Pro zasmání

Pro zasmání

Příspěvekod školník » 28.03.2017-18:43

Dnes jsem odpoledne jel "vycválat koně" a hned kousek od domu to začalo kuckat ,až to zdechlo úplně. Při představě, že jsem svou dnešní vyjížďku ukončil předčasně a že budu tlačit dva kiláky do kopce, se mi nelíbila, ale nastartovat to nešlo a tak jsem se pustil do hledání problému. Benzín tam je, jiskru to dává...
Ovšem nenapadlo mě, že toho benzínu je tam tak málo. A než jsem si tohle všechno dal dohromady, tak už jsem měl na chodníku rozložené nářadí a přemýšlel kde začít. No kdo vyjel nádrž až na rezervu, tak ví, že chvilku trvá než se zaplaví karburátory. Jak to dopadlo asi tušíte. Po chvilce jsem nastartoval a u nejbližší pumpy vzal plnou, a za odměnu si udělal hezkou vyjížďku. :D :D
školník
 
Příspěvky: 8
Registrován: 26.03.2017-12:51
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ600L
Rok výroby XJ: 1995

Re: Pro zasmání

Příspěvekod Mexican » 28.03.2017-18:54

:-) mne sa stalo asi pred 3 rokmi nieco podobneho - zena sa sla previezt (Scarver) a vola mi ze to zacalo cukat a zdochlo to uplne. Ja blbec som odflakol dotiahnutie baterky a bol volny minusak. Ale kym som za nou dorazil a detekoval problem, ubehlo vela cenneho casu :-)

U XJ mi svojho casu dosiel benal (prvy krat) a aj ked som prepol na rezervu, tak sa nic nedialo. tak som tam pustil PRi a siedl som na jednu limo - po 10 minutach to uz naskocilo. Niekedy su tie poruchy fakt banalne
Mexican
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 142
Images: 9
Registrován: 16.03.2015-16:22
Bydliště: Oltec
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600s
Rok výroby XJ: 2001

Re: Pro zasmání

Příspěvekod nevo7 » 28.03.2017-19:21

To je pohoda. Mne už 2x došiel na rezerve. Už si dám pozor a rátam tak len 50km na rezervu. Raz som tlačil asi 1,5km na pumpu a raz asi 300m.
nevo7
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 249
Images: 37
Registrován: 23.10.2015-15:53
Kraj: Trenčiansky
Typ XJ: 600S
Rok výroby XJ: 1995

Re: Pro zasmání

Příspěvekod mimo » 28.03.2017-22:42

jsem rád že nejsem sám, poprvé me to potkalo při -6 stupních v zime kdy jsem tlacil moto asi 500metru k pumpe kde jsem rozebiral a cistil nadrž a pak v parnem lete Poprve jsem ji nastartoval podruhe musela na vozejk bo jsem vubec neprisel čím by to mohlo být :D Hold chybama se člověk učí .
mimo
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 198
Registrován: 29.01.2014-00:08
Kraj: Liberecký
Typ XJ: XJ 900 S
Rok výroby XJ: 1997

Re: Pro zasmání

Příspěvekod xy » 29.03.2017-20:21

...já takhle onehdy přišel na to, že se ani při prázdné nádrži nerozsvítí kontrolka u mého čerstvě pořízeného fazera - liják, nabalená motorka do Alp, kamarádi které jsem pět minut předtím u předchozí pumpy poslal napřed, a tlačení skoro 2 km, většinou do kopce... :D :oops:
...kam nevidím, tam neletím...
xy
XJ štamgast
 
Příspěvky: 333
Images: 4
Registrován: 13.08.2006-21:23
Bydliště: Ouběnice
Kraj: Středočeský
Typ XJ: fzs 600
Rok výroby XJ: 1998

Re: Pro zasmání

Příspěvekod marfyVFR » 30.03.2017-09:49

Tak se taky přiznám. Kdysi u ZZR1100 rozpojenej konektor od plováku. Nebýt to kousek od benzíny a nedojet s vymáčklou spojkou, zamykám to a jdu na stopa. Anděl strážnej na mne drží. :lol:
marfyVFR
 
Příspěvky: 60
Images: 4
Registrován: 15.03.2012-12:31
Kraj: Jihočeský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 1994

Re: Pro zasmání

Příspěvekod Mazlik » 30.03.2017-13:26

Podařilo se mi něco velmi podobného. Po zimě nastartovat stroj, bláhově vyrazil jsem na první projížďku s tím že v nádrži je přeci plná ( kterou jsem tam před zimou tankoval) -- nebyla. Zapomněl jsem vyresetoval počitadlo a vyresetoval ho až doma v garáži ( bohužel to bylo už po ujetí asi 70 km ). Což jsem si vzpomněl až když to totalně chcíplo. Takže na vyjížďce mi při nějakých ujetých 230 km došel benzín. Tak jsem přetočil na Rezervu, NIC. Tak zkouška PRI a dát si limonadu v nedalekém stánku. Přepnout na rezervu a točit dokud nechytne. Baterka už má svá nejlepší léta táké za sebou takže také nic, už jsem se začínál bát že to nenaskočí. Naštěstí jel okolo dobrák na GS1200 a měl sebou startovací Pack, o to větší překvapení pro mě bylo když vytahl z kapsy Powerbanku a na ní startovací kabely. Připojili jsme to a během asi 10 s to naskočilo. Poděkoval jsem mu,( pozvání na limo odmítl ) a rozloučili jsme se. Doklapal jsme k nejbližší benzínce a vzal poprvé krásných 14.7l benzínu. Tolik jsem tam nikdy nenalil :D Skvělý začátek sezóny.
Mazlik
 
Příspěvky: 11
Registrován: 05.08.2016-12:09
Kraj: Středočeský
Typ XJ: XJ 600 S Diversion
Rok výroby XJ: 1993

Re: Pro zasmání

Příspěvekod Mexican » 30.03.2017-14:17

14,7l je nejak malo - bezne tankujem cez 15 litrov, rekord bol podla spritmonitoru 16.77 litra. Cez 16 litrov som za svojich asi 15 000km tankoval 5-6 krat urcite
Nadrz ma predsa 17 litrov :-)
Mexican
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 142
Images: 9
Registrován: 16.03.2015-16:22
Bydliště: Oltec
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600s
Rok výroby XJ: 2001

Re: Pro zasmání

Příspěvekod Koudy01 » 30.03.2017-15:22

Taky bezne tankuju 16 a vic litru. Vim, ze od prepnuti na rezervu me zbyva jeste nejakych bezpecnych 70km a tim se ridim.
To, kdy je treba prepnout na rezervu da XJ dostatecne predem vedet. Neni to jak Jawa, ze dvakrat kuckne a stojis. XJ postupne prestava reagovat na plyn a mas na prepnuti klidne i 3km jizdy. Mozna i vic. Jeste se me nestalo, ze bych si nevsiml, ze to jede nejak divne a nestacil prepnout.

Rekl bych, ze pri hladine benzinu, ktera je v nadrzi v momente, kdy je treba prepnout na rezervu, nemuze PRI fungovat, bo uz je benzin v nadrzi pod urovni hladiny karburatoru. A musi se to natlacit cerpadlem. Kdo ma podtlakovku musi tocit, tocit a tocit...
Kdyz nefunguje cerpadlo, snizi se vyuzitelnej objem nadrze na cca 10l. Nizsi hladina uz samospadem do karbanatku netece. A pri rezerve v nadrzi chybi 13,5l.
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Pro zasmání

Příspěvekod Jurapee » 30.03.2017-20:10

No před lety jsem si taky po zimě vyjel na krátkou projiždku, že naberu někde u benzínky čerstvej. A nějak jsem nepočítal kilometry a najednou motorka začala ztrácet výkon, tak jsem přepnul na rezervu. A ono to stále horší a horší. Pak už to jelo jen na volnoběh. Tak jsem to docukal na jedničku a volnoběh k benzínce. Načepoval a večer napsal na forum a dostal odpověď. Trubička rezervy vypadlá a já to dojel do mrtě.:-)
Jurapee
 
Příspěvky: 61
Registrován: 11.07.2013-16:38
Kraj: Středočeský
Typ XJ: XJ600 N
Rok výroby XJ: 1998

Re: Pro zasmání

Příspěvekod OTIS » 20.07.2017-15:56

Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001


Zpět na Jen tak

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků

cron