čus,blíží se jaro tak sem začal řešit moji babičku,(kotouče chlazené,hladké)loni sem koupil destičky goldfren směs S33,jenže po ujetí asi 100 km jsem na to koukal co to dělá s kotoučema a hned je zase vyhodil a dal spátky obyč,na kotoučích bylo vydět jak se špony z desek zasekávají do kouče a hrnou materiál kotouče před sebou i čtvrt otáčky,prodejce tvrdil že směs je ok tak nevím kde se stala chyba?
směsi které se dělají v tomto kalibru destiček:
AD řada je optimální pro běžnou silniční jízdu na skútrech, cruiserech a silničních motorkách.
Doporučujeme jezdcům kteří nejezdí moc prudce, ale chtějí dobrý brzdící efekt. Opotřebení u této směsi je o 20% nižší než u jiných sintrovaných desek v této kategorii.
AD směs nízkou abarsivní interakci s brzdovým kotoučem a mnohem klidnější brždění díky keramickému třecímu materiálu.
Třecí materiál obsahuje kovo-keramické částice a typické železo a jemné příměsi jsou přidány do základu železité směsi, aby bylo dosaženo optimálních třecích vlastností.
S3 řada je optimální pro běžné silniční motorky a cruisery s poněkud silnějším motorem.
Je doporučována pro řidiče, kteří jezdí prudčeji a chtějí velkou brzdící sílu.
S3 poskytuje nízkou abrasivní interakci s brzdovým kotoučem a mnohem klidnější brzdění díky keramickému složení třecího materiálu. Vydrží vyšší teploty než AD.
Třecí materiály obsahují kovo-keramické s bronzovo grafitovými částicemi. Je navržený fro suché a mokré prostředí. Hrubější nekovové třecí přísady jsou rozloženy rovnoměrně na bronzovém základě, aby bylo dosaženo optimálních třecích vlastností.
S33 série optimální pro ambiciózní prvotřídní pro level off-road závodníky,
kteří požadují maximální intenzitu při svém závodění a absolutně výbornou brzdící schopnost a výjimečnou životnost.
S33 je také ideální na cestovní motocykly, cruisery, supersportovní motockly, jejichž řidiči požadují nejlepší sintrované obložení s vysokým výkonem a vynikající životností.
S33 série je momentálně užívána na světových mistrovstvích motocrossovými a enduro závodníky.
S33 směs poskytuje neagresivní interakci s brzdovým kotoučem, dlouhou životnost a samočistící vlastnosti. Navíc S33 zadní obložení tepelný izolátor z nerezové oceli.
S33 směs obsahuje celokovové třecí materiály a jemnější kovové třecí přísady rovnoměrně rozložené na podkladě navrženém pro optimální tření, aby bylo dosaženo co nejlepších třecích vlastností za těžkých podmín