Tak jsem se po přečtení několika článků a fór rozhodl ke snížení svého XJ neb se svojí výškou jsem se na tom "tak nějak" necítil, obvzláště pak v plným naložení s batůžkem. Nechal jsem si vyrobit kosti na kyvku s tím že to chci o 2cm dolu, po změření mě vyšla nová rozteč děr 147mm, nechal jsem vyrobit, namontoval a ještě jsem si posunul vidlice v brýlích o 1cm, první z čeho jsem byl hned unešenej byl takovej trochu jinej vzhled motorky v ten moment, boční stojánek vyšel v poho a na hlavní se musí člověk tak trochu zhoupnout ale to mě přijde taky pořád ještě v pohodě, samozřejmě jsem to hned ještě provětral abych nabil dojmů z chování motorky, protože v tomhle směru se dosti názory v diskuzích rozcházej a jízda mě přijde daleko lepší a taková jistější (asi že to má člověk blíž na tlamu
) No chtěl jsem se zeptat jestli pokud to máte někdo přímo na XJ, protože tady jsem našel jen diskuzi o tom že to naopak někdo vracel zpět na původní výšku, jestli jste narazili na nějaký zásadní neduh této úpravy a ještě zvažuju zakoupit 2cm nástavce pod řidítka aby tyto byly vejš jak to je s lankama a kabeláží zda to vychází? Samozřejmě asi nejjednoduší řidítka oddělat nadzvednout a omrknout jenže zase si s řidítkama ve vzduchu těžko zatočím abych mohl posoudit zda se něco zbytečně nějak nenatahuje. Dík za odpovědi.