Tak něco podobného jsem tu na XJR řešil i já.
Bohužel doteď vlastně nevím čím to bylo.
Rad a pokynů jsem postupně dostal nespočítaně a dokonce už jsem v Yamaze na jejich radu objednával nějaké díly.
Pak mě známý objednal k autoelektrikáři.
Mezitím jsem ale všechno rozebral(vytiskl jsem si z netu různé popisky a nákresy) a čistil, odstrańoval oxidaci, kontroloval konektory, vystřikoval kontoxem, vyfoukával bordel, kontroloval uhlíky + zalapoval hřídelku, dobil baterku ..atd atd.
No a potom, když jsem v sobotu jel k tomu objednanému autoelektrikáři, tak jsem byl za trubku-bo už žádné vetší výkyvy nenaměřil.
Jen mi řekl, že i baterka má na to vliv(špatná má větší odpor a víc zatěžuje altík a dobíjení-nebo tak něco...).
Tož jsem moc nepomohl, ale aspoň si počtete...
Jezdím dobře-jezdím rád...až na ty starty, rozjezdy, křižovatky, přechody, parkování...