Seřízení podtlaků

Seřízení podtlaků

Příspěvekod Anonymous » 08.06.2008-16:38

Zdravím všechny xjčkaře a chci se zeptat na postup seřízení podtlaků u karburátorů ( rv. 1993 xj 600 ) Už mi to dělají v servise 14 dnů a rostou mi vlasy na hlavě při pomyšlení že to tam bude ještě týden... Zvládnu to udělat doma ? Co k tomu potřebuju ? Děláte si to někdo doma ?
Anonymous
 

Re: Seřízení podtlaků

Příspěvekod karlos » 08.06.2008-20:41

radar46 píše:... Děláte si to někdo doma ?


Někdo doma, někdo venku :D :D :D :D
Na seřízení potřebuješ budíky (nejsou levné) a taky šikovné ruce.
Rada: vyměněn servis.
Kdo to nikdy nezkusil, tak neví, o čem to je...
karlos
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 259
Images: 5
Registrován: 16.03.2007-05:12
Bydliště: Šakvice

Re: Seřízení podtlaků

Příspěvekod Anonymous » 09.06.2008-08:01

Dík Karlosi, ale držme se raději těch podtlaků... Sehnat podtlakové budíky ba nebyl problém, ale nepomůžou mi když nevím jak na to...

Ale jinak, máš pravdu v tom, že venku je to fajn :D :D :D
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 09.06.2008-10:56

Na těchto stránkách je odkaz na dílenskou příručku. V té dílenské příručce je to krásně popsaný i s obrázkama. Je to v anglině.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 10.06.2008-08:50

Mira XJ píše:Na těchto stránkách je odkaz na dílenskou příručku. V té dílenské příručce je to krásně popsaný i s obrázkama. Je to v anglině.


Díky miro za info, ale anglicky neumím tak dobře, abych se v tom vyznal... Zajímalo mě jestli někdo nemá nějaký fígl ala "zlaté české ručičky" jak to udělat doma ( pochopitelně tak, aby to za něco stálo ) a hlavně jestli to jde dělat doma a nebo jestli musím být odkázaný na milost servisu...

Včera sem tam byl nakouknout v jakém stádiu je moje Máňa a slíbili že do konce tohoto týdne bude hotová... ( takže celé seřízení trvalo "jen" 3 týdny )
Anonymous
 

Příspěvekod lynx » 10.06.2008-09:04

Už pan Petiše a Buvár (fakt nevim, jak se to píše) vycházeli z toho, že k dané problematice mají knížku s obrázky :lol: Vřele doporučuji přečíst nebo skouknout příslušný seriál - Byli jednou dva písaři.
V ČR se poslední dobou kolem radarů dějou věci :lol: :shock: :lol:
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Mira XJ » 11.06.2008-13:18

Zlaté české ručičiy si přečetli výše uvedený manuál. Pořídili si příslušné nářadí a inštrumenty a dělají si to doma,na ulici,v obyváku - kde si to kdo přeje. Ale pokud si myslíš že to někdo udělá jako nějakým "kouzlem",tak to asi fakt ne. :D

Já anglicky taky neumím, vlasně jo - jen co co je v tom manuálu,páč jsem si dal práci a asi 2 měsíce si ho překládal.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 16.06.2008-12:49

Mira XJ píše:Zlaté české ručičiy si přečetli výše uvedený manuál. Pořídili si příslušné nářadí a inštrumenty a dělají si to doma,na ulici,v obyváku - kde si to kdo přeje. Ale pokud si myslíš že to někdo udělá jako nějakým "kouzlem",tak to asi fakt ne. :D

Já anglicky taky neumím, vlasně jo - jen co co je v tom manuálu,páč jsem si dal práci a asi 2 měsíce si ho překládal.


Díky,nepochybuju že kouzlem to nepůjde. Motorku už mi seřizujou 5 týden a to je důvod k tomu abych řešil jak to udělám příště.
Anonymous
 

Příspěvekod Tazman » 23.02.2011-08:53

budíky už mám. Na youtube jsem našel slušný návod jak na to, tak to zkusím a poreferuju :wink:
Petr
Tazman
 
Příspěvky: 3
Registrován: 17.02.2011-08:22
Bydliště: Vsetín

Příspěvekod Zdeněk » 17.03.2011-18:02

Ahoj lidi. Tak jsem taky uvažoval o sestrojení domácích budíků na štelování podtlaků. Ale po včerejší návštěvě
http://www.aztuning.cz
jsem se ptal na cenu seřízení a cena je od 260kč do 390kč. Dle času stráveného při seřizování. Mají sazbu/hod 260kč. Do 1,5 hod to bude hotové, když to pujde blbě. Když to pujde dobře, tak do 45minut je to hotovo.
Tudíž kašlu na domácí pokusy a dám to tam.
Toto není na ně reklama, ale jen chci říct, že to není velká částka na to, aby si člověk 1x ročně toto nezaplatil.
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Hynek » 17.03.2011-18:51

Hynek
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 115
Images: 6
Registrován: 10.08.2007-19:28
Bydliště: Rtyně v Podkrkonoší

Příspěvekod Bartus » 17.03.2011-19:20

Zbytečně vyhozené peníze za ty budíky. Když si vezmu kolikrát to seřizuji, tak se ti to nevyplatí. Navíc za tu dobu co bych se s tím sral, raději budu vyrábět padáky a vydělám si vic než by to stálo v tom servisu.
Pokud se tím živíš, nebo máš to jako hobby tak proč ne, jinak se ti to neoplatí.
A pak mě napadá ještě jedna věc, proč se to třeba mě neoplatí, já nemám karburátory :smt033
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Zdeněk » 17.03.2011-20:00

Bartus---
To tě teda fakt chápu, že by to pro tebe byla zbytečnost. Ale karbecy mají taky své kouzlo. A český človíček si s nimi může pohrát nebo je může taky lehce pokur.it.
Ale na druhou stranu je taky bezva mít vstřiky. Žádné tahání za sytič atd. Jsem zvědav, jaké bude plnění válců třeba za 15-20 let. Doufám, že budem jezdit na vodu. teď mě tak napadlo, ale to odcházím od tématu-- slyšel jste někdo třeba o motorce na LPG nebo CNG???? Bylo by dost adrenalinové sedět na bombě :shock: :shock: :shock: :shock:
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Houba » 18.03.2011-06:38

Zdeněk píše: Ale na druhou stranu je taky bezva mít vstřiky. Žádné tahání za sytič atd. Jsem zvědav, jaké bude plnění válců třeba za 15-20 let. Doufám, že budem jezdit na vodu. ...


Na vodu? Jo, a až kolem tebe projede mašina, tak to zazní, jak když vyleje kýbl. Ne ne, není nad vůni benzínu :D
Co se týče LPG, tak některé skůtry na to jezdí. Stačí googlit.
Yamaha XJ 600 (N)ejhezčí
Uživatelský avatar
Houba
 
Příspěvky: 95
Images: 8
Registrován: 26.02.2010-10:47
Bydliště: Valašské Meziříčí
Kraj: Zlínský
Typ XJ: XJ 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod kodl » 18.03.2011-09:42

kamoš měl fichltla (jawa 20)podoma vytuněnýho na plyn, do karbecu šel benzín s olejem 1:3 do menších trysek kvůli mazání a plyn se dávkoval podtlakem a zároveň i plynovým lankem - 5 let na tom jezdil denně 2x10km za jakéhokoliv počasí do práce a z práce, prej 1km za 20 hal. - ale už je to 5 let pozpátku.
kodl
XJ štamgast
 
Příspěvky: 361
Images: 7
Registrován: 22.10.2007-12:33
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Zdeněk » 18.03.2011-16:22

Houba píše:
Ne ne, není nad vůni benzínu :D


Tak toto zcela chápu, akorát má ženuška, když přijde do garáže, tak jí to trochu smrdí.
Ale mě né!!!! Mám auto na naftu a to mi smrdí (trošku), ale když nabrnknu mou yámku, tak krásně voní. A voní mi i pincek od syna, když jezdí po zahradě jak pominutéj furt dokola.
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Hynek » 19.03.2011-14:34

Hynek
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 115
Images: 6
Registrován: 10.08.2007-19:28
Bydliště: Rtyně v Podkrkonoší

Příspěvekod Zdeněk » 19.03.2011-21:23

Ty brďo :shock: :shock: :shock:
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Tazman » 01.06.2011-05:21

Tak jsem včera provedl otestování budíků na seřízení podtlaků a i se sundáním nádrže jsem to měl hotové během hoďky. Nic složitého na tom seřízení není. :wink:
Petr
Tazman
 
Příspěvky: 3
Registrován: 17.02.2011-08:22
Bydliště: Vsetín

Re: Seřízení podtlaků

Příspěvekod jawarmaniak » 04.01.2013-11:50

Zdravím.
Mám dotaz. Kde v Brně a okolí servisujete? Od Yamahy mě kamoš s Fazerem odrazuje, kvůli špatným zkušenostem. Potřebuju seřídit (zkontrolovat) podtlaky.

Dotaz č.2 - Kolik Vám tak žerou 550tky a 600ky ? Udělal jsem zkušební test spotřeby přes Vánoce. Jezdil jsem v teplotách od 0 do -10. Jezdil jsem rychlostní silnice a dálnici, asi 30km jsem jel i městem a spotřebu mám 6,4l. Kvůli teplotě a karbonování svíček jsem to musel víc točit (řazení kolem 6-7000). Na dálnici jsem zkoušel maximálku, takže jsem se taky neloudal. Běžně 130, při zkoušce asi 160 (krátkodobě). Ještě by za plynem šla víc, ale začala být nepříjemná zima. Byl jsem patřičně nabalený a jel jsem vesměs vzpřímeně, takže byl i větší čelní odpor. Olej je vyměněný (20W-50), filtr taky. Nový vzduchový filtr. Motorka startuje bez problémů bez sytiče i při teplotě pod nulou, volnoběh stabilní, ale zvýšený kvůli teplotě. Svíčky jsou spíše bílé, ale vypadají celkem zdravě - žádný náznak opálení (chudá směs?).

Vím, že v létě půjde spotřeba trochu dolů, ale podle mě by si 550tka měla říct tak o litr méně. Nebo je to normální a nemám to řešit? Případně, na co se ještě zaměřit a co zkontrolovat?

Díky za jakékoliv reakce. XJéčko mám teprve 3. měsíc, tak se snažím vychytat všechny mouchy a nachystat ho na sezónu.
http://jawarmaniak.wz.cz/
Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), J-ČZ 150/352 Půlbuben (1954), J-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), J-ČZ 350/354.03 (1956), J-ČZ 125/355.00 (1956), J-ČZ 175/356.00 (1958), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.02/01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ
jawarmaniak
 
Příspěvky: 51
Images: 0
Registrován: 14.10.2012-18:04
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 550 Seca
Rok výroby XJ: 1981

Re: Seřízení podtlaků

Příspěvekod jirka4137 » 04.01.2013-13:00

Za takových podmínek je to u starší motorky běžná spotřeba.Navíc když jezdím na spotřebu nehledím.Kamarád má cestovní BMW 1200kilo a spotřeba jde okolo 10 llitrů i víc.
Nižší spotřebu by mohla mít po seřízení karbců.Jinak Honda a Yamaha jsou značky které jsou na špici a servis žádný problém.Pokut budu chtít jezdit za čtyři pět litru koupím si třindu nebo diesel ale motorku mám na svezení.Jinak moc pěkná klasika tu bych nepustil ani za nic a kufry prostě paráda přesně takové veteránské bych chtěl taky.Super.
Naposledy upravil jirka4137 dne 04.01.2013-13:20, celkově upraveno 1
jirka4137
XJ štamgast
 
Příspěvky: 321
Images: 0
Registrován: 17.05.2012-22:47
Bydliště: Otrokovice
Kraj: Zlínský
Typ XJ: FZS 600S
Rok výroby XJ: 2000

Re: Seřízení podtlaků

Příspěvekod jawarmaniak » 04.01.2013-19:28

Dík za názor. Těhle kufrů je plný eBay. Němci se toho zbavují ve velkém za pár korun :) Nějak tu spotřebu zase až tak neřeším, ale neberu názory typu "motorku mám na ježdění a ne na spotřebu". Spotřebu je potřeba hlídat alespoň rámcově, protože vypovídá dost značně o technickém stavu motoru, podvozku a celé palivové soustavy a při značném nárůstu může indikovat poruchu. Když kouknu na spritmonitor.de a porovnám si 550tky, tak mám asi o litr spotřebu vyšší, ale tragedii z toho dělat nehodlám. Jen mne zajímalo, jestli je to normální. Na ČZtách a Jawách např. prakticky nepoznám, jestli jezdím v létě nebo zimě - spotřeba je pořád stejná..
Jen tak mimochodem.. Yamaha pro 550 udávala v servisní příručce základní spotřebu 4,5 l/100km (34,2 g/km nebo 55 g/mp). Fakt netuším, jak se k tomuhle číslu dostali. Musel to jezdit 20kg Japonec a tak 60km/h na šestku :lol:

Ještě jsem tady na webu dohledal, že to můžou dělat staré gumové příruby karburátorů. Moje jsou asi ještě původní z roku 81, takže by to mohlo být i tím... Zkusím štětečkovou metodu a příruby při chodu motoru omatlám benzínem a uvidím, jestli se změní chod motoru.
http://jawarmaniak.wz.cz/
Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), J-ČZ 150/352 Půlbuben (1954), J-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), J-ČZ 350/354.03 (1956), J-ČZ 125/355.00 (1956), J-ČZ 175/356.00 (1958), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.02/01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ
jawarmaniak
 
Příspěvky: 51
Images: 0
Registrován: 14.10.2012-18:04
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 550 Seca
Rok výroby XJ: 1981

Re: Seřízení podtlaků

Příspěvekod kodl » 06.01.2013-16:33

spotřeba motorky je asi nejvíc závislá na stylu jízdy, na mé jx900f t ybylo v rozmezí necelé 4l/100km na dovolené v pobaltí až po 9l/100km po městě a půlhodinový test maximální rychlosti na dálnici (test skončil namožením krční páteře a šlach rukou...). pokud jsou svíčky bílé, tak je to chudá směs, v zimě asi nic, ale v létě by se to mohlo přehřívat. Ty gumový příruby budou asi K. O., jako u všech 650,900f z 80-tých let...
kodl
XJ štamgast
 
Příspěvky: 361
Images: 7
Registrován: 22.10.2007-12:33
Bydliště: Boskovice

Re: Seřízení podtlaků

Příspěvekod jawarmaniak » 06.01.2013-17:39

Díky za odpověď. Taky si myslím, že svíčky jsou moc bílé, ale zase kdyby byla moc chudá směs, tak to bez sytiče nenastartuju. Takhle naskočí hned na drc i při mrazech a sytič potřeba vůbec není. Což zase vypovídá o směsi bohatší. Nebo jak je na karbech Mikuni řešený volnoběžný okruh? Je tam přeci volnoběžná tryska, a směs se šteluje škrcením vzduchu právě na volnoběhu... Při vyšších otáčkách nemá seřízení volnoběhu na směs vliv a do hry vstupuje škrticí klapka (a výška hladiny?). Prostě mi to nejde moc do hlavy. Jediné, co mě napadá je, že to přes příruby saje falešnej luft a tím se směs při otáčkách ochudí a při volnoběhu neproudí vzduch zase tak rychle (menší podtlak), takže je to OK. Mikuni jsou zase ale karby s konstatní rychlostí proudění.... Prostě jsem z toho jelen... Zkusím štěteček a uvidím, na čem jsem..

Kdyby ještě někoho něco napdlo, tak to valte do mě :wink:
http://jawarmaniak.wz.cz/
Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), J-ČZ 150/352 Půlbuben (1954), J-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), J-ČZ 350/354.03 (1956), J-ČZ 125/355.00 (1956), J-ČZ 175/356.00 (1958), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.02/01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ
jawarmaniak
 
Příspěvky: 51
Images: 0
Registrován: 14.10.2012-18:04
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 550 Seca
Rok výroby XJ: 1981

Re: Seřízení podtlaků

Příspěvekod jirka4137 » 06.01.2013-19:39

Dík za tip na kufry určitě tam mrknu :shock: . Do německa to mám z ruky a na ebay nenakupuji ale snad to vyjde přes kámoše z Německa co k nám jezdí na klubové srazy.Gumové příruby od karbců k válcům jsem měnil a spotřeba byla taky před výměnou vyšší.Na finiš sezony jsem navíc seřídil bohatost směsi a podtlaky po výměně těsnění a jehel karbců.Změřit spotřebu už jsem ale nestihl a čeká to na příští rok.U žádné motorky kromě třindy jsem ale po šest litrů nešel .Honda fire blade 900 r.96-9l/100,Fzr 600r r.94 8litrů,tři hondy slr a vigor nejníž 5l,Za mlada Jawa 350 638 4,1l,639jawa kolem4.8l a Honda VF750 r.83 můj první čtyřtakt koupený r.93 chodila taky kolem 7 litrů.U jiných motorek už si spotřebu nepamatuji(snad jen 639+sajda 6l) ale i podle debat s kamarády motorka je nejdražší způsob cestování a to nepočítám že v autě se sveze 5lidí.Našli jsme si prostě drahý koníček ale to svezení za to stojí.
jirka4137
XJ štamgast
 
Příspěvky: 321
Images: 0
Registrován: 17.05.2012-22:47
Bydliště: Otrokovice
Kraj: Zlínský
Typ XJ: FZS 600S
Rok výroby XJ: 2000

Re: Seřízení podtlaků

Příspěvekod jawarmaniak » 06.01.2013-20:02

Pod tohle se podepíšu. Je to drahý koníček, u mě dvojnásob, protože dělám veterány. XJ jsem koupil na delší výlety a taky mě nebaví v létě jezdit po městě (teda popojíždět v kolonách) v plechovce. Z mého repertoáru - ČZ 150C 3,5l, ČZ 175/477 stabilně 4l, fichtl - ten snad ani spotřebu nemá, kejvačka 4-5l, se sajdou bude brát víc... Jen tak pro info - kolik ty příruby zhruba koštujou? Teď jsem byl v Yamaze pro páčky na řídítka a jednu gumovou krytku a nechal jsem tam 1100,-
http://jawarmaniak.wz.cz/
Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), J-ČZ 150/352 Půlbuben (1954), J-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), J-ČZ 350/354.03 (1956), J-ČZ 125/355.00 (1956), J-ČZ 175/356.00 (1958), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.02/01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ
jawarmaniak
 
Příspěvky: 51
Images: 0
Registrován: 14.10.2012-18:04
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 550 Seca
Rok výroby XJ: 1981

Re: Seřízení podtlaků

Příspěvekod jirka4137 » 06.01.2013-20:13

Na xj600 mě to stálo u kamoše 3000kč nové a repas karburátorů palivového kohoutu asi 1500kč stará motorka není levná záležitost.Naštěstí se občas podaří koupit slušné věci ze starších mašin.Po svátcích to ale bývá mazec a momentálně taky budu muset chvilku počkat s pokračováním renovace.Jinak na motocomponents jdou koupit i slevněné sady vzduch+oil filtr +řetězovka svíčky atp. za dobré ceny.
jirka4137
XJ štamgast
 
Příspěvky: 321
Images: 0
Registrován: 17.05.2012-22:47
Bydliště: Otrokovice
Kraj: Zlínský
Typ XJ: FZS 600S
Rok výroby XJ: 2000

Re: Seřízení podtlaků

Příspěvekod jawarmaniak » 06.01.2013-20:28

Díky za typ, tenhle shop ještě neznám, tady to vychází na 1 762 Kč za celou sadu od firmy TOURMAX. Podle ceníku Yamahy z roku 2009, co mám doma, stojí 901.54 Kč bez DPH jedna (cca 1100 za kus s DPH). Docela rozdíl. Nemá s tím někdo zkušenosti? Nechci hlavně kupovat levné šmejdy. Kohoutek jsem měl rozebraný a důkladně jsem ho vyčistil. Repas potřeba není. Ta motorka zase tolik nalítáno nemá. 95 tis na rok 81 je relativně málo. V roce 97 byla v Německu odhlášená a do loňska se s ní nejezdilo.
http://jawarmaniak.wz.cz/
Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), J-ČZ 150/352 Půlbuben (1954), J-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), J-ČZ 350/354.03 (1956), J-ČZ 125/355.00 (1956), J-ČZ 175/356.00 (1958), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.02/01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ
jawarmaniak
 
Příspěvky: 51
Images: 0
Registrován: 14.10.2012-18:04
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 550 Seca
Rok výroby XJ: 1981

Re: Seřízení podtlaků

Příspěvekod jirka4137 » 06.01.2013-20:38

Tourmax neznám ale zkusím mrknout .Kdybych věděl že jsou i levnější tak bych do toho klidně šel.Koukl jsem na tvou renovaci sajdy tak to muselo stát ranec.
Naše motorky najdeš na mém odkazu na motorkářích.cz když zadáš Jirka4137 a odkaz na veteranweb.org přesně je to na motorkářích.Repas kohoutu jsem dělal zbytečně ale je tam tedˇ asponˇ vražená celá opravná sada a nemusím se bát že v brzké době bude problém.
jirka4137
XJ štamgast
 
Příspěvky: 321
Images: 0
Registrován: 17.05.2012-22:47
Bydliště: Otrokovice
Kraj: Zlínský
Typ XJ: FZS 600S
Rok výroby XJ: 2000

Re: Seřízení podtlaků

Příspěvekod jawarmaniak » 06.01.2013-20:52

Ta tvoje 600vka vypadá taky pěkně. S kapotáží je to úplně jiná mašina, i když já raději naháče :wink: Sajda ani tak moc nestála, vesměs je to spíchnuto všechno doma. Céčko bylo horší :cry: Zhruba za 3 XJéčka :lol:
http://jawarmaniak.wz.cz/
Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), J-ČZ 150/352 Půlbuben (1954), J-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), J-ČZ 350/354.03 (1956), J-ČZ 125/355.00 (1956), J-ČZ 175/356.00 (1958), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.02/01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ
jawarmaniak
 
Příspěvky: 51
Images: 0
Registrován: 14.10.2012-18:04
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 550 Seca
Rok výroby XJ: 1981

Další

Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron