Radimathor píše:Rozdíl mezi N a S je kromě kastle i jiný budíky, vše ostatní je naprosto stejný. Akorát, že v 1992 se N nedělalo, to přišlo až myslím v 95r.
mahomaho píše:Největší rozdíl je v tom že 5000 je POLOSYNTETIKA a 3000 MINERÁL proto je 3000 levnější. Do xj by měla být POLOSYNTETIKA . Jinak oleje se tu stokrát řešili - mrkni do historie.
mahomaho píše:Největší rozdíl je v tom že 5000 je POLOSYNTETIKA a 3000 MINERÁL proto je 3000 levnější. Do xj by měla být POLOSYNTETIKA . Jinak oleje se tu stokrát řešili - mrkni do historie.
Bartus píše:pokud máš 92 a n-ko jak píšeš, tak máš bouračku, kde se nikomu nechtělo opravovat plasty a udělali z toho naháče. n-ko se vyrábělo opravdu až od 95 roku
OTIS píše:Myslím že o takových olejích jaké jsou dnes se jim v době vzniku XJ ani nesnilo. Každý moderní olej zcela jistě převyšuje kvalitu-parametry těch, které byly doporučeny v té době
motorkar0784 píše:5000 je polosyntetika a jak jsi psal 5100 Ester že mezi nima není rozdíl tak právě 5100 je plná syntetika a když tady laborujete mezi 10W40 a 20W50 tak proč nezkusit střední cestu v podobě 5100 Ester 15W50? Tam je teda akorát cena kousek vejš, někde 220-250kč bo tak nějak. Je to teda plná syntetika a nebo ještě plnou syntetiku v podobě 5100 Ester 10W50 v ceně taky kolem 200kč za litr?
Bartus píše:Jo já to kdysik čistil, trochu blbý přístup na některé šrouby ale jinak v pohodě,ale pokud se do toho pustíš tak počítej s novým těsněním pod víko.
OTIS píše:A když už se k tomu odhodláš, tak taky propláchni to čidlo hladiny oleje.
Krteczek píše:Pár otázek bych ale měl..
1) Je normální, že i přes plný voko oleje mi po nastartování olej sleze až ke spodní rysce?
2) Za jaké teploty se olej měří na "oku" - studený/teplý?
3) Stalo se vám také někdy po zimně, že vám jednička netáhla nad 5000/ot?
motorkar0784 píše:a co se ještě týče těch olejů u Div 900, troufnete si někdo odhadnou jaká mohla být viskozita původního oleje? Když do výměny vše funguje jak má a po výměně oleje za Motul 15W50 nejde na studený motorce řadit nahoru? Nebo jde ale prostě v nízkých otáčkách to je obtížný, když s tím chce jet člověk právě tak jako že to ještě není zcela ohřátý tak nahoru jde špatně řadit, je znatelně cítit to cvaknutí do jakejsi mezipolohy kdy není zařazeno, je potřeba razantnějc přeřadit nebo víc motorku vytočit a pak přeřadit což na studeným moc dobrý asi není. Stačí ujet cca 10km a už je to v podstatě bez problémů ("v podstatě" proto že i na teplým to je o něco málo horší než tomu bylo dřív na původní olej). A je to opravdu od výměny oleje.
motorkar0784 píše:Já to klidně zkusím hned pokud je opravdu šance že viskozitně o třídu jinej olej to dokáže takhle ovlivnit. Uvidím zítra protože po obědě sfrnknu 200km takže uvidím jak se to bude celý chovat, přece jen i bude teplejc než oněch 5-10 stupňů při kterých jsem to zkoušel, já jsem se jen obával jestli třeba ten 10W40 není už moc řidkej do vzduchem chlazenýho motoru, ačkoliv vím že je spousta lidí co ho tam lejou
Zpět na Mazání motoru, oleje a maziva
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků