stála za prd, ale druhá a třetí už byly lepší. Samozřejmě mi dávali kolo až dvě, ale ti jsou někde jinde. Jo a boty jsem si odřel. Co to ale oni mají za povrch, to je snad šmirgl. Další jízdy už jsem oželel, protože to bych si tam mohl hned nechat přezout gumy. Jak ty vypadaly :cry: [/img]
bzzzz
 

Příspěvekod TOMMZ » 21.06.2005-22:40

Užžž jsem zpátky z autodromu....tedaa z motodromu :lol:

Bylo to naprosto bombastický až na odřený stupačky boty a hlavní stojan, co dělal největší neplechu, ale Heidenau na zadku to vždy podržel ač se to vlnilo všelijak :o

Natočili jsme cca 80min videa, takže až to sestříhám, hodim odkaz :roll:

Gumy se foukaj všelijak...dle návodu k xj to fouká málokdo. Já jezdím vpředu 2,4kpa vzadu 2,5kpa...ale třebas Pirelli do svých gum doporučuje tlak 2,8kpa :shock: no a většina pilotů, co přijeli lítat na okruh ufukovala jak o život....cca 2,1kpa.

Nemá někdo tip, kde sehnat klíč na matice ložisek v krku za rozumný peníz. Mlátit do toho kladivem moc nechci :wink:
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Drobeček » 22.06.2005-07:33

TOMMZ píše:Nemá někdo tip, kde sehnat klíč na matice ložisek v krku za rozumný peníz. Mlátit do toho kladivem moc nechci :wink:


Já používám klíč z JAWY tam byl :lol:
Možná ho má někdo ve sklepě, já mám jeden a ten nedám :wink:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod TOMMZ » 22.06.2005-08:16

Dávat nemusíš :lol: já k tobě někdy sjedu a ty mi to dotáhneš :lol: ale vůbec nevím kdy...asi až na srazu :lol:
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod OTIS » 22.06.2005-08:33

Jo na srazu ať se všichni podíváme a můžeš to i natočit 8) 8)
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Drobeček » 22.06.2005-08:47

TOMMZ píše:Dávat nemusíš :lol: já k tobě někdy sjedu a ty mi to dotáhneš :lol: ale vůbec nevím kdy...asi až na srazu :lol:


Hele, co kdybych o naskenoval a poslal ti obrázek 1:1 ?
Možná by nějaký ten zámečník vytvořil :wink:

Tady jsem to nakreslil od oka v Corelu jak to vypadá 8)

Obrázek
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod OTIS » 22.06.2005-08:50

A tím origošem by to nešlo?
Obrázek
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod TOMMZ » 22.06.2005-08:52

Mi je docela jasný jak to vypadá, ale vzhledem k tomu, že to člověk použije tak jednou za tři roky a možná ani to ne, tak mi přijde zbytečný si to nechávat vyrábět...ale klidně to pošli oskenovaný, třeba to někomu pomůže.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Drobeček » 22.06.2005-09:19

No to je ono, vždyť je to v origoš nářadí :wink:
To moje je sice více zakroucené, ale to nevadí. :D

Ještě mně napadlo... Zkus se zeptat v prodejnách KOL !!!
Tam by mohly takový klíč mít. :wink:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod TOMMZ » 22.06.2005-09:26

Originál klíč je tuším na nastavení centrálu na kyvce...ložiskovou matici s nim nedotáhnu :cry:
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod OTIS » 22.06.2005-12:18

Tady to je origoš přímo na to:
Obrázek
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod TOMMZ » 22.06.2005-12:53

Tak vidíš, že ten C-spanner vypadá úplně jinak než ten, co je v originál nářadí...
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod OTIS » 22.06.2005-12:55

:oops: :oops: :oops:
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod OTIS » 11.07.2005-07:38

Dnes si jdu přezout zadní kolo. Vyvažuje se to i s rozetou? -já jen jestli mu to mám nosit celé.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod TOMMZ » 11.07.2005-09:11

Vše co rotuje se vyvažuje :wink:
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod sjirka » 11.07.2005-13:02

To jsem se měl vyvážit na té Sázavě. Tam jsem teda rotoval.... :oops:
sjirka
XJ štamgast
 
Příspěvky: 346
Images: 79
Registrován: 12.06.2005-11:39
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod TOMMZ » 11.07.2005-13:21

Hlavně jsi pohrdnul tim nechutným rumem a zvratils jim ho zpět do vod sázavských :lol:

To byla, ale akce, co :?: :wink:
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod sjirka » 11.07.2005-13:41

To máš teda pravdu - to byla ekšn :lol: Doteďka nevím, jak jsme projeli ty peřeje od toho fleku, kde jsme se cvakli do Pikovic, když jsem všechno viděl 2x až 3x :shock:
sjirka
XJ štamgast
 
Příspěvky: 346
Images: 79
Registrován: 12.06.2005-11:39
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod OTIS » 15.07.2005-12:00

Srovnání výšky pneu stejných rozměrů- Pirelka MT 75 vs Dunlop GT501
TOMMZ si myslel, že tam mám nesprávný rozměr:
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

PředchozíDalší

Zpět na Gumy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron