Ahoj všem,
na mé XJ900 4BB (91) mě vypekl klasicky kohout, koupena opravná sada, neseděla délka ventilu, ale to se zaimprovizovalo, o pár km dál mě vypekl znovu, tentokrát nepropouštěl benzin do motoru ale chcalo to jak protržený všude kolem - celá zadní část kohoutu se prohnula a teklo to kolem podtlak. membrán a tak, prostě kohout KO, finance na štíru a tak jsem za pár kaček koupil metr cca 2mm tlustý těsnící gumy, vyřízl si dvě falešný membrány a předělal kohout na on/off.
Pracuje to tak, že rezerva neexistuje, on znamená off a pri je on, matlanice, ale funguje, mašina jede a nevypadá to, že by se nějak vztekala, vztekám se já když si ho zapomenu otevřít a na první křižovatce zůstanu stát.
Co ale netuším je, jestli tím motoru nějak nekomplikuju život, je to dočasný, ale zatím mi nezbývá než na tom lítat takhle.
Máte někdo zkušenosti s podobným řešením nebo jízdou na pri?
Edit: ještě mě napadlo řešení se samostatným podtlakovým ventilem, nezkoušel to už někdo?