No prostě VUL od Krnova

No prostě VUL od Krnova

Příspěvekod Zdeněk » 27.04.2011-20:13

Ahoj, co dodat k mému dnešnímu trapasu při návštěvě AZTuningu na seštelování podtlaků? Klidně po přečtení komentujte, ale nekamenujte mě.

Pro rychlejší a levnější seřízení jsem se domluvil, že přijedu, sám si sundám nádrž a airbox a technik JEN přijde a seřídí mi podtlaky a já si to pak zase dám dohromady sám, aby se zbytečně nezdržoval, protože mají moc práce a kdo-ví jestli by mě tam vměstnaly do srazu. Tak jsem to i udělal a po smontování všeho jsem zaplatil (pouze 130kč ) a chystal se k odjezdu. Však to umím, vždyť jsem to měl již několikrát rozebrané. Normálně jsem nastartoval a zařadil 1 a rozjíždím se a technik za mnou ŘVE :smt088 :smt088 :smt088 jak pominutej ať vše vypnu. Všude byl cítit benzín. Zeslezl jsem a koukám :shock: :shock: že z výfuku z té odvodňovací dírky mi chčije benzín. No po proležené minutě po motkou jsem usoudil, že je to divné.
Prostě jsem debil
:smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021
Namontoval hadičky podtlaku na přívod benzínu a hadičku od čerpadla na podtlak kohoutu. Jednoduše jsem je prohodil. (blbec). První válec po vyndání svíčky byl plný benzínu tak jsem dal šestku a zadním kolem jsem ho vystříkal ven. Vyšrouboval jsem šroubky na kolenách 1 a 4 svodu a vyteklo asi ještě 2deci benálu. Půl hodinky jsem nechal vše vyvětrat a pod dohledem technika s HASIČÁKEM v ruce, jsem ji protočil a ona potvůrka chytla hned. (samozřejmě jsem už měl hadičky O.K. :smt023 ) Nechal jsem ji ještě cca 10min brumlat na volnoběh a pak jsem vrátil NEPOUŽITÝ hasičák, omluvil se za mou debilitu a s ostudou odjel. Asi na mě budou ještě moc dlouho vzpomínat s křečovitým úsměvem na rtech.

Ale určitě nejsem první, co to tak udělal, protože by na svodech ty šroubky nebyly již od výroby. Asi yamaháci tušily, že se někdo takový najde.

A jako na potvoru si švagr co jel se mnou, koupil kameru do přilby a vše mi to natočil. Až doma mi to řekl. A chechtal se jak urvanéj a že to všechno řekne všem na srazu. Tak vás na to předem připravuji, ať pak ze mě nemáte šoky. Ahojte.
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Drobeček » 27.04.2011-20:33

:lol: tak to se u našich "veteránků" (XJ 900F) stát nemůže, jelikož hadičky ke kohoutu (benzín/podtlak) jsou dosti rozdílného průměru a tak prohození nehrozí :wink:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod Radimathor » 27.04.2011-23:03

No co stane se holt i v lepších rodinách 8)
Uživatelský avatar
Radimathor
XJ štamgast
 
Příspěvky: 523
Images: 8
Registrován: 17.02.2008-19:03
Bydliště: Praha 4
Kraj: Praha
Typ XJ: ZRX1200S
Rok výroby XJ: 2002

Příspěvekod OTIS » 28.04.2011-05:06

Drobeček píše::lol: tak to se u našich "veteránků" (XJ 900F) stát nemůže, jelikož hadičky ke kohoutu (benzín/podtlak) jsou dosti rozdílného průměru

Aj u diversionů je to tak.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Drobeček » 28.04.2011-06:30

OTIS píše:
Drobeček píše::lol: tak to se u našich "veteránků" (XJ 900F) stát nemůže, jelikož hadičky ke kohoutu (benzín/podtlak) jsou dosti rozdílného průměru

Aj u diversionů je to tak.


Hele a jak se toho tedy dá dosáhnout to takto prohodit?
Já bych prostě mechanicky ani nemohl nasadit hadičku od podtlaků na benzínový výstup na kohoutku, který má totiž o dosti větší průměr.
:roll:
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Re: No prostě VUL od Krnova

Příspěvekod mahomaho » 28.04.2011-13:07

Zdeněk píše:...a pod dohledem technika s HASIČÁKEM v ruce, jsem ji protočil ...


U teto věty jsem se neudržel :smt082

Ale máš bod za toho vola, takhle veřejně.

Apropo taky už jsem kutil až jsem se styděl..
Uživatelský avatar
mahomaho
XJ štamgast
 
Příspěvky: 525
Images: 36
Registrován: 01.10.2007-07:48
Bydliště: Neveklov Val.Mez.
Kraj: Středočeský
Typ XJ: kdysi xj900 diversion
Rok výroby XJ: 1996

Příspěvekod Zdeněk » 28.04.2011-13:55

Jo ty koncovky na hadičky mají trochu rozdílný průměr, ale když mi to tam tak pěkně pasovalo hned napoprvé!!! Podtlakovou hadičku mám trochu většího průměru a stahuji ji sponkou. A benzínovou hadičku mám tu typickou "jawáckou" průměr 6mm. Chtěl jsem origo hadičky, ale u nás je nemohu sehnat. Jen ty jawácké a ty se na podtlaku utavují po cca 40kmjízdě. Loni jsem je tam měl a zůstal jsem vyset v Opavě, bose utavila, tak jsem doma dal zpět tu širší.

A co se týká toho "vola" ----- stejně i kdybych to veřejně nenapsal, tak by jste si to stejně všichni řekly. ::: No to je vůl, on je prohodil :lol:
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod mistrhroch » 28.04.2011-14:40

Teď je prý moderní tunning, kdy šlehají plameny z výfuků... :lol: :lol: :lol:
Ještě, že jsi neuhořel... :wink: 8)
Jezdím dobře-jezdím rád...až na ty starty, rozjezdy, křižovatky, přechody, parkování...
mistrhroch
XJ štamgast
 
Příspěvky: 524
Images: 16
Registrován: 16.06.2010-22:20
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ+R 1300
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod zbynek » 28.04.2011-23:42

Z prdele klika, protože jinak bysme se na TV Nova dozvěděli o flambovaném motorkáři.
Pro jistotu bych vyměnil olej.

Drobečku, jak vidíš, všechno jde, když se chce... :-)

(Jenom mi nejde do hlavy ta nutnost sundat airbox.)
----
edit: Jo, už mi to došlo, Diversion má airbox NAD karburátory, kdežto babičky ZA. Sorrry.
----
edit #2: Tys asi odjížděl s kohoutem na PRI, že?
Too Old to Rock And Roll, Too Young to Die
Uživatelský avatar
zbynek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 278
Images: 26
Registrován: 14.08.2007-07:01
Bydliště: Kunratice
Kraj: Praha
Typ XJ: 900F
Rok výroby XJ: 1990

Příspěvekod Zdeněk » 29.04.2011-16:05

Olej je O.K. Šlo to jen jedním levým sáním do válce a pak do laufu. Zkoušel jsem to i pořádněji protáhnout a jízda je zcela stejná jako před tím. I studené starty jsou stejné.
Kohout byl na normal, ale podle mě když jsem nastartoval, tak karbce si braly z hadičky benzín a ten utvořil mírný podtlak, který otevřel kohout na plno a kohoutem tekl benál rovnou do sání.

Jestli se najde dobrovolník, tak mu to na srazu ukážu. Samozřejmě na jeho motce. Ještě bychom ale potřebovaly dalšího s hasičákem, kdyby se náhodou flambovalo. :lol: :lol: :lol:
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998


Zpět na Perly fóra

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron