Ahoj kluci,
včera jsem se stal novým majitelem XJ 600 Diversion r.v.1998. Při koupi mě bývalý majitel informoval o tom, že mašina při jízdě ve dvou do kopce začne cukat, jakoby nedotýkal benzín. Nicméně při projížďce běžel motor suprově a vše fungovalo jako má a cena byla bezkonkurenční, takže jsem si ji odvezl. Při cestě domů, jsme na mašině jeli s kamarádem a skutečně se mašina začala chovat obdobně jak bývalý majitel říkal. Jeli jsme ve dvou po pražském okruhu a v momentě, kdy se jelo asi 90-100kmh zhruba minutku dvě, tak motorka začala pokuckávat a následně zdechla úplně. Stačilo ji chvilku nechat odstát, dát i při zahřátém motoru sytič a motorka opět naskočila, sedli jsme a jeli dál. Když jsem jel od kamaráda, tak jsem tomu na Strakonické trošku oroštoval, zrychlil z 80 na 120kmh, pak zpomalil asi na 90kmh a mašina opět začla pokuckávat až zdechla úplně. Opět naskočila se sytičem a jela dál. Pokud jsem jel do 80kmh tak se nic nedělo, ono i do těch 120kmh to zrychlovalo pěkně, prostě motor jako takový je v pořádku, do otáček jde krásně, táhne a tak...pro upřesnění, na motorce je KN filtr a dynojet. Nejsou tam ale laděné výfuky...nemáte potuchu co by s tím mělo být a na co sáhnout, po čem pátrat? Díky moc za jakoukoliv radu