od kodl » 06.06.2014-09:55
z toho si nic nedělej, moje xj 900f se jednoho dne svalilo z bočního stojanu a pod motkou divná hnědě-rezavá kaluž. I když to vypadalo odporně, zkusil sem na prst, a světe div se, rezavá slaná voda, ne olej jak sem se děsil, rám u stojanu rozvalenej jak pumpa v lednu (motka začínala u nějaké paní v Belgii). Tak sem to svařil, nějakej materiál byl vylehčenej korozí, a cvičně sem vrtl dírku 4mm do druhé trubky a nečekaně vyteklo to stejný - asi nějaký hrátky v příboji, nebo co...
po pár týdnech, až to vyschlo, sem tam fouknul něco rezistinu a to bylo asi max, co se pro to dá udělat. Možná by to bylo dobrý udělat odvodňovací otvor ve spodních trubkách u každé motorky (třeba s gumovým špuntíkem), nikdo přece netvrdí, že je rám hermeticky těsnej, a může tam něco kondenzovat, nemusí se brodit... ale tohle je asi spíš do jinýho tématu. Nade mnou v soboutu na srazu alkohol zvítězil na celé čáře, byl jsem rád, že sem se nějak odplížil nenápadně k domovu.