Ahoj, tak moto mám konečně přezuté (XJ 600 Diversion uvedení do provozu 97, jednokotouč), přes zimu byla v servise, měnily se karburátory, protože tamty byly nějak přetryskované a sekalo se šoupátko...Když jsem jel ze serivsu, motorka krásně jela, to jede i teď, ale jen do 5tis/min. Palivové cesty vyčištěné, víčko vyčištěné, svíčky nové, tlaky změřené, karburátory seřízené a teď k problému:
člověk si říká jak to konečně hezky jede, pak po městě jede ve vyšších otáčkach a co to udělá? Ano zdechne to! Chvilku počkám, dám sytič motorka chytne ve vysokých otáčkách, chvilku pohraju s plynem a jedem...jedu, jen tak si ševelim na 6ku těch 80-90, pak že to protáhnu jedeme chvíli 110 na pětku kolem 5tis otáček, pak šestka a co to udělá, když zpomalím nebo dojedu do vesnice?Ano, začne to vynechávat, běžet nepravidelně jakoby na 3 válce a zdechne to a zase počkám, zase sytič atd...no tak se naseru, že pojedu domů, od Jiloviště na strakonickou, jedna vytočim, dva vytočim, tři vytočim aaaa nejedeme...čekáme znova...Už mě to fakt sere, tak dojedu ke garážím, už teda vím, že jet o asi otáčkama tak to zkusíme umýslně, dvojka a 50kmh což je dost otáček a anooo motorka začne běžet nepravidelně a zdechá..Pro jistotu to zkusíme i na volnoběh, tedy přidržíme v otáčkách a ano začně to běžet nerpavidelně, volnoběh kolísá a zdechne to!!! Chvilku počkat, sytič a nastartuje, běží nepravidelně, párkrát lehce vytočit a pak se to chytne...už fakt nevim co s tim jem...předtím byl problém v jednom VN kabelu, ten vyměnit nejde, takže se měnila cívka a teď už to cívkou resp. VN kabelem není...Motorka byla na seřízení, karburátory vyčištěné a seřízené, svíčky nové, tlaky změřené....jediná úprava od bývalého majitele je KN filtr, ale není tam přímé sání, je to ve filtrboxu
Nevíte prosím, čím to může být?
Ještě jeden dotaz, jaké tloušťky mají být benzínové hadiec prosím? Myslím jednu do čerpadla z kohoutu a druhou podtlakovou z kohoutu...díky moc