kodl píše:děcka teď sjíždí AUTA 2 na dvd a je tam hláška: ta umělá rez, to muselo stát peněz... Jo je to tuning, plastový díly nezreznou nikdy, a hliníkový šavle a kyvka oxidujou do bíla.... spíš si říkám, proč má na zadku té motorky tolik železa navíc...
mirekm píše:Ta nová XJR je teda opravdu úděsná. A SR-ka - stará dobrá klasika, akorát, kdo jste na tom ještě nejel, děsná jízda ten málotočivý jednoválec - buch... buch... buch.... Koukám OTIS, že jsi už taky na retro:-).
OTIS píše:Z bláta do louže, taky neskutečná slátanina. To je jak kdyby vzali zbourané XJR, pak sebrali na vrakáču různé díly a naplácali je na to. Toto už neměli pojmenovat XJR...mirekm píše:Ta nová XJR je teda opravdu úděsná. A SR-ka - stará dobrá klasika, akorát, kdo jste na tom ještě nejel, děsná jízda ten málotočivý jednoválec - buch... buch... buch.... Koukám OTIS, že jsi už taky na retro:-).
Libí se mně klasika a tu už dnes najdeš jen v podobě retro modelů. Poslední jiskřička XJR už zhasla. To SR je fakt pěkně udělané, nepůsobí plastovým dojmem jak třeba CB1100. A za mě raději těžkopádný jednoválec s žebrama, než sportovní čtyřválec bez
Michal píše:Za mě nenašlo. Zaujala 26 to musel stavět extra machr. Je to Hard, na sedle se nenechá sedět, řemen se ti bude imrvére pokoušet sežrat gatě a na špuntech to bude mít super jizdní vlastnosti.
Koudy01 píše:daket, taky si pres zimu nevylezl z garaze a (krome jineho) vymalovaval steteckem vzorek pneumatik?
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=104204
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků