Dobrý den, koupil jsem si XJ 600 r.v. 98. Má najeto 48tis. km. Údajně jsou dělané kroužky, což mi majitel dokazoval tím, že je vidět zbytky naplácaného silikonu mezi motorem a válci. Nicméně, byl jsem se projet, sice je prosinec, ale teplota kolem 7 stupňů je celkem ok.. Před vyjetím jsem měl oleje mírně nad polovinou mezi ryskami.. Najel jsem asi 160km, je fakt že jsem motorku moc nešetřil, točil jsem kolem 9 tis. otáček .. Když jsem dojel domů motorku jsem uložil.. Druhý den jsem jí šel umejt, natočil jsem jí a najednou začala svítit kontrolka oleje, tak jsem motor vypnul chvíli počkal a zkontroloval hladinu a bylo tam sakra málo, přes to sklíčko nebyl vidět žádný olej, tak jsem dolil a začal studovat co se děje..
Kolem 1. válce mezi válcem a hlavou bylo žebrování okapaný a zastříkáný od oleje (černý jak bota), tak jsem zkusil dotáhnout 2 šrouby co tam jsou, byly totálně povolené.. takže to byl asi ten problém, ale docela jsem se divil, že mezi válci a hlavou je daný tmel.. Němělo by tam být normálně těsnění ?? Nejsou tam nějaké přepouštěcí kanálky jako v autě kdy olej jde dál na ventily ? U felicie když se otočí těsnění pod hlavou tak nejsou slícované otvory pro tlakový olej a je průser, tak se právě bojím když já tam mam tmel aby nějakej tlakovej kanál kterej tam může být se neucpal tmelem nebo tak a nepodělalo se to http://www.wemoto.cz/bikes/yamaha/xj_60 ... ad_gasket/
Nevím jestli je možný, že by tolik oleje odešlo právě mezi hlavou a válcem, nebo jestli ten motor toli papá.. Budu rád za každou radu či názor. Předem díky