Lesteni :-)

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Příspěvekod Anonymous » 18.09.2007-10:31

Silichrom výrazně nepoškrábe, ale co se týče chromu, tak podstatně zmatní, zvlášť při několikanásobnym použití...
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 18.09.2007-11:11

Silichrom je potfora, bacha na něj :lol: Já mám na svodech toto [url]album_showpage.php?full=&pic_id=2075[/url] a ani po nekolika minutách leštění silichromem ani něčim jinym, co mám doma, včetně Sitolu atd... to nešlo dolu. Vypadá to jak odřený, ale když po tom přejedu prstem, nic neni cejtit, je to hladký... šmirgl nějak nemám odvahu použít, abych to ještě víc nezmrvil.
Anonymous
 

Příspěvekod PIG » 14.01.2008-00:22

Čus! Má někdo zkušenost s leštěním ráfků na XJ popř. nějaký osvědčený postup a pomůcky? Díky! snad to tady nikde už není, našel jsem jenom o normálním čištění od bordelu.
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Anonymous » 14.01.2008-09:13

Leštit ráfky svépomocí? To by byl počin, za který bych tě asi hooodně obdivoval :lol: Když si vemu, jak je to hrubý, než bys to vůbec vyrovnal + pak vlastní leštění... A když vim, že nechat to někde vyleštit stojí do tisícovky za kolo... Já mám leštěný ráfky, vypadá to pěkně :D Ale už sem to tak koupil.
Anonymous
 

Příspěvekod lynx » 14.01.2008-09:27

Svého času jsem pro domácí kutily (tuning) pomáhal zkrášlovat starší litý kola na plechovky. Po opískování jsme je stříkali bezbarvím lakem a leštili. Dají se takhle oživit starší kousky. U XJ to ale nedoporučuju. Je to dost pracný a nepředpokládám, že by měl někdo ráfky v tak hroznym stavu aby se to muselo dělat z jiného důvodu než z frajeřiny. Na druhou stranu, pokud někdo dostane záchvat tunění, je to mnohem méně pracné než klasické rozleštění.
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Anonymous » 23.03.2008-09:16

Zdravim,nemáte někdo zkušenost s použitím petroleje na čištění motoru?Neni to moc agresivní?Možná se to tu zmiňovalo ale nevšiml jsem si.
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 23.03.2008-09:51

Jo petrák je použitelný.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Tommy XJ » 23.03.2008-10:33

doporučuju čistič ARA BELA od výrobce HEKRA, litr za 100Kč, překvapivě dobrý vysledek
Uživatelský avatar
Tommy XJ
-
 
Příspěvky: 193
Images: 9
Registrován: 24.10.2007-17:06
Bydliště: roudnice nad labem

Příspěvekod RASíček » 07.03.2011-19:16

Tahle diskuze je docela stará, ale myslím, že nikoliv neaktuální. Já teda taky svody TEĎ leštil. Demontáž je fakt jednoduchá. nenechat se odradit nepřístupností 2 šroubů. Pak už houbička na nádobí drsnější stranou, Silichrom míchaný se Sidolem (drogerie Teta). Pak hnědá a modrá leštící pasta na filcovým kolečku (vše Bauhaus) na vrtačce. Dřina docela velká, ale výsledek ohromující.
ALE ty příruby, který držej svody v motoru nejsou souměrný, jak jsem si myslel. Při demontáži jsem si toho nevšim, samozřejmě se párkrát otočily a nevím, jestli jsem je tam dal správně, jestli na tom záleží... Z manulálu jsem to nevyčet. Poradí někdo? Dík.
RASíček
 
Příspěvky: 9
Images: 7
Registrován: 23.11.2009-15:41
Kraj: Praha
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2003

Příspěvekod OTIS » 07.03.2011-20:00

Nevím, esi to má na funkci nějaký vliv?? Každopádně ten výřez na přírubě je vždy u toho vzdálenějšího šroubu (vzdálenějšího od středu motoru).
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod RASíček » 07.03.2011-20:14

MOC děkuju! :-)
RASíček
 
Příspěvky: 9
Images: 7
Registrován: 23.11.2009-15:41
Kraj: Praha
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2003

Příspěvekod Radimathor » 07.03.2011-21:57

A ještě bych pro jistotu připoměl - vyměnit těsnění co tam je u válců (už si nepamatuju jak u Xj, já mám kovové kroužky)
Uživatelský avatar
Radimathor
XJ štamgast
 
Příspěvky: 523
Images: 8
Registrován: 17.02.2008-19:03
Bydliště: Praha 4
Kraj: Praha
Typ XJ: ZRX1200S
Rok výroby XJ: 2002

Příspěvekod Zdeněk » 08.03.2011-08:52

Já to loni zkoušel vyleštit a řeknu vám--- dřina jak u kopáčů. Dva jsem vyleštil a dva jen přeleštil a nyní vypadají zase skoro stejně :evil: :evil:
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod dins » 15.06.2011-08:31

Tak jsem po výměně řetězovky si řekl ze by to chtělo vyleštit svody.
kdysi dávno jsem to dělal bez sundání na motorce no.... hnusná práce co vám mám povídat. Hrál jsem si s tím cca 7 hodin.

Proto mě potěšilo že jsem zjistil že soused si přividělává leštěním :-)
no za mé svody průměrně zašlé chtěl 200,-
no nekupte to :-)
dins
 
Příspěvky: 4
Registrován: 15.06.2011-08:20
Bydliště: Praha
Kraj: Praha
Typ XJ: RP 01 XJ600 N
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod OTIS » 15.06.2011-12:41

No toto, kam to ta XJ společnost dospěla :shock: Svody jsou vizitkou každého majitele a proto je musí leštit jen sám :!: :twisted:
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod PIG » 15.06.2011-13:25

Každej holt není zvyklej leštit si sám :D :D
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod mistrhroch » 15.06.2011-14:49

Přiznám se, že XJ jsem neleštil :? .Dokonce jsem na srazu(myslím od Otise) dostal důtku-pokárání... :wink:
Ale XJR ano!!!Ale je to hrozná lopota a z toho co jsem zkoušel mi nejvíc sedla Bolkova solvina a máminé zelené Savo na ruce(takový jemňoučký tekutý píseček).
Silichrom mi to škrábal.
Mít souseda - dobrý, jen aby ti taky neleštil i něco(někoho) jiného... :wink: :lol:
Jezdím dobře-jezdím rád...až na ty starty, rozjezdy, křižovatky, přechody, parkování...
mistrhroch
XJ štamgast
 
Příspěvky: 524
Images: 16
Registrován: 16.06.2010-22:20
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ+R 1300
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod TOMMZ » 15.06.2011-18:36

mistrhroch píše:Mít souseda - dobrý, jen aby ti taky neleštil i něco(někoho) jiného... :wink: :lol:


:lol:
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod dins » 21.06.2011-10:22

TOMMZ píše:
mistrhroch píše:Mít souseda - dobrý, jen aby ti taky neleštil i něco(někoho) jiného... :wink: :lol:


:lol:

NO prave proto jsem dal sousedovi lestit svody a sam jsem šel píglovat
domů aby nebyl důvod koukat se po sousedech.
dins
 
Příspěvky: 4
Registrován: 15.06.2011-08:20
Bydliště: Praha
Kraj: Praha
Typ XJ: RP 01 XJ600 N
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod mistrhroch » 21.06.2011-21:11

Takže:
-Hodně jezdit!Aby měl soused co leštit! :lol:

-Včera jsem dvakrát zmoknul a motku pak opečovával skoro hodinu... :?
Jezdím dobře-jezdím rád...až na ty starty, rozjezdy, křižovatky, přechody, parkování...
mistrhroch
XJ štamgast
 
Příspěvky: 524
Images: 16
Registrován: 16.06.2010-22:20
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ+R 1300
Rok výroby XJ: 2000

Předchozí

Zpět na Vzhled&Úpravy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků

cron