Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 21.12.2016-19:36

No jo jsem stoho rozladěnej,borci by nejradši všechno měnili za orígo,už avizovali že by bylo lepší vyměnit plov.jehlu,sedlo s kroužkem a že se to stojí 1020kč a že by to bylo lepší udělat u všech čtyřech karburátorů.Když jsem trval na tom že chci jen ty kroužky tak že jako jo ale týden opět utekl a serou na mě,ještě furt to není hotové.Kdo má zkušenosti z oprvanou sadou jehlového ventylu od WEMOTO???Je to asi čína a tak nevím kolik to vůbec vydrží a jestli to má cenu kupovat.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 21.12.2016-20:49

takjanevim píše:Kdo má zkušenosti z oprvanou sadou jehlového ventylu od WEMOTO???Je to asi čína a tak nevím kolik to vůbec vydrží a jestli to má cenu kupovat.

I kdyby vydrzely jen pulku toho co original, furt to bude 10 let :-) Nebal bych se toho. Nejakou takovou druhovyrobu kupoval asi i DuroM a ocividne to funguje.
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 29.12.2016-14:55

Čus,tak motorka je doma,bylo to fakt těma O-kroužkama,nyní nic neteče,chytá studená , teplá, jede.Jak jsem jí ale tak obcházel zjistil jsem že jeden svod není tak teplej,tedy žhavej.svíčky jsou nové,napadlo mě nemuže to být malo bohaté na tom jednom válci??Když vyndám svíčku je uplně bíla a to jsem to projížděl okolo baráku a spíš jen na volnoběh na dvorku dráždil.kolik má mít otáček základního nastavení ten šroubek a jakej tam je-normální nebo křížovej????Dík za odpověd.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 29.12.2016-16:04

Je to sroubek cislo 10 viz odkaz nize. Tusim plochac a tusim sem tam do zakladu daval podle manualu 1,5 otacky a jede to dobre.
http://partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Yamaha/1996/XJ+900S/351296/
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 29.12.2016-16:18

ted maj uhodit nějaký mrazy,tak ji nechci trápit,až se oteplí tak to zkusim okouknout jak ta bohatost tam je nastavená ale řikám si že to je asi chudé,přeci když to turuju na místě ,startuju na sytič v týhle zimě tak by svíčka nebyla uplně čistá,jak nová jen malinko s bílim povlakem-to je jasná chudoba a ještě když ten svod je znatelně chladnější než ostatní.asi tam nemá co hořet.Nebo co jineho?když se ohřeje jde normárně za plynem,nemá žádné díry,nedusí se-jede dobře,teda jel jsem max na trojku kolem baráku ale jela normálně.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 29.12.2016-17:30

jooo a ještě chci říct že je tam KN-filtr,je ale vypranej a nastříkanej tou sračkou origo KN,nové svíčky a nový pal.filtr.Ted když jsou udělaný ty Okroužky,neulejvá se to tak je to s KNkem asi fakt chudý.Co vlastně otvírám nebo zavírám tím šroubkem bohatosti-vzduch nebo benzín,já jen at jsem v obraze.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 30.12.2016-07:32

Pokud mas bilou svicku, mel by si sroub povolit. Takze ma vliv asi na benzin - povolenim prida benzinu.
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 30.12.2016-08:53

Nebo se taky mohlo v krajnim pripade prihodit toto:
http://www.motorkari.cz/tema/?t=176473&pgr=3#goto8680866

Motorka jela dobre, ale kdyz tomu clovek trochu rostnul, uz nestihl dotikat benzin a ten jeden valec uplne prestal jet - taky chladnejsi jeden svod.
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 30.12.2016-10:10

no nevím,já to roštnul na dvorku,jsem jí třeba točil na 6-7 tisic a držel v otáčkách,žádná díra,žádné vypadávání jednoho válce-to bych poznal.Dokonce když běžela na volnoběh tak jsem vytáhl fajfku od toho chladnějšího válce a začala koktat,jela na tři.Já kdybych si nevšiml toho chladnějšího svodu a pak nevyndaval svíčku že je bílá tak
bych podle jízdy nic nepoznal,tak nevím.Napadla mě taková věc-je to přesně na tom válci který se mě začal ulívat jako první,když jsem zakládal toto forum,jestli už předchozímu majiteli,tomu Němci se to nezačala ulejvat a jeho nenapadlo utáhnout šroub bohatosti že to jako ochudí.Ty borci v tom bazaru co jsem to koupil přišli na ty gumičky,přestalo se to ulejvat ,jelo to a víc neřešil,prč stím z baráku at se jouda doma stará.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 30.12.2016-10:25

Koudy01 píše:Nebo se taky mohlo v krajnim pripade prihodit toto:
http://www.motorkari.cz/tema/?t=176473&pgr=3#goto8680866

Motorka jela dobre, ale kdyz tomu clovek trochu rostnul, uz nestihl dotikat benzin a ten jeden valec uplne prestal jet - taky chladnejsi jeden svod.


Toto zjistím tak že když inkriminovaný karb,odkalím vyteče z něj jen pramálo benzínu,je tak?
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod marfyVFR » 30.12.2016-10:59

Hodím sem návod na seřízení směsi, kterej jsem si před časem někde zkopíroval (možná dokonce tady). Ještě jsem to nezkoušel.

Mohlo by se hodit:
Na seřízení karbců a směsi je v první řadě potřeba vědět v jakém stavu ten motor je, takže minimálně svíčky vzducháč, tlaky ve válcích a ventilový vůle a nepoškozený gumový příruby. Pokud to je vše v cajku tak potom má smysl seřizovat karbce. Řeči o tom že to nejde "na ucho" a na barvu svíček jsou jen výmluvy těch co tomu nerozumí, protože kdo je odkojenej z učňáku na karburátorech ten si v poho s tímhle poradí. Před seřízením směsi je potřeba mít karbce vyčištěný a hlavně funkční, včetně hladiny paliva ! O tom se rozepisovat nebudu. Za ty roky se mě osvědčilo seřizovat směs společně s podtlakama, při nejmenším tam mít aspoň naházený budíky a sledovat zda se něco nemění. Pokud se vám stane že si šroub směsi zašroubujete a nevíte kde byl, nevěšet hlavu, jde to, je to někdy zdlouhavé, ale jde to a funguje to. Z lehoulinak všechny šrouby dotáhněte na dosed a když nevíte třeba ani základní nastavení uváděné výrobcem, tak je povolte o jednu otáčku všechny, to bude stačit. Mělo by to jít nastartovat, nechte to ohřát pokud by to chcípalo tak lehce přidat na dorazu volnoběhu aby to běželo cca 1000-1300. Až se to ohřeje tak začněte každej šroub směsi povolovat, vždy o čtvrt otáčky na všech karbcích a mrkněte na otáčky motoru, měly by lehce stoupat, takhle pokračujem po čtvrt otáčkách až do momentu kdy z nejvyšších otáček lehce klesnou, !vždy hejbejte s těma šroubama stejně! v momentě kdy vám nestoupnou ale klesnou, se vraťte zpět o čtvrt otáčky do bodu kdy byly nejvyšší, pro kontrolu se dá že pokud s každým pohnete o čtvrt otáčky vpřed nebo vzad měli by poklesnout, pokud karbce makaj tak jak maj dokáže toto ovlivnit i jeden karbec samotný. Tím by mělo být nastaveno vhodné směsi, kouknout na podtlaky, poskládat co je třeba, vyzkoušet jak jde za plynem, zda nemá díru, helmu na hlavu a provětrat to pár kilometrů, cca 30-50km s občasným vyhnáním do maximálních otáček, při tom opět sledovat jak plynule zrychluje a jak reaguje na plyn, zda nestřílí nebo se neděje něco nenormálního. Vrátím se, zajdu si na oběd počkám až to vychladne a vyházím svíce, měly by být všechny stejně zabarvené lehce do oranžova-cihlově, pokud jsou zcela nové tak to někdy trvá více KM než se obarvěj. Já na svém po tomto seřízení všechny šrouby směsi z této polohy dotahuji o cca 5-10 minut (rozuměj prostě podle hodinek ) Tím jsme seřizováním u konce a měli by jsme se těšit pohodovému ježdění bez starostí.
marfyVFR
 
Příspěvky: 60
Images: 4
Registrován: 15.03.2012-12:31
Kraj: Jihočeský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 1994

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 30.12.2016-11:28

takjanevim píše:
Koudy01 píše:Nebo se taky mohlo v krajnim pripade prihodit toto:
http://www.motorkari.cz/tema/?t=176473&pgr=3#goto8680866

Motorka jela dobre, ale kdyz tomu clovek trochu rostnul, uz nestihl dotikat benzin a ten jeden valec uplne prestal jet - taky chladnejsi jeden svod.


Toto zjistím tak že když inkriminovaný karb,odkalím vyteče z něj jen pramálo benzínu,je tak?


Jojo.
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 30.12.2016-11:42

Hoši jsem si vzpoměl na maminku a ta vždycky říkala "poděkoval jsi?" no nepoděkoval,tak zatím děkuji :smt006 a snad se dočkáme oteplení,myslím že ted jí trápit když je mínus je hloupost.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod marfyVFR » 30.12.2016-11:52

Není zač, dělám to pro radost. ;-)
marfyVFR
 
Příspěvky: 60
Images: 4
Registrován: 15.03.2012-12:31
Kraj: Jihočeský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 1994

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 30.12.2016-13:40

hele a co jehla,co kdyby v tom jednom karb.byla níž než v těch ostatních,jak by se to projevovalo??Ale myslím že na nízké otáčky nemá jehla vliv,právě jen bohatost,je tak?
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 30.12.2016-14:11

Je tak.
Zkus porovnat kolik otacek ma sroubek bohatosti spatnyho karbecu a kolik otacek ma sroubek na druhym karburatoru. Porovnavej prostredni karburator s prostrednim nebo krajni s krajnim (to protoze prostredni valce budou mit mozna schvalne bohatsi smes kvuli chlazeni). Pokud maji +- stejne, zkus tim odkalenim zjistit, jestli to nej tece benzin. Kdyz tyto dve zakladni veci budou v pohode, pak muzes kouknout i na tu jehlu.
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 30.12.2016-14:34

tak mě to nedalo a všechny šroubky bohatosti maji +- stejně-2,5otáčky.benzín z odkalováku teče,tak nevím.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 30.12.2016-14:48

Tak muzes jeste tu jehlu, ale to nevim. S tim se moc nehyba...nebo mu trosku povol. A pockej, co to udela. az to poradne projedes :-)
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 30.12.2016-16:33

taky mě to napúadlo nechat a pak to pořádně projet,třeba tam je nějaký zbytkový bordel který benzín protáhne.Pak snad ještě příruby,že by tahal nekalej luft? :smt011
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod marfyVFR » 30.12.2016-16:40

Nemá devítka ten ekoblázinec na přisávání vzduchu do výfuku, že by to sosalo víc, než má. ..?
marfyVFR
 
Příspěvky: 60
Images: 4
Registrován: 15.03.2012-12:31
Kraj: Jihočeský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 1994

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 30.12.2016-17:30

nějakej eko blázínec to má ale co kde sosá to nevím :cry:
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 30.12.2016-17:34

když tak koukněte,no není to krasavice inteligentní??? :P
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=109682
O to víc to nasere když to nemaká jak má.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod marfyVFR » 30.12.2016-17:44

No jako z fabriky.
Svíčky prohlídni, až najedeš stopadesát, dvěstě km v kuse.
marfyVFR
 
Příspěvky: 60
Images: 4
Registrován: 15.03.2012-12:31
Kraj: Jihočeský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 1994

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 30.12.2016-17:48

Jo jo,jak psel psal víš,je fakt kosa a je to na prd,asi to nechám až na jaro,pak jí protáhnu(jestli ji natočím) a pak se uvidí.Ještě mě napadlo,když mě borci foukali ty karb.nemohli mě nacpat bordel do toho kanálku co jde směs pro volnoběh?Jako že mám šroubek vyšroubovanej jak má být ale pod ji je to zacementovaný? :?:
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 30.12.2016-18:30

Hele lidi,jak vlastně funguje ten eko cosi co má zavedenou hadici do každého válce?kdo to ví a odpoví :roll: Hledal ale jsem nic nenašel.
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 30.12.2016-19:27

takjanevim píše:Hele lidi,jak vlastně funguje ten eko cosi co má zavedenou hadici do každého válce?kdo to ví a odpoví :roll: Hledal ale jsem nic nenašel.


Vsechen kyslik ze vzduchu se pri vybuchu v motoru spali. Nespali se ale vsechno palivo. A toto fouka ciste vzduch (dodava dalsi kyslik) za vyfukove ventil, aby ve svodu dohorelo to prebytecny palivo :-) Nadava se tomu PAIR system.

E: Motorka moc pekna ;-)
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 31.12.2016-11:08

ještě jedna úvaha,jak by se projevilo kdyby mě na tom jednom karb.udělali blbě synchro??? :?:
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 31.12.2016-11:59

Synchronizace se nedela po jednom karburatoru, ale po dvojicich. Sroubky pro stelovani sou vzdycky mezi dvouma karburatorama -> 4 karburatory = 3 sroubky. Prvne se seridi 1. sroubem jedna dvojice, pak 2. sroubem druha dvojice a pak 3. sroubem ty dve dvojice vuci sobe. Kdyby si to mel udelany spatne, jelo by to na volnobeh nepravidelne. Tak nejak by se to hadalo. Kdyz to je uplne rozestelovany, tak ten motor muze aji mlatit.
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod takjanevim » 31.12.2016-12:12

HMM,tak to fakt nevím,ten motor po dvou-třech minutkách jak se zahřeje šlape pravidelně,jak jsem psal žádný propad,houpání,vynechávání ani na volnoběh ani v zátěži.
Já jel teda jen těch 50km za h ale ten maník z bazaru co mě jí dovezl řikal že jí byl projet 20 km a jel v plném režimu(tvrdil že jel chvilkou i 180) a také žádné vynechávání ani díry ve vykonu,jen ten chladnější svod a světlá svíčka.Jak by jsi to řešil?Asi nechal na jaro,projel pořádně a pak teprve řešit že?Já si myslím že i těch 5 stupnů co bylo je na vzducháč zima,teda pokud nejedeš .
takjanevim
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 114
Registrován: 14.12.2016-22:09
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900s
Rok výroby XJ: 1996

Re: Dotaz na pal.kohout,čerpadlo

Příspěvekod Koudy01 » 31.12.2016-12:36

Resil bych to asi stejne, jak psal marfy. Poradne projet a pak se uvidi.
Uživatelský avatar
Koudy01
XJ štamgast
 
Příspěvky: 800
Images: 62
Registrován: 26.09.2011-18:49
Bydliště: Brno-venkov
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ600S
Rok výroby XJ: 2001

PředchozíDalší

Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků

cron