V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Fórum o různých stylech jízdy a technice průjezdu zatáčkou, zácpou, nebezpečnou situací, atd..

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod Koudy01 » 22.03.2017-08:33

Chovani debila + kamikadze stajl = nejdrsnejsi motorkar
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod djangi » 17.06.2017-12:11

Anonymous píše:Na začátku jse měl něm. 50k. a ta jak je známo žere až o 2.L víc a ze zkušenoti mohu potvrdit že do 6000.ot/min brala 7.4 l /100 km :roll:

XJ-čko jak je známo tahá už relativně odspoda (hlavně otevřená verze). Tak se dá jezdit pohodičku do 5000.ot/min kde nejedeš jak šnek a ještě to nežere :D

Po brutálním hledání jak se odškrcuje xj........tady je toho málo(pardon) jsem se přesunul na něm forum a našel fotonávod na otevření typu 4BR a 4BRA všem zájemcům pošlu na e-mail :lol: Jsem se pustil do jednoduchého procesu rozebrat karburátory a změnit polohu jehel trysky z pozice 1. na úrověn 3. zářezu.Podtlaky, bohatost a hotovo jede jak kráva tacho 205 km/h z původních 185km/h 37kw verze. Tento způsob platí pouze pro 4BR a BRA u naháče je to RJ-01 tady u těch se nemusejí měnit trysky.

Pokud by někoho zajímalo kolik zhruba na směsi tak 3 otáčky (2.tovární ale já mám KN-filtr a Iridy je to znát 66 hp.8750 proti 61hp 8500.)hlavně to uvidíš na svíčkách a je dobrý pokud máš COLOR TUNE.

Po otevření do 6000. ot/min do 5.L paráda chrochtal jsem jak prase a to mám 203.cm a 120.kg.Jinak když budeš nutit jezdit svoje XJ-čko na limitu
7500-9000 ot/min tak počítej klidně i s 10.L pokud taháš jak dudák a dolu sázíš meziplyn :evil:

Trochu offtopic, ale nemá to ještě někdo někde? :)
djangi
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 107
Registrován: 19.08.2016-21:24
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: XJ600S Diversion
Rok výroby XJ: 1992

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod Koudy01 » 21.06.2017-20:04

Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod djangi » 22.06.2017-07:44

Koudy01 píše:Foto navod na jedinny pro tebe ucelny otevreni XJ zde: http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20%20A/Yamaha%20FZS%20600%20Fazer%20%20%204.jpg ;-)

Pfff... :D nehecuj me :D
djangi
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 107
Registrován: 19.08.2016-21:24
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: XJ600S Diversion
Rok výroby XJ: 1992

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod xy » 22.06.2017-22:38

...dobrej a vyzkoušenej návod, u mě funguje perfektně :wink: ...70 kW, už taky veterán, jede víc než kdy budu potřebovat, pohodlí, spotřeba 5,1... a ty brzdy :smt007
...kam nevidím, tam neletím...
xy
XJ štamgast
 
Příspěvky: 333
Images: 4
Registrován: 13.08.2006-21:23
Bydliště: Ouběnice
Kraj: Středočeský
Typ XJ: fzs 600
Rok výroby XJ: 1998

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod OTIS » 23.06.2017-10:24

S tímto mám něco naježděné. Jo sice získáš nahoře, ale zaplatíš za to daň dole…
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod Koudy01 » 23.06.2017-13:19

Pokud s XJ jezdi kolem 6,5 litru, tak se ve spodni casti otackomeru moc casto nevyskytuje. Fazer mu pri stejnym rychlostnim profilu jizdy bude zrat asi o trochu min, nez si tedka vezme XJ, ktery drzi pod krkem, protoze ho nebude muset tolik honit. A kdyby ho chtel honit, bude mit kam :-)

On z myho pohledu muze s Fazem jenom ziskat.
Blby je, ze do XJ investoval more casu a asi i dost penez...
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod djangi » 23.06.2017-14:41

Já jsem spoko a furt za to nervu... co si myslíš :D teď mi spíše naskákal průměr kvůli gymkhany, jinak mám průměr někde okolo 5-5.5l. A jak už jsem říkal.... změnu stroje budu zvažovat až kdoví kdy, protože jsem magor a bylo by to rychlé... :D
djangi
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 107
Registrován: 19.08.2016-21:24
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: XJ600S Diversion
Rok výroby XJ: 1992

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod Koudy01 » 23.06.2017-17:34

djangi píše:Já jsem spoko a furt za to nervu... co si myslíš :D ...mám průměr někde okolo 5-5.5l...

Sem si teda nemyslel, ze ses takove mrd*l... :D
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod takjanevim » 24.06.2017-10:41

Tož to já se muším taky pochlubit.Jezdím na kochačku 100-aj 120 už jsem jel,otáčky 4000-5000 a spotřeba cca 4,8l +- protože to měřím tak že najedu 300 km,natankuju a vynuluju.snažím se tankovat furt do stejné výše v nádrži ale asi je to +- 0,5l.
To jsem ale kalič co? :o Tudle mě jeden povidal že stímhle stylem mě stačila 125 :D ale já už mám hoši vyblbnuto.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod djangi » 24.06.2017-14:17

takjanevim píše:Tož to já se muším taky pochlubit.Jezdím na kochačku 100-aj 120 už jsem jel,otáčky 4000-5000 a spotřeba cca 4,8l +- protože to měřím tak že najedu 300 km,natankuju a vynuluju.snažím se tankovat furt do stejné výše v nádrži ale asi je to +- 0,5l.
To jsem ale kalič co? :o Tudle mě jeden povidal že stímhle stylem mě stačila 125 :D ale já už mám hoši vyblbnuto.

No na devítku pěkný...

Koudy: Jak to myslíš? :D jako umím jezdit v průměru i za 8... :D
djangi
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 107
Registrován: 19.08.2016-21:24
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: XJ600S Diversion
Rok výroby XJ: 1992

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod Mexican » 24.06.2017-18:23

u mna dost dobre vidno, ze to Koudy poladil (karbece) - taj je graf (vediem si auto, povedal som si ze si budem viest aj moto - nieje to ziadna extra otrava)

Obrázek
Mexican
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 142
Images: 9
Registrován: 16.03.2015-16:22
Bydliště: Oltec
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600s
Rok výroby XJ: 2001

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod Koudy01 » 24.06.2017-20:10

Mexican> Hezkyy :)
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod OTIS » 24.06.2017-20:45

Postrádám tu častý argument (obvykle od majitelů žíznivých strojů) z diskuzních fór - motorka je přece pro zábavu a tam se na spotřebu nehledí :D
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod djangi » 25.06.2017-00:50

OTIS píše:Postrádám tu častý argument (obvykle od majitelů žíznivých strojů) z diskuzních fór - motorka je přece pro zábavu a tam se na spotřebu nehledí :D

že to říká zrovna ten, co má v historii snad nejmenší spotřebu :D
djangi
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 107
Registrován: 19.08.2016-21:24
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: XJ600S Diversion
Rok výroby XJ: 1992

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod Koudy01 » 25.06.2017-08:14

Jo to je super argument. XJ je motorka na prd, protoze malo zere. Tudiz nemuze bavit :D
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod Mexican » 25.06.2017-08:55

Zeby XJ zralo nejak malo to neviem. Zenin F650CS zerie do 3,5litra. A tych 37kw je tak nejak lepsich ako 45kw u Diverzanta. Je ale fakt, ze ked jazdime turisticky, tak mam dojazd u xj niekde u 380km na nadrz
Mexican
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 142
Images: 9
Registrován: 16.03.2015-16:22
Bydliště: Oltec
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600s
Rok výroby XJ: 2001

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod Koudy01 » 25.06.2017-19:47

Jj, ty 650 od BMW sou usporny. A jednovalcovy kW sou POCITOVE nejaky silnejsi oproti tem vicvalcovym. Ale je to BMW :smt011 S tema nekamosim.
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod Mexican » 16.10.2017-08:44

dnes som rano tankoval a konecne som sa dostal cez 400km na nadrz.. podla litrv to uz ale bolo dost natesno :-)
predtym som tam mal Vervu 100, pac som myslel ze uz toho moc nenajazdim - ale stale na nadrz padla - ez vikend sme dali cca 250km (Slovacko) a k tom par jazd Brno-Strelice a okolie

Obrázek
Mexican
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 142
Images: 9
Registrován: 16.03.2015-16:22
Bydliště: Oltec
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600s
Rok výroby XJ: 2001

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod Koudy01 » 16.10.2017-08:50

Kruty. Podle jakyho receptu si to dal? Nevrkat pri podrazovani a rozjizdet se rozbehem s roztlacenim ? :D
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod Mexican » 16.10.2017-18:02

si to proste dobre zosteloval no :-)
pod 4 litre som sa ale v ramci nadrze nedostal.. ked ideme na vylet so zenou, jazdievam druhy a jazdievame tak do 90km/h - proste na kochacku. Myslim, ze ak by som nejazdil Brno-Strelice tak som pod 4 litre uplne napohodu. ono tych 8km, chcipnut - motor vychladne - nasledne 8-10km do brna na spotrebu moc nie je. Ale s moto je to teraz fakt vyrazne lepsie, pac sa nemusim tlacit v kolonach v brne a proste to preficim pomedzi auta
Mexican
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 142
Images: 9
Registrován: 16.03.2015-16:22
Bydliště: Oltec
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600s
Rok výroby XJ: 2001

Re: V jakém rozmezí otáček je provoz nejekonomičtější?

Příspěvekod Koudy01 » 16.10.2017-18:20

Jako taky sem uz parkrat daval rezervu v 330-340km, coz je taky nejakych tech 4,1l. Ale vzdycky kdyz sem jel nekam daleko. Ted se vetsinou bez rezervy pres 300km nedostanu, ale mam tam neco spatne. Nejak hur se to rozjizdi, musim tomu davat vic plynu. Obcas zapomenu, tak mne to dokonce i zdechne. Ale nechce se mne v tom ted vrtat, nechavam to na zimu. Sem za 2 a pul mesica najel 1600km :smt009 Uz prejizdim olej. No, tragicky to ted moje Xj ma...
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Předchozí

Zpět na Technika jízdy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron