Zdar do rodiny XJčkářů!
1, Zadní pneu pumpuju na 2,5 Baru - 250 kPa
Přední na cca 2,3 rau - 230 kPa
2, 110/70 má nižší profil - bude se ti líp sklápět do zatáček,ale nějakej velke rozdíl to nebude. - Jo a s touto pnue asi neprojdeš na STK!!!
3,Vibrující řidítka je u XJ "mormální" jev. Zrovna o víkendu jsem na jednom XJčku tento problém řešil - a vypadá to ,že se povedlo.
Postup:
1, Dotáhnou krk řízení - Hoď motorku na hlavní stojan někdo ať ti přizvedne motorku za přední vidle - nesmí to být žádnej chcípák - a ty šoupneš něco vyššího pod svody.Tak aby se motorka opřela o svody - neboj nic se nestane -několikrát zkoušeno.Přední kolo máš furt ve vzduchu.
2, Vyšroubovat 4 imbusy co drží řidítka, řidítka sundat ze žlábků a posunout dopředu,abys povolil ten šroub kterej je pod nima a co drží vrchni brejle.
3, Povolit ten šroub + Ty co drží v horních brýlích trubky vidlic.
4, Vem si nějakej velkeš šroubovák + kladívko a poklepáváním na spodní zubatou matku ( je pod těma brejlema - je normálně vidět a poklepávej na tu spodní) ve směru hodnových ručiček budeš pomalinku dotahovat ložisko na krku řízení.Přitom budeš zkoušet jak moc tuho jde otáčet s přední vidlou do stran (vždy zkoušej až do kraje

) Až to půjde jemně tíž,tak to zkompletuj a jdi jezdit.
Je to otázka tak 1/2 hodky práce.
rovna o víkendu jsem na Nku měnil olej ve vidlích+ gufera + dotáhnutí toho krku řízení a Xjčko nestačilo ani pořádně vychladnout.
