vyklápěčka vs.klasika integrál...

reference

Příspěvekod kodl » 26.01.2010-10:49

ani ten schubert concept není dokonalá přilba, ale mě na ten kokos nic jinýho nešlo nasadit. Občas se stane, že nezaklapnou zámky-teda zaklapnou, ale dá se to silou člověka bez ulomení hlavy otevřít - ale stane se to jenom když mám přilbu na hlavě, asi je mě i tak malá a jak je roztažená, tak ty zámky nejdou na sebe, ale to asi nikomu jinýmu nedělá, holt asi nejsu standartní evropan.
kodl
XJ štamgast
 
Příspěvky: 361
Images: 7
Registrován: 22.10.2007-12:33
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod OTIS » 26.01.2010-11:21

Tak je to německé a ty asi nejsi ta správná árijská rasa :)
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod karlos » 26.01.2010-18:24

Caberg JUSTISSIMO GT jsem měl možnost vyzkoušet. Celkem tichá na výklopku, ale díky tomu, že má polstry na uši a asi po 100 km mě děsně boleli uši. Ale fakt děsně. Při zkoušce pružnosti polstrování se mě nezdá, že by se nějak vymačkalo a bylo to lepší.
Kdo to nikdy nezkusil, tak neví, o čem to je...
karlos
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 259
Images: 5
Registrován: 16.03.2007-05:12
Bydliště: Šakvice

Příspěvekod Bartus » 26.01.2010-21:14

Caberg justissimo mám a po tom co jsem s ní absolvoval dovolenou a vytrpěl počáteční vyformování na můj mega kokos, tak jsem nadmíru spokojen.
Karlos myslím že kluci ti potvrdí že jsem si taky vytrpěl než se mi natvarovala, místo abych jí začal zvykat na mojí palici postupně vzal jsem si ji jako fungl novou na dovolenou a absolvoval hned první den asi 8 hodin jízdy. Po 4 dnech se vytvarovala mojí hlavě a nyní je vše ok.

Obecně je lepší mít přilbu zpočátku těsnější, každý polstr se časem vytlačí a pak je přilba volná, pokud je volná od začátku, tak po čase vám plandá na hlavě a je k ničemu.
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Houba » 03.03.2010-09:31

Tak začínám rozmýšlet nákup přilby a skončil jsem víceméně u Nolanek. Jsou cenově přijatelné a přitom dobře recenzované. Co mě trochu mate jsou popisy vlastností, které jsou u skoro všech modelů stejné. Nemám tudíž páru, jaký je nepříklad rozdíl mezi N90 a N103. Kromě designového a cenového (cca 600,- Kč) rozdílu jsem na nic jiného nepřišel. Hledám špatně nebo jsou opravdu jen tvarově odlišné?

Dík za odpovědi

--edit--
škrtnuto, stačilo si přečíst pár postů nad sebou :-)
Yamaha XJ 600 (N)ejhezčí
Uživatelský avatar
Houba
 
Příspěvky: 95
Images: 8
Registrován: 26.02.2010-10:47
Bydliště: Valašské Meziříčí
Kraj: Zlínský
Typ XJ: XJ 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod speedycamel » 15.05.2011-19:34

Zdravím, jen jsem tak sem do fóra nakouknul jak si vedou který přílbice a zjišťuju, že o Shark Evoline 2 se tady téměř nepíše :cry:
Když jsem si loni pořídil XJ900 tak jsem nevěděl vůbec která bije (né že bych to už teď věděl :? ) ale chtěl jsem hned od začátku na ježdění vyklápěčku, docela jsem se shlídnul ve výrobcích značky Schubert ale pak jsem ještě brouzdal po netu a někdo se v nějaký diskusi jen tak letmo zmínil o Sharku Evoline 1. Nic velkého, jen že kvalita se chválí sama atd... tak jsem zbystřil a našel si něco na Netu a na Tvý trubce (You tube) je tam několik isntruktážních videí. No a bylo zaděláno na lásku... když jsem viděl jak je vymachrovaná, jak lze bradu hodit až dozadu a je skrytá v reliéfu přilby, že to nebude ohromný čelní deflektor při jízdě (zvláště s malým plexi na motce i když se mě to netýká) a nebude smýkat hlavu dozadu, že je homologovaná ve verzi otevřené (Jet) i uzavřené (Integral) tak jsem se vydal ji koupit. Tenkrát byla cena kolem 5tisíc ale když jsem přijel do Nokamoto v HK (http://www.nokamoto.cz) a uviděl Evolajnu 2 s dalšíma vylepšeníma tak jsem chtěl jen tu a žádnou jinou... prostě láska nesmírná... když jsem si vybral velikost a velice ochotná slečna se zabývala mýma připomínkama a snesla všechny barevný odstíny a já tam pobíhal v přílbě po prodejně nejmíň půlhodiny, zkoušel rychlý pohyby ve všech směrech, sklápět a odklápět bradu, ovládat plexi i sunclonu v rukavicích i bez... no prostě jsem se vyřádil ale to bych doporučoval všem (dávejte bacha ať u toho neděláte brmbrmrbrrrrm) Je tam taky vychytávka ve snadném vyjímání plexi z držáků, asi devět fixních poloh, nezávislé ovládání vnitří sluneční clony... fakt chodí pěkně. Je pohodlně polstrovaná a příjemně se zapíná. Jako všechny vyklápěčky je trochu težší ale býčí hlavy to ani nepoznají no a cena 8tisíc nebyla taky nijak nízká ale nelitoval jsem toho a věděl že ji hnedka koupím. Co mě trochu překvapilo, ale na to jsem přišel až doma, že je větší než současná Nolanka a že se mi nevejde do kufru na zadku, takže to byl důvod dát kufr i s nosičem pryč anžto zbytečně prznil nádhernou prdelku Diveršna. Samozřejmě má vyjímací a pratelné vnitří výstelky ale říkal jsem si, že jak si to jednou sedne na makovici tak by to nebylo dobrý vyndávat, prát sušit a zase cpát dovnitř, zase by se to muselo přizpůsobovat, takže jsem koupil šprcku na hlavu (vypadá to profesionálně když si ji navlíkáte dřív něž přilbu :D ) a ta se vypere snadno a rychle kdykoliv. Navíc při jízdě v režimu JET je chráněný krk a brada před luftem (na pumpě ani nemusítě říkat, že to je přepadení) Není nad jízdu s otevřenou přilbou v pařáku, jak jsem psal výše tak mám vyšší cestovní plexi a to je prostě paráda a když se navečer ochladí, přehodím bradu a jedu jako v pokojíčku. Vřele doporučuji všem, zdravím a pozdravuju, Kamil
speedycamel
 
Příspěvky: 4
Registrován: 09.04.2011-11:34
Bydliště: Mokré

Příspěvekod mahomaho » 16.05.2011-11:21

Tak jsem se na ní nedávno díval a moc se mně líbila. Líbí se mně ty prodloužené lícnice a možnost homologované, jet jízdy :-), všechny klasické vychytávky vyklápěček a vzhledově taky moc pěkná. Napiš zkušenosti po nějaké delší době. Z více zdroju jsem slyšel že při vyšších rychlostech do ní ze spodu hodně fouká, známý si kvuli tomu koupil klasickou integralku bo ho to fakt otravovalo. Jasně že u vyklápěčky je pohodlí vykoupeno váhou, pevností (nižší) a většinou i hlukem. Je to o prioritách.
Ale mně příjde jako slabina ten systém zamykání. Schválně jsem se díval jestli na některém z propagačních videi ukážou jakym plíškem je zamknutá výklopná brada a nic. Do magnesiového těla ja zasunut plastový čep a zajištěn plíškem. Důvěru to ve mně moc nebudí. Cena od 6990kč za mat. po 8200kč za barevnou na netu, hmm.. není to málo.. i když jsou i dražší. Pro srovnání. Viděl jsem i trefenou C2 na čelist kolem 110-120km/h na píseku a šotolině. Ta bradová část - se otevřela asi o 5cm, ale pořád nějak držela a majitele zachránila = bezvědomí, nemocnice, přežil. Znamená že i tato helma má svůj limit hluboko pod rychlostmi ve kterých se bežně pohybujeme na mašině. A to je v kategorii asi to nejlepší co jde sehnat. Proto jsem trochu v rozpacích z toho zámku. Ber to jako konstruktivní postřeh.
Uživatelský avatar
mahomaho
XJ štamgast
 
Příspěvky: 525
Images: 36
Registrován: 01.10.2007-07:48
Bydliště: Neveklov Val.Mez.
Kraj: Středočeský
Typ XJ: kdysi xj900 diversion
Rok výroby XJ: 1996

Příspěvekod speedycamel » 18.05.2011-06:46

Nazdárek, jasný, má svý mouchy jako každá věc o tom bez diskuse. Mám ji druhý rok a pro to moje ježdění, styl, výbavu motorky je naprosto ideální. Jak jsem psal, mám vyšší cestovní plexi GIVI, vítr mě fouká do úrovně hledí, stačí se jen maličko snížit a jsem v úplavu. Neměl jsem ji možnost vyzkoušet na naháčovi, asi by to všechno bylo jinak... jestli potřebuje mít někdo utemovanou hlavu tak si takovou přilbu musí koupit, Evo2 má rozšířené lemy kolem boční a zadní části krku, vepředu to líp vymyslet nemohli protože by jim to jinak nelícovalo ve vyklopené poloze, kdo to nezná tak jen čumí jak je to designově zmáknuté ale na úkor těsnosti pod bradou, s tím Evo2 s C2 nemůže soupeřit... ale zase nemáš na palici helmu s deflektorem s kterým bys jezdil celý den... něco za něco. K systému zámku jsem se nepropracoval a vlastně jsem to ani neřešil, přišlo mi, že když je to homologované, že se tím nemusím zbývat, maká to bezchybně, otvírám a zavírám ji i za jízdy jednou rukou, většinou levou a jsem pravák. Jinak je na vnější objem dost velká, taková masivní, prostě pořádnej blembák, že se mi ani do kufru od GIVI nevešla... takže pocit bezpečí, sucha a jistoty v ní mám :wink: Jasně každý materiál, každá věc má svý limity... i člověk. Pro všechny platí fyzika stejně, píšeš, že "C2 má svůj limit hluboko pod rychlostmi ve kterých se běžně pohybujeme na mašině" nevím jak kdo, mě těch 100 - 120 plně vyhovuje (ubrzdit 275 + 80 + 80Kg je někdy pro XJ fuška :( ) no a když dám 200, tak to je jednou za rok kvůli vyvětrání ventilů a to nikde nikdo nesmí jet... asi mám nějakou špérklapku nebo co... no a "už mi není dvacet let" jak zpívá pan Zmožek... Taky jsem s tím tankem dvakrát ležel, hned na začátku při malých rychlostech, nic se mi nestalo, motka trochu odřená a já taky, nejhorší bylo se spod ní dostat a pak ji postavit... doporučoval bych to zařadit do výuky autoškoly, to si člověk pak dává sakra bacha na svou blbost. No ale to jsem odbočil... jasně, kdybych si nebyl jistý, že se mi Evo 2 líbí, že mě přesvědčilo její provedení, nakonec i vlastnosti v provozu o čemž jsem ve chvíli koupě neměl ani tucha, tak bych tady o ní nepsal a nechválil ji. Berte to, že je to jen můj subjektivní názor a nikoho nepřesvědčuju, že je ideální i pro něj, chtěl jsem jen přispět svou trochou do mlýna :D
Zdravím všechny kdo si dali práci přečíst mý elaboráty :) SC
speedycamel
 
Příspěvky: 4
Registrován: 09.04.2011-11:34
Bydliště: Mokré

Příspěvekod Honza » 18.05.2011-21:20

Moje trocha do mlýna:
mám Evo line první generace, mám ji tři roky, když jsem hledal přilbu na mou hlavu (a podmínka byla vyklápěčka), tak jsem nenašel žádnou jinou, která by mi opravdu seděla. Moje zjištění z provozu - je trochu těžší, ale ani po 8 hodinách jízdy to nijak nevadilo (je celkem vyvážená), zespodu opravdu více fouká (má to plus v odvětrání a nezamlžování za jízdy ???) a já to vyřešil nákrčníkem (až na nos) a tak mi to nijak nevadí a v létě to je spíše plus. Mechanismus zamykání mi stále bez problémů funguje (je skoro bez vůlí) a jediná oprava v záruce byla aretace plexi na jedné straně (vyměněno za týden u prodejce zcela bez problémů). Takže za mne spokojenost. Jinak kolik lidí, tolik názorů (asi máme každý jinou hlavu ...).
Uživatelský avatar
Honza
 
Příspěvky: 26
Images: 8
Registrován: 02.02.2010-22:32
Bydliště: Praha
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ6 Diversion
Rok výroby XJ: 2009

Příspěvekod dins » 15.06.2011-09:32

TAk jsem si minuly tyden udelal radost v Genezi a koupil si Schuberth C3
koukal jsem po schubertce už léta ted byla zlevnena tak jsem šel do ní.
Zatim jezdím na skutru kterej ma nižší hodnotu než helma protože v praze je praktičtější :-) (člověk vedoucí motocykl do 50ccm je považován za chodce ) :-) a xj mam rozebranou.
Ta helma je fakt bomba. Rano se nepoti at na sklo dejcham jak dejcham odvetrani nahore super takze jezdim s napul zavrenym . Proste naprosta spokojenost.
dins
 
Příspěvky: 4
Registrován: 15.06.2011-08:20
Bydliště: Praha
Kraj: Praha
Typ XJ: RP 01 XJ600 N
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod OTIS » 15.06.2011-12:45

To by bylo špatné, kdyby za ty prachy nebyla spokojenost.
Že se ti teď ráno nepotí ještě nic neprověřuje. To třeba vyzkoušet při záporných teplotách :wink:
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod mahomaho » 15.06.2011-14:15

...třeba -10 a tak...
Uživatelský avatar
mahomaho
XJ štamgast
 
Příspěvky: 525
Images: 36
Registrován: 01.10.2007-07:48
Bydliště: Neveklov Val.Mez.
Kraj: Středočeský
Typ XJ: kdysi xj900 diversion
Rok výroby XJ: 1996

Příspěvekod TOMMZ » 15.06.2011-18:40

magoři :shock:

Jsem jezdil v 1stC převážně v pátek ráno do práce před srazem a i v nepromoku to nebylo úplně ono.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod mistrhroch » 15.06.2011-19:09

Taky pokukuji po nové helmě, tak se rady hodí.Líbí se mi Shark evoline s přesouvací bradou na temeno hlavy :)
Ale zatím jsem si nechal opravit "kloubík" mého Caberga-opravili bez problému(asi jsem jim zapoměl říct, že jsem hapal... 8) )
Jezdím dobře-jezdím rád...až na ty starty, rozjezdy, křižovatky, přechody, parkování...
mistrhroch
XJ štamgast
 
Příspěvky: 524
Images: 16
Registrován: 16.06.2010-22:20
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ+R 1300
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod DickSz » 16.06.2011-21:11

Vyklápěčka je pohodlná, když potřebuješ občas něco srozumitelně říct se sedla.
Ale akusticky (tichem) je integrál classic nedostižná.
Nebo se možná pletu.
Je součástí České tradice, že si kdejaký arogantní vůl nebo hysterická kráva leští kopyta o bezpečnostní složky.
DickSz
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Images: 6
Registrován: 14.02.2010-13:43
Bydliště: Loukov
Kraj: Zlínský
Typ XJ: BMW R1100RT
Rok výroby XJ: 1989

Příspěvekod Bic0 » 20.06.2011-16:24

Na C3 som endavno cital nepeknu vec. Ked je zaklopena udajne drzi ako fras, ale ked je odklopena tak sa uz pri pade zo stola lamu na nej panty. Pri helem za nejakych 500eur to celkom naserie. Sam viem ze ta moja Caberg-a sa uz niekolko krat valala po zemi (naposledy teraz v Dolomitoch), takze informacie ze vyklapacky v otvorenom stave su nachylne "hovno vydrzia" ma od nich odradza.
Bic0
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 145
Registrován: 23.04.2009-13:12
Bydliště: Pezinok (SK)

Příspěvekod OTIS » 21.06.2011-05:09

A to kde psali, nějaký test, nebo jedinec na fóru?
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Bic0 » 21.06.2011-09:02

Bola to diskusia pod testom, jednemu sa to ulomilo po pade zo stola na odpocivadle komplet (kdesi v zahranici) a ktosi tam spominal ze to ma nejake rozhegane ci co.
Bic0
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 145
Registrován: 23.04.2009-13:12
Bydliště: Pezinok (SK)

Příspěvekod OTIS » 21.06.2011-10:15

Aha jen diskuze... To je docela vážné obvinění a bylo by na místě zveřejnit i vyjádření ze strany zástupců výrobce. Předpokládám, že po takovém incidentu jej oslovil..
Nějak se mě nezdá, že by to pouhý pád vyrval (pokud byla přilba OK).
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Bic0 » 21.06.2011-11:15

Aby teda bolo jasne - prilba bola otvorena a vyklopna cast aretovana vo vrchnej polohe - cele toto sa otaca na akychsi plastovych pantoch (co pisalo viac ludi). Prave tieto panty pri pade povolili - sam Schuberth udajne udava ze pril;ba nie je homologovana na jazdu s odklopenou bradou a teda musi byt riadne zaklapnuta. Nevravim ze je to zla helma, ale keby som kupoval vyklapacku tak prave kvoli tomu aby som mohol po meste jazdit s odklopenou bradou co napriklad u C3 (ale tipujem aj u inych) nemusi dopadnut dobre. Predpokladam ze tie panty su palstove preto aby sa znizila hmotnost helmy. Kolega ma Nolan N102, na zem uz padla vela krat a zatial vsetko drzi, az na skrabance na helme a plexi. Nasiel som aj tu diskusiu o schuberthoch: http://www.motorkari.cz/detail-diskuze-akce/?cid=16257.
Bic0
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 145
Registrován: 23.04.2009-13:12
Bydliště: Pezinok (SK)

Příspěvekod OTIS » 21.06.2011-12:02

Ano, já u té Concept mám taky napsané, že se nemá jezdit s otevřenou. Tam ta bradová část při vykoupení nijak nechrání, takže pevnost pantů ve vyklopeném stavu nebudě mět vliv na to esi si rozbiješ hubu nebo ne.. Ale že by to nevydrželo pád ze stolu, tomu moc nevěřím.

Ty preferuješ jízdu při i s odkoupenou, já zase nízkou hlučnost při zavřené. A v tom je asi Schuberth u vyklápěček nejlepší (nebo aspoň tomu tak bylo)...
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Bic0 » 21.06.2011-12:07

Nepreferujem jazdu s otvorenou helmou. Len pisem ze TO BY BOL DOVOD NA KUPU VYKLAPACKY U MNA. Zatial mam integralu a ked budem kupovat dalsiu zrejme to bude integrala prave od Schubertha - S1 Pro.
Bic0
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 145
Registrován: 23.04.2009-13:12
Bydliště: Pezinok (SK)

Příspěvekod OTIS » 21.06.2011-12:10

Já zase koupím tu C3. Ale až bude u Louisa v akci za 249€, jako byla ta Concept když sem ju kupoval :D
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Bic0 » 21.06.2011-12:18

Ako sa u nas hovori: keby si v zivote daco potreboval bratu, hocico, ta si to kup :)

Keby bola C3 za tu cenu mozno by som uvazoval, ale inak pojdem radsej do trochu lacnejsej integraly od rovnakeho vyrobcu ;)
Bic0
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 145
Registrován: 23.04.2009-13:12
Bydliště: Pezinok (SK)

Příspěvekod mistrhroch » 21.06.2011-21:06

OTIS píše:Já zase koupím tu C3. Ale až bude u Louisa v akci za 249€, jako byla ta Concept když sem ju kupoval :D

To by byla fajna cena :) .Tak do teho bych šel taky 8) .
Jezdím dobře-jezdím rád...až na ty starty, rozjezdy, křižovatky, přechody, parkování...
mistrhroch
XJ štamgast
 
Příspěvky: 524
Images: 16
Registrován: 16.06.2010-22:20
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ+R 1300
Rok výroby XJ: 2000

Re: vyklápěčka vs.klasika integrál...

Příspěvekod Bic0 » 11.07.2011-16:24

Kolega sa teraz rozhodol pre Nolan N103 ktora je u Louis-u v akcii za 199 dukatov. Porovnaval ju s Vemar Jiano - tu natiahol na gebulu o cislo mensiu, ale vzadu ho tlacil taky plastovy bazmeg na ktorom je nalepene futro co utesnuje spodok prilby. Vacsie cislo uz bolo dost volne a preto netlacilo. Uz len nech kupi nejaku poriadnu moto a bude. Paci sa mu zvukom XJ, ale ten magor chce mat schovane laufy, takze jeho vysnena moto je maly fazer.
Bic0
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 145
Registrován: 23.04.2009-13:12
Bydliště: Pezinok (SK)

Předchozí

Zpět na Helmy a chrániče

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků

cron