david-marek píše:Ahoj mužes mi napsat kde jsi vzal ten obrázek s dílama??? potřeboval bych ho celej. Díky za info.
david-marek píše:to není on. mám moto z roku 1992 a vůbec mi nesedí obrázky na Partsdepot.cz podle nich mám víko ventilů z ročníku 1998 a hlavně mám na hlavě válců z boku vyvedenou hadici a u palivove pumpy mam neco s dvěma drátkama.
david-marek píše:Tak tohle mi fakt pomohlo. Už částečně vím co kam přijde. A ty 2 šedy hadičky co jdou z přírub 1. a 2. karburatoru tak jedna jde do pumpy a ta odpojená jde do palivovýho kohoutu?? Jinak díky moc za rady a foto.
marfyVFR píše:Ahoj. Když jste to tu tak pěkně nakousli, tak se zeptám. Jakou funkci má ten ohřev karburátorů, resp. při jaké teplotě otevírá a jaký význam (krom asi ekologického) má teplejší směs? Je poznat nějaký rozdíl s a bez? Novější modely to stejně nemají a co vím, podobné experimenty v historii proběhly (myslím GPZ900R, možná nějaká Katana...), ale masově se předehřev nikdy nerozšířil. Jen mě to zajímá, má-li někdo zkušenost. U manželky Diverzanta jsem ho odpojil, protože se rosily plovákovky a nechtěly se mi měnit hadičky.
david-marek píše:Ted jsem přijel z garáze a mám tam hadičku tvořenou ze spojek na 4-2-1. nikde jinde jsem to neviděl.
david-marek píše:Jo mam ale muzu ti to poslat leda na mail.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků