Převrtání trysek Main jet vel. 112 na vel. 120 XJ 750

Převrtání trysek Main jet vel. 112 na vel. 120 XJ 750

Příspěvekod Elvisbojar » 11.12.2013-18:15

Ahoj všichni, zajímal by mě váš názor na převrtání trysky Main Jet vel. 112 z karburátoru Hitachi HSC 32 na velikost 120 pomocí vrtáku. Děkuji za vaše reakce, jestli je to vůbec možné a dělá se to. :-D S pozdravem Petr Sokolo. :D
Elvisbojar
 
Příspěvky: 29
Images: 3
Registrován: 02.05.2013-13:45
Bydliště: Sokolov
Kraj: Karlovarský
Typ XJ: xj 600 51j
Rok výroby XJ: 1986

Re: Převrtání trysek Main jet vel. 112 na vel. 120 XJ 750

Příspěvekod kodl » 11.12.2013-23:12

nevím k čemu by to mělo být dobrý, rozdíl 112 proti 120 je tak možná o jeden zářez na jehle výš, to bude skoro to samý. Číslo neznamená průměr, ale průtok - víc o tom nevím, ale vím jak seštelovat karbec. Jestli chceš nějaký koně navíc, doporučuju vyměnit stroj a veterána netýrat. V prvním kole doporučuju zkontrolovat vůle na ventilech a seřídit podtlaky, pak možná teprve vrtat do karbeců - už při tom seřízení podtlaků možná zjistíš, že máš k.o. gumy mezi motorem a karbecem, membrány v karbech... ale nechci strašit. Jinak do trysek nevrtat, téměř jistě to pak nejde vrátit na původní průměr :D .
kodl
XJ štamgast
 
Příspěvky: 361
Images: 7
Registrován: 22.10.2007-12:33
Bydliště: Boskovice

Re: Převrtání trysek Main jet vel. 112 na vel. 120 XJ 750

Příspěvekod Elvisbojar » 12.12.2013-06:14

Dík za vyčerpávající odpověď. Nechci zničit ani zprznit žádného veterána, mám motor xj 750, kde mám karbec se 112 tryskou a v základním nastavení pro tento typ je velikost main jet 120. Jinak vlastním xj 650, kde to mám, tak jak to má být. Mám ale navíc trysky 112 a chtěl bych ten 750 motor a karburací dát do kupy. Proto se ptám, jestli to jde s těma tryskama. Oslovil jsem písemně dva největší weby s dílama na xj, kde mi odpověděli, že nejsou schopni dodat trysky 120.
Elvisbojar
 
Příspěvky: 29
Images: 3
Registrován: 02.05.2013-13:45
Bydliště: Sokolov
Kraj: Karlovarský
Typ XJ: xj 600 51j
Rok výroby XJ: 1986

Re: Převrtání trysek Main jet vel. 112 na vel. 120 XJ 750

Příspěvekod kodl » 12.12.2013-09:22

ty karbecy mají stejnej průměr difuzoru u 650 i 750? pokud jo, tak směs bude ok, takže bez obav. Pokud má 650 menší difuzory, budou chybět nějací koně v nejvyšších otáčkách, ale pojede to líp odspoda. Záleží co po tom motoru budeš chtít, jestli je do nějaké choprostavby, tak bude stačit že se točí sám. :lol: Chce to jenom v provozu doladit výšku jehel, aby to nejelo na chudou směs, ale určitě to pojede, možná ten rozdíl ani nepoznáš. Co je u karbeců důlezitý, tak je airbox s filtrem, pokud tam dáš kn, tak to bude mít moc vzduchu a málo benzínu a je to pak dost laborace naladit ....
kodl
XJ štamgast
 
Příspěvky: 361
Images: 7
Registrován: 22.10.2007-12:33
Bydliště: Boskovice

Re: Převrtání trysek Main jet vel. 112 na vel. 120 XJ 750

Příspěvekod Elvisbojar » 12.12.2013-09:48

Karbeci jsou stejný Hitachi HSC 32, takže jde jen o správné otryskování. Jen mě zajímalo, jestli je to možné to vrtání, jestli se to prostě dá převrtat. :D
Elvisbojar
 
Příspěvky: 29
Images: 3
Registrován: 02.05.2013-13:45
Bydliště: Sokolov
Kraj: Karlovarský
Typ XJ: xj 600 51j
Rok výroby XJ: 1986

Re: Převrtání trysek Main jet vel. 112 na vel. 120 XJ 750

Příspěvekod Elvisbojar » 12.12.2013-09:56

A ještě něco, karbeci jsem měl rozebrán moctkrát a nepostřehl jsem, že by šla jakýmkoliv způsobem zvedat nebo snižovat jehla. :shock: Ty jehly mají jen jiné označení, kdy 650 je Y11 a v 750-ce je Y14.
Elvisbojar
 
Příspěvky: 29
Images: 3
Registrován: 02.05.2013-13:45
Bydliště: Sokolov
Kraj: Karlovarský
Typ XJ: xj 600 51j
Rok výroby XJ: 1986

Re: Převrtání trysek Main jet vel. 112 na vel. 120 XJ 750

Příspěvekod kodl » 12.12.2013-11:35

tak to je úlet, na xjr jsou na jehlách zářezy.... no nikdo neví fšecko. Potom asi nezbyde než jiný trysky. Z vrtání bych měl strach, v mládí sem to taky zkoušel a dycky katastrofa. Možná zkusit podle typu karbecu, byl jistě i na jinejch motorkách. Stejně je mi to divný, potom jediná možnost jak doladit bohatost směsi je hladinou v plovákovce, se mi to nezdá... Ale ten motor 750 s karbecama ze 650 jistě pojede. Pokud jsou jiný trysky, jehly, tak to bude ranec to předělat.
Je to tenhle karbec? http://www.partsdepot.cz/originalni-dil ... 700/48066/ - tady se pravděpodobně seřizuje šroubkem na horním konci jehly místo drážky na jehle.
kodl
XJ štamgast
 
Příspěvky: 361
Images: 7
Registrován: 22.10.2007-12:33
Bydliště: Boskovice

Re: Převrtání trysek Main jet vel. 112 na vel. 120 XJ 750

Příspěvekod Elvisbojar » 12.12.2013-12:11

To není přesně on, tady v tom, co jsi sem dal, je jiná velikost trsky, i když tvar je stejný. Já sháním tuto trysku 4X7-14925-20-00 ..JET, MAIN #120 (#120). Jinak já mám kompletní otryskování na tu 750 ku, jen místo 120 mám velikost 112. Takže mám i správnou jehlu, všechno podle servisního manuálu, jen ta hlavní tryska je malá, i když samozřejmě, že to na ní jede.
Elvisbojar
 
Příspěvky: 29
Images: 3
Registrován: 02.05.2013-13:45
Bydliště: Sokolov
Kraj: Karlovarský
Typ XJ: xj 600 51j
Rok výroby XJ: 1986


Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků

cron