No tak co se týče těch svíček, karbce mám pořád nastavený tak jak jsem psal, podtlaky a vyčištění karbců tomu předcházelo protože jakýkoliv další ladění bez tohoto nemá cenu, motorku jsem projel 250km v kuse po dálnici v "dálničním" tempu
Když jsem se vrátil tak přesně jak píšeš šel jsem po svíčkách a všechny jsou naprosto stejně našedlý s kontaktem z lehka do cihlova takže si myslím že to je v pořádku a pokud se člověk vyučil a začínal se živit právě na starých žigulíkách škodovkách atd tak by tohle neměl být takovej problem akorát toho je víc na jednom motoru
Jen mě docela znejistila informace o tom, už nevim kde jsem to našel, že na těhle karburátorech to je se šroubem směsi naopak, že dotahováním ochuzuje, povolováním obohacuje, což já si nejsem zcela jistej zda to tak je, na starých klasických karbcích v autech to bylo právě tak jak píšeš, utaženej je bohatej povolenej je chudej. Když jsem to nastavil na výchozích 1,5 otáčky tak ale je fakt že ten motor byl na přidání plynu takovej línej a z otáček se mu taky moc nechtělo a měl evidentně takovej "suchej" zvuk-chod což bylo většinou chudou směsí, takže zřejmě opravdu to bude naopak než klasika. A jinak co se týče toho stejnýho nastavení karburátorů, podle mě to jsou tak přesné věci od výroby že pokud jsou naprosto čisté funkční, hladinou a podtlakově seřízené na stejné hodnoty tak si myslím že maximální rozdíl mezi karbcema by neměl být větší jak čtvrt otáčky. Jasně že samozřejmostí je řádný stav motoru jako takového.