Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 14.02.2017-22:31

Takže třeba ty zminovaný O-kroužky to přežijou bez úhony,nebo je měníš nějak pravidelně??Co zahrnuje tvoje příprava na sezonu???Já jsem teda taky nikdy nic nic neřešil a poslední kawasaki en500 to samé,jen jsem na jaře vypustil karburaci,napustil nový benzín a chytla na brnku a už se jezdilo,ted u XJ mě trošku vyvedla z míry ta
porucha karburace hned po koupi motorky a tak ji malinko nevěřím a bojím co bude na jaře.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 15.02.2017-07:23

O-krouzky sem nikdy nemenil. Ale ted je vymenim. Jeden se mi rozpadl starim v ruce a zbytek preventivne. Vymenim i vsechny sroubky na karburatorech za imbusy. Pac se mne na podzim pricpaly tak, ze motorka jela 100 a vic ani prd a nemohl sem je rozdelat. 4 z 16 puvodnich krizovych sroubu bylo tak zarostlych, ze sem jim strhal hlavicky. Asi to dlouho nikdo nerozdelaval.

Moje priprava na sezonu toho zahrnuje hodne. Vymenim to, co si zada vymenu a celou motorku vycistim - ted menim loziska v kolech a rozete, olej v tlumicich, zadni tlumic, voditko retezu, ty o-krouzky a sroubky, kontrola ventilu po 20 000km, vymena oleje a filtru, vymena svicek, synchronizace karburatoru, vycistim komplet brzdy, profoukam vzduchac, namazu vsechny lanka a vsechny hejblatka, vycistim komplet retezovku a celou motorku od sracek z retezu (cistim to i pod deklem na motoru a sundavam a cistim zespodu i kryt retezu), prachu a jinych necistot a pak to cely nalestim vcetne svodu, dobiju baterku a sem pripraven :-)

Kazde rok se to samozrejme trochu lisi, podle toho, co je potreba vymenit a nektery ty ukony delam pravidelne i pres sezonu - cisteni, mazani vseho,..
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 15.02.2017-08:06

Tak to já jsem taky leštěnka do vysokého lesku :o když jsem jezdil s nákládákem,měl jsem přezdívku"houbyčka" :P čím mažeš lanka??já je prostříknu WD-čkem a nikdy jsem neměl problém.Jo,ty šrobky na karburaci bylo první po čem jsem koukal když motorku dovezl ten bazar po jejich opravě,podle toho se pozná i kvalita práce ale musím říct že šroubky po nich nejsou orvané a když se to někomu stane,má je vyměnit.Olej mám novej i v kardanu,baterku mám připojenou na chytrou nabíječku celou zimu(baterku nevyndavám) dám nové fajfky a svíčky a uvidím,snad se roztočí :shock: Joooo a ještě jsem chtěl vše přetáhnout,né klackem ale myslím dotáhnout šrouby.
Sundaval jsem totiž plexi že ho budu leštit(dědek tam měl nějaké nálepky,ty pak sundal a byli tam slepá místa) a tak jsem vyměnil i ty gumičky s matičkou a vše kam sem dosáhl na té kapotě dotáhl-všechno bylo volné,jak je to v gumách,vymačkalo se to a bylo uvolněné,proto projdu takhle celou motorku ale až mě nebude přimrzat klíč k ruce.Pak jsem ještě řikal že proeříkám kontaktolem el.spoje a kontakty na indučkách a tak,jinak je tam někde nějaké slabé místo,na co speciálně zaměřit??
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 15.02.2017-09:33

Kontakty sem vloni taky vsechny rozpojil a prostrikal nejakym sprejem a na prednim svetle to udelalo 1,5V narust :-) Ty gumy s matkou na plexi si koupil kde?
Lanka mazu nejakym olejem ve spreju podobnym WD40, jenom to je od Liqui Moly.
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 15.02.2017-09:51

gumy jsou od wemoto-37kč ks. maj na výběr s 5 nebo 6 závitem,já na devítce mám 5 šroubek.A do prdelky,na prostříknutí konektoru od přístrojovky a světla jsem zapoměl,měl jsem dole ten černý plast kolem přistrojovky,ted už se tam asi nedostanu.Ted se chstám do lídlu,maj od pondělka věci na motorky a mimo jiné mají nějaké grafitové mazadlo ve spreji,co mám zkušenosti tak grafitová vazelínka byla super i na tepelně zatižené mazáni.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 17.02.2017-15:30

A na pohodove pratelske sraz se ti se svoji lestenkou nechce? :)
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 17.02.2017-22:53

Pohodové přátelské srazy bych bral ale né na Moravě :D zaprvé nad alkoholem ještě nikdo nezvítězil,jem moraváci remizovali a je to daleko,nevím jestli leštěnka by dojela a jestli jo tak já bych byl na tydení neschopence.Až bude něco blíž.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 23.02.2017-15:38

Když po zimě startujete,vypouštíte polov.komory nebo rovnou točíte???Já jsem teda většinou vypouštěl a osvědčilo se to ale třeba to ten čtyřvál schroupne,nevím jak startuje XJ po odstávce.
Dnes už jsem měl nutkání to jít natočit a aspon ji prohřát a prohnat po vesnici ale mám kašílek,rymíčku,na prsou mě tlačí a mě samotnému taky není nějak dobře :smt009
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 07.03.2017-09:47

Tak abych to tady uzavřel,motorka nakonec skončila v servisu aby se mrkli na vetyly a skoukli ty karboše.vzal to s gruntu,ventyly byli dva pod limitem-udělal je,změřil tlaky-všechny 4 byli Ok.
Rozdělal karboše a tam to začalo,borci v motobazaru namazali vaničky karbošů silikonem a u dvou karbců se to dostalo do volneběžné trysky a u jednoho to zalepilo okruh sytiče,proto jsem měl jeden svod chladnější a studená chytala na tři :x no a na závěr,podtlaky rozjebaný že je snad ani nikdo pry nedělal.Ještě hlasil že ty gumičky pod vaničkama karbců to maj za sebou a že už by chtěli vyměnit ale že zatím netečou,já naskočil hned jsem ji jel projet,ten plynulej rozjezd,záběr hnedka odspoda,no nádhera.Projel jsem jí asi deset km bo byla zima že by nastyd i lední medvěd a doma koukám :smt009 sákne jeden karb.kolem těsnění vaničky,no co už,volám,mechanik objednává 4x těsnění-331kč ks a že jak dojde ještě je vymění,tak potom bude chvilku klid a bude se jezdit.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 07.03.2017-10:07

A ještě jsem zapoměl napsat že KN-ko jsme vyndali a je tam origo papírák,kdyby někdo chtěl KN-ko na xj900s jako vložku do airboxu dám i s nepoužitou sadou na čištění Kn-ka za 1200kč.na tom Kn-ku je najeto cca 120km.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod DuroM » 07.03.2017-11:35

takjanevim píše:Pohodové přátelské srazy bych bral ale né na Moravě :D zaprvé nad alkoholem ještě nikdo nezvítězil,jem moraváci remizovali a je to daleko,nevím jestli leštěnka by dojela a jestli jo tak já bych byl na tydení neschopence.Až bude něco blíž.



Neboj ja uz chodim cca 5ty rok spod Tatier z Popradu a to som zacinal na JAWE. Ked som po 14tich hodinach zosadol z JAWKY mal som este hodinu problem, aby som nerozlieval pivo, kym sa napijem.

Tato skvela partia okolo XJciek (aj ked uz ich dost vela jazdi nieco ine) stoji za to aby sa dostavil...

Su to skvely chlapci a vzdy vedia poradit aj sa zabavit.

DuroM
DuroM
 
Příspěvky: 62
Registrován: 06.06.2016-10:57
Bydliště: Poprad
Kraj: Prešovský
Typ XJ: Yamaha XJ900S GT Diversion
Rok výroby XJ: 1998

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod DuroM » 07.03.2017-11:39

takjanevim píše:Tak abych to tady uzavřel,motorka nakonec skončila v servisu aby se mrkli na vetyly a skoukli ty karboše.vzal to s gruntu,ventyly byli dva pod limitem-udělal je,změřil tlaky-všechny 4 byli Ok.
Rozdělal karboše a tam to začalo,borci v motobazaru namazali vaničky karbošů silikonem a u dvou karbců se to dostalo do volneběžné trysky a u jednoho to zalepilo okruh sytiče,proto jsem měl jeden svod chladnější a studená chytala na tři :x no a na závěr,podtlaky rozjebaný že je snad ani nikdo pry nedělal.Ještě hlasil že ty gumičky pod vaničkama karbců to maj za sebou a že už by chtěli vyměnit ale že zatím netečou,já naskočil hned jsem ji jel projet,ten plynulej rozjezd,záběr hnedka odspoda,no nádhera.Projel jsem jí asi deset km bo byla zima že by nastyd i lední medvěd a doma koukám :smt009 sákne jeden karb.kolem těsnění vaničky,no co už,volám,mechanik objednává 4x těsnění-331kč ks a že jak dojde ještě je vymění,tak potom bude chvilku klid a bude se jezdit.


Ale robili... vsetko za co si zaplatil... myslim ten servis v bazaru... Ja servisom neverim teda okrem jedneho - seba... ked dodrbem tak som nervozny na seba, ked sa podari tak to oslavim... ale nenecham masinu v servisu...

Tesnenie pod moje karbce som nebol schopny nikde zohnat, tak noznicky tesniaci papier a JEDEM... minuly rok drzali

DuroM
DuroM
 
Příspěvky: 62
Registrován: 06.06.2016-10:57
Bydliště: Poprad
Kraj: Prešovský
Typ XJ: Yamaha XJ900S GT Diversion
Rok výroby XJ: 1998

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 07.03.2017-12:36

DuroM píše:... Ja servisom neverim teda okrem jedneho - seba... DuroM

Taky si sroub radsi ztrham sam. A mam to zadarmo. Jeste, abych za to nekomu platil. Kazde k tomu ale nema prostor, naradi, cas, dovednosti a proto existuji servisy, kterym se za to caluje :D
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 07.03.2017-13:01

Ale no jo,chleba a rohlíky taky můžeš skusit pect doma :D Já ne že bych byl levej ale čím sem starší tak se mě nechce se stím piplat,ohnu se k motorce za pět minut necejtím záda,hovno na to vidim,když nakloním hlavu brejle mě padaj,potím se u toho jak svina :evil: to radši zaplatím tomu mému mechanikovi.Když jsem to vracel těm bazaristům jako reklamaci ,byla to chyba,kdybych to dal rovnou tomu mému na dílnu byl hned klid a taky jsem nalít stím KN-kem.Takže jsme objednali paírový filtr,seřízení ventylů,čistění karburace,seřízení podtlaku -3100kč ,to jde né.Třeba na motorkářích čtu jak někdo za to samé u značkového zaplatí 10-12 tisíc :smt013
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod kozoroh1 » 08.03.2017-13:16

Haa :D takjanevim, to si popisoval mě u motorky. :D :D Úplně jsem se v tom našel. :shock: Ale, přes to si skoro vše dělám sám. Jsem na to zvyklý ze Zetek. Teda krom karburátorů, do toho jsem se nikdy nepustil, to je pro mě španělská vesnice. A vůbec když jsou čtyři vedle sebe. Jinak 3100 je cena velice lidová za tu práci.
Uživatelský avatar
kozoroh1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 172
Images: 3
Registrován: 13.02.2015-23:51
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
Kraj: Královehradecký
Typ XJ: 600
Rok výroby XJ: 1999

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 08.03.2017-17:20

a hlavně to udělal pěkně,dneska jsem byl chvilku jezdit a je to bomba,jak táhne od spoda,předtím táhla jen v otáčkách a hlavně zastartuju studenou nebo teplou a hned běží na všechny čtyři válce,neuvěřitelný zážitek :lol: Ten můj mechoš dříve dělal mechanika nějaké závodnické partě takže něco umí akorát je problém se k němu dostat,loni mě u něj ještě stará motorka stála měsíc :x
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Předchozí

Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků

cron