Foto z od david-marek z mailu:
Tak na tohle sem na XJ jeste nenarazil. Odkud to vedlo nebo kde to bylo umisteny?
A ty si to XJ koupil s odpojenyma hadickama nebo nekde polorozdelany objevil v garazi?
Koudy01 píše:marfyVFR píše:Ahoj. Když jste to tu tak pěkně nakousli, tak se zeptám. Jakou funkci má ten ohřev karburátorů, resp. při jaké teplotě otevírá a jaký význam (krom asi ekologického) má teplejší směs? Je poznat nějaký rozdíl s a bez? Novější modely to stejně nemají a co vím, podobné experimenty v historii proběhly (myslím GPZ900R, možná nějaká Katana...), ale masově se předehřev nikdy nerozšířil. Jen mě to zajímá, má-li někdo zkušenost. U manželky Diverzanta jsem ho odpojil, protože se rosily plovákovky a nechtěly se mi měnit hadičky.
Na 1992-1995 je to reseny takhle tim solenoidem a olejem. Na 1996+ je to elektricky Pokud rozumim spravne manualu, karburatory se ohrivaji do teploty 30-35°C, potom solenoid zavre ventil. A ten se znovu otvere az v momente, kdy teplota karboratoru (presne čtvrtýho karburatoru) klesne na cca 23°C.
U elektrických verzí se ohrev vypina pri 20-26°C a znovu zapína při cca 8-16°C.
Ma to hodne motorek. I Bandity atd. Reseny je to elektrikou, vodou nebo tim olejem.
Je to tam pry k tomu, aby za jizdy nezamrzal karbec a stabilizuje to jeho teplotu. V nasich podminkach to je ale asi docela zbytecny...
magic píše:Zdarec, máte někdo ty zmíněné hadičky, stačí mi jenom jedna půlka a to jen to Včko s plastovou spojkou, zbytek mám, jen tohle někde upadlo.
Děkuji
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků