O-krouzky sem nikdy nemenil. Ale ted je vymenim. Jeden se mi rozpadl starim v ruce a zbytek preventivne. Vymenim i vsechny sroubky na karburatorech za imbusy. Pac se mne na podzim pricpaly tak, ze motorka jela 100 a vic ani prd a nemohl sem je rozdelat. 4 z 16 puvodnich krizovych sroubu bylo tak zarostlych, ze sem jim strhal hlavicky. Asi to dlouho nikdo nerozdelaval.
Moje priprava na sezonu toho zahrnuje hodne. Vymenim to, co si zada vymenu a celou motorku vycistim - ted menim loziska v kolech a rozete, olej v tlumicich, zadni tlumic, voditko retezu, ty o-krouzky a sroubky, kontrola ventilu po 20 000km, vymena oleje a filtru, vymena svicek, synchronizace karburatoru, vycistim komplet brzdy, profoukam vzduchac, namazu vsechny lanka a vsechny hejblatka, vycistim komplet retezovku a celou motorku od sracek z retezu (cistim to i pod deklem na motoru a sundavam a cistim zespodu i kryt retezu), prachu a jinych necistot a pak to cely nalestim vcetne svodu, dobiju baterku a sem pripraven
Kazde rok se to samozrejme trochu lisi, podle toho, co je potreba vymenit a nektery ty ukony delam pravidelne i pres sezonu - cisteni, mazani vseho,..