Prvních 100tis. km mé "babičky" XJ 900F ´84

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Prvních 100tis. km mé "babičky" XJ 900F ´84

Příspěvekod Drobeček » 11.05.2011-19:36

Tak jsem jí jako dárek objednal:
1) Nové zadní tlumiče HAGON http://www.wemoto.cz/bikes/Yamaha/XJ_900/83-84/picture/Hagon_Road_Rear_Shocks/
2) Nové progresivní pružiny do předních šavlí http://www.wemoto.cz/bikes/Yamaha/XJ_900/83-84/picture/Fork_Springs_Progressive_-_Hagon_-_Pair/
3) No a přeci jen je již staršího data, tak jsem jí pořídil padáky, kdyby se již nechtěla udržet pevně na nohou..... teda kolech :lol:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod TOMMZ » 11.05.2011-22:41

Tyjoo to muselo bejt cest do práce na Vinohrady :roll:
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod mistrhroch » 12.05.2011-07:41

Gratulace!
A po výměněně náhradních dílů bude mít dvojnásobnou cenu... :D :D :D
Jezdím dobře-jezdím rád...až na ty starty, rozjezdy, křižovatky, přechody, parkování...
mistrhroch
XJ štamgast
 
Příspěvky: 524
Images: 16
Registrován: 16.06.2010-22:20
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ+R 1300
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Drobeček » 12.05.2011-11:07

mistrhroch píše:Gratulace!
A po výměněně náhradních dílů bude mít dvojnásobnou cenu... :D :D :D


No to bude a dlouho jsem se rozmýšlel investovat, ale tato motorka je jinak natolik pohodová, krásná svým provedením a nenáročná na údržbu, že si jí prostě chci nechat jako veteránka i kdybych vyhrál milión a pořídil si něco jiného. :wink:
Absolvuji několik srazů a akcí a vždy na sebe poutá pozornost svým stářím, stavem a počtem najetých km a ve své podstatě za "pár kaček".
Ano BMW GS či jiné motorky jsou tech. dokonalejší, ale je jich všude jako srač... a již nikoho nezaujmou.
Byl jsem teď na srazu a u kterých motorek si myslíte že bylo nejvíce lidí (starých znalých motorkářů)? U mého XJ900F, XJ 750 Seca a šestiválcové Hondě CBX 1100. Přitom tam stálo 8 Goldwingů, 5x BMW GS 1150-1200, 2x Aprilia RSV. Jediná motka co ještě sklízela obdiv a zájem bylo nové šestiválcové BMW K 1600. :lol:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod mistrhroch » 12.05.2011-12:57

CBX 1000 - to byl vždycky můj sen :smt054
No a pak se mi líbí V-MAX.Já vím-jsou to úplně rozlišné motky, ale jak si psal-vyhrát a mít jich víc a jezdit podle nálady... 8) :wink:
Jezdím dobře-jezdím rád...až na ty starty, rozjezdy, křižovatky, přechody, parkování...
mistrhroch
XJ štamgast
 
Příspěvky: 524
Images: 16
Registrován: 16.06.2010-22:20
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ+R 1300
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Drobeček » 20.05.2011-09:35

Tak dnes dorazil "balíček" s díly od fi http://WEMOTO.CZ a vše naprosto v pořádku a v super dodacím čase ač některé díly neměli skladem. Do 10 dnů vše doma!!! Teď to jen namontovat na svou "babičku" :wink:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod DOS » 20.05.2011-12:01

Doufám, že pak dáš vědět jestli je znát nějaká změna.
Naposledy upravil DOS dne 25.10.2011-11:27, celkově upraveno 1
DOS
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 113
Images: 13
Registrován: 22.01.2007-12:18
Bydliště: Hradec Králové
Kraj: Královehradecký
Typ XJ: XJ 550 XL700V
Rok výroby XJ: 1981

Příspěvekod Drobeček » 20.05.2011-16:26

Určitě dám vědět zda se investice vyplatila a přinesla tížený efekt.
Zatím se mrška v zatáčkách kroutí a vzpíná jak mladá kobylka. :lol:
Při prudším brzdění jdou př. tlumiče "na doraz" :(
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod mistrhroch » 21.05.2011-08:34

DOS píše:Doufám, že pak dáš vědět jestli je znát nějaká změna. Třeba se budu taky inspirovat, když moje XJ letos slaví 30. ( To je pro mě nová informace zjištěná v Yamaze v HK podle VIN.)

No paráda!Tak teď už jen na závod veteánů : http://plakat.obeckrasneudoli.cz/veterani2011.pdf - ať máš další diplomy!!! :lol:
Jezdím dobře-jezdím rád...až na ty starty, rozjezdy, křižovatky, přechody, parkování...
mistrhroch
XJ štamgast
 
Příspěvky: 524
Images: 16
Registrován: 16.06.2010-22:20
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ+R 1300
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Drobeček » 21.05.2011-22:18

Tak hlásím tlumiče+pružiny VYMĚNĚNY!!!
Sice jsem nestačil projet jelikož se stala velice nemilá věc.
Při povolování dolní matky co drží zadní tlumič dole na levé straně (šteft je na kardanu) se utrhl šroub na tom kardanu co drží tlumič. No pro jiného doslova katastrofa, pro mě jen zajít do sklepa vytáhnout druhý náhradní kardan a celé to přehodit. :wink:
Další zdrženíčko bylo, když jsem se jal povolit ty matky nahoře na tlumičích. Ono kdo má také v dílně imbus 17 :cry: No vyřešila to cesta do Hornbachu a koupení jedné prodloužené matky "M10" na 17 klíč, která přesně padla do díry jak ulitá. No prostě jsem dnes nestihl vůbec projet a vyzkoušet účinek nových tlumičů a pružin ve vidlicích.
Zítra mi čeká namontovat padáky, posekat zahradu, vytvořit nějaké reklamy, napsat pár zápisů z porad a komisí na radnici.......
No tak se asi zase zítra neprojedu. :roll:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod Drobeček » 22.05.2011-18:02

Tak dnes najeto na zkoušku alespoň 20km po nerovných silnicích v rychlostech do 90km a vše v naprostém pořádku a "holka" sedí jak přibitá. Žádné extrémní vlnění a nedržení stopy v zatáčkách. Toto před tím bylo na denním pořádku a kdejaká nerovnost (v zatáčkách obzvlášť) rozhodila stroj ze stopy, že nemít 150kg živé váhy tak si se mnou dělala co chtěla.
Evidentně se investice do podvozku vyplatila. Ono to bylo znát hned po výměně. Staré př. tlumiče jsem dal na "doraz" i když jsem zamáčkl př. brzdu a opřel se plnou silou do řidítek když motorka stála a já na ní seděl. Teď je takto zmáčknu sotva do polovičky. Prostě ty pružiny byly už po smrti.
Ono 100 tis. je prostě 100 tis. km a tyto díly se časem unaví a není divu, když tahají na hřbetě takové tělo jako jsem já :lol:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod zbynek » 22.05.2011-19:47

Drobečku, za první gratuluji k významnému upgradu Tvé babičky a za druhé díky za tip na mé příští investice, Tyto jsou ovšem podmíněny dalším vývojem na adrese K Žižkovu 851, Praha 9, 190 93 :-)
Too Old to Rock And Roll, Too Young to Die
Uživatelský avatar
zbynek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 278
Images: 26
Registrován: 14.08.2007-07:01
Bydliště: Kunratice
Kraj: Praha
Typ XJ: 900F
Rok výroby XJ: 1990

Příspěvekod TOMMZ » 22.05.2011-20:05

Co tam?
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Bartus » 22.05.2011-20:47

sportka :smt023
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod TOMMZ » 23.05.2011-07:56

Tam už se asi ničeho nedočkáš. Jdi do Fortuny :lol:
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000


Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků

cron