Hele, ja sem mel k prvnimu XJ obe. Motorku sem koupil s vyssim a nizsi sem si dokoupil kvuli vzhledu.
Rozdil byl v tom, ze po jezdeni s vyssim plexi sem mel na bunde vyrazne min rozplesklych much a chranilo to vic pred destem. Ale zase mne vsechen luft valil primo do helmy. Ale ja mam neco pres 190cm, jak to funguje u prcku netusim. Naopak s nizkym plexi (to mam i ted) su dycky cele zamuchovanej. Ale turbulence do helmy mne vali porad akorat trochu niz, protoze staci, kdyz se o 5cm pozvednu a je najednou ticho. Takze pro me by bylo nejlepsi reseni bud plexi uplne oddelat, jeste o par cm vyrust a nebo namontovat obrplexi neco jak mely stary Jawy
Zatim to resim kuklou, ta trochu pomuze a nebo kdyz jedu cele den a ten hukot mne zacina vadit, dam si spunty do usi.
To Variotouring plexi za 3190 ma na XJ 900 uzivatel mirekm a hodne si ho na podzim chvalil. Bylo docela chladno a jezdil bez nakrcniku. Ale to asi nejde porovnavat s pouzitim na XJ600, protoze ta devitistovka sama o sobe diky trosku (hodne) mohutnejsi a celkove vyssi kapotazi poskytuje lepsi ochranu jezdce pred povetrnostnima podminkama.
To je proste potreba vyzkouset. Blby je, ze to stoji penize.