Ahoj,
postup popsaný Mírou xj je platný pro xj 600. Xj 550 má několik odlišností. Víčko nahoře v trubce není šroubovací, ale drží ho drátěný kroužek v drážce. Po sundání plastové krytky musíš víčko vhodným nástrojem (např. šroubovákem) zastrčit cca 10-15 mm dolů a současně vhodným háčkem zachytit drátěný kroužek a vytáhnout ho ven. Tuto operaci udělej ještě s vidlema v brejlích, venku se to dělá blbě. Chce to trochu cviku, nejdřív budeš možná muset víčko rozpohybovat směrem dolů pomocí kulatiny ( do průměru 10 mm) a kladiva. Pod víčkem je pružina, jde to dost ztuha a pozor, pak to vystřelí
. Tou násadou to jde asi taky, ale "profíci" používají cca 600mm dlouhý "T" klíč, dole s imbusem 19 (stačí navařit M 10šroub se 6HR 19 - hlavou na konec). Jo a pozor, po vytažení trubky ti zůstaně gufero uvnitř kluzáku a nad tím guferem je ještě drátěná pojistka, tak ji opatrně vyndej a ať neporejpeš povrch pod ní a pod guferem. Olej podle manuálu je 230 ccm, motorový 10W/30 SE - do každé stejně. Ale provedení vidlic se může podle r.v. a různých náhrad lišit. Hodně zdaru
.