Já to s dovolením trochu rozvedu.Tyhle chrániče se dělí na chrániče páček,které mají speciální hliníkovou výstuhu (uchycené na dva body na rejdech) a tyhle festovní jsou převážně záležitost jezdců endura, kde eliminují zlomení, ohnutí páčky při proplétání se mezi stromy a chrání i ruce. Ale, ale, viděl jsem chlapíka, kterému tohle vybavení zlomilo ruku v zápěstí. Při prudkém výjezdu hodila motka salto a něšťastníkovi zůstala ruka zakleslá mezi řídítkem a tímhle chráničem.Ty druhé lehčí bez výstuhy (jednobodové uchycení) používáme my jezdci motokrosu, kde ti bástry kryjí prstíky, pánčto co přijde tomu před tebou pod zadní kolo, to po tobě vystřelí a skoro zaručeně trefí kloub nějakého prstu a je to poměrně bolestivá záležitost, která tě může připravit o dobré umístnění. V každém případě zapomeň na to, že je za nima ruka v pohodlíčku a teple, není.Míval jsem je na velkém enduru a nebylo to znát.Tobě se jedná hlavně o to teplo, takže docela funkční jsou ty návleky,teď jsme to konzultovali s kolegou, má je na čtyřkole a prý supr.Na motce vypadají dost neesteticky ale fungují.Zatím není nad vyhřívané rukavice ale bacha na ty za pár stovek na baterie.Takže pokud vyrážíš na Elefantreffen jdi do rukavic, nic jiného se jim nevyrovná.
V neposlední řadě vypadají kryty rukou na cestovní motce (kór XJ) poněkud, řekněme divně a jasně, že jim "překáží" plégo.
Jo a zmiňovaný samodomo výtvor co si za pět minut borec vyřízne z kanystrů a namastí drátem na moto (viděno zrovna loni na tom Elefantreffen)tak to teda sorry, to není motorkář ale motoprase.(no musím přiznat, že rukavice měl suchý).
Ještě si vzpomínám, že jsme před závody v motoskijöringu vykupovali ve sportu speciální rukavice pro běžkaře, nechalo se v tom chvilku vydržet a páčky ovládat. Dneska seženeš i z tohodle matroše vložky do rukavic.
No ale stejně je nejlepší v mínusových teplotách jet autem
Včera jsem měl 12 kilometrový přesun na 4kole a i v plné výbavě jsem přijel zmrzlej jak sobolí enóno.(-12 stupínků)