Helma s Airbagem

reference

Helma s Airbagem

Příspěvekod DickSz » 28.03.2010-20:08

Je součástí České tradice, že si kdejaký arogantní vůl nebo hysterická kráva leští kopyta o bezpečnostní složky.
DickSz
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Images: 6
Registrován: 14.02.2010-13:43
Bydliště: Loukov
Kraj: Zlínský
Typ XJ: BMW R1100RT
Rok výroby XJ: 1989

APC

Příspěvekod DickSz » 18.05.2010-16:12

Mimochodem kamarádovi se to tak zalíbilo, že to bude dovážet
http://www.apcsystem.com/eng/airbag_sys.php
Je součástí České tradice, že si kdejaký arogantní vůl nebo hysterická kráva leští kopyta o bezpečnostní složky.
DickSz
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Images: 6
Registrován: 14.02.2010-13:43
Bydliště: Loukov
Kraj: Zlínský
Typ XJ: BMW R1100RT
Rok výroby XJ: 1989

Příspěvekod DickSz » 20.04.2011-20:44

Kdyby to chtěl někdo vidět tak jednu provozuji.
Je součástí České tradice, že si kdejaký arogantní vůl nebo hysterická kráva leští kopyta o bezpečnostní složky.
DickSz
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Images: 6
Registrován: 14.02.2010-13:43
Bydliště: Loukov
Kraj: Zlínský
Typ XJ: BMW R1100RT
Rok výroby XJ: 1989

Příspěvekod Zdeněk » 20.04.2011-21:52

No ono to vypadá velmi funkčně a mě se to docela líbí, ale dle všelijakých článků cca90% motorkářu umírá na všelijaké jiné devastující zranění těla. Věřím, že to několika pomůže od smrti nebo ochrnutí, ale to ukáže až čas. Ono by možná stačilo i mít ten systém z formulí, jak mají jezdci na ramenou "cosi" a k tomu maj připlou helmu popruhama, takže hlava taky stále drží vzpřímenou polohu.
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Zdeněk » 20.04.2011-21:59

Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod DickSz » 21.04.2011-04:06

Něco podobného "provozují" kluci co jezdí kros a enduro.
Něco podobného jsme nasazovali zraněným po dopravních nehodách.
:D
Výhodou jezdce F1 je, že se nepotřebuje moc rozhlížet. Na motorce je to jinak.
Pro mne to je první "drahá přilba. Do teď jsem jezdil v přilbě max za 5000,- Jsou pořád fajn a mám je, ale rozdíl v aerodynamice tu je. Proto se vyplatí investovat do dražší přilby. Jel jsem jednou v zátahu 400km (což zase není žádný rekord) a pochopil jsem, proč někteří kamarádi jezdí se špunty v uších.
Teď je vozím taky, ale spíš proto, že náš DJ je magor, a tvrdí, že jeho aparatůra pod 400W nehraje :D :D :D
Je součástí České tradice, že si kdejaký arogantní vůl nebo hysterická kráva leští kopyta o bezpečnostní složky.
DickSz
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Images: 6
Registrován: 14.02.2010-13:43
Bydliště: Loukov
Kraj: Zlínský
Typ XJ: BMW R1100RT
Rok výroby XJ: 1989

Příspěvekod mistrhroch » 21.04.2011-09:57

Jaká bude cenová relace?
Jezdím dobře-jezdím rád...až na ty starty, rozjezdy, křižovatky, přechody, parkování...
mistrhroch
XJ štamgast
 
Příspěvky: 524
Images: 16
Registrován: 16.06.2010-22:20
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ+R 1300
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod DickSz » 21.04.2011-10:44

Tak to nemůžu tak otevřeně prásknout bez konzultace.
Já vím, že jinou cenu má pro maloobchodníky a jinou pro kamarády, kterým to vlastně prodává za nákupku.
Obchodník si na tom něco přirazí, ale zase záleží na obchodě.
A nemůžu mu kazit kšefty ani jeho obchodním partnerům.
Pokud bude zájem, zjistím to.
Je součástí České tradice, že si kdejaký arogantní vůl nebo hysterická kráva leští kopyta o bezpečnostní složky.
DickSz
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Images: 6
Registrován: 14.02.2010-13:43
Bydliště: Loukov
Kraj: Zlínský
Typ XJ: BMW R1100RT
Rok výroby XJ: 1989

Příspěvekod mistrhroch » 21.04.2011-12:13

Cena-Jj chápu.

Jinak taky mám helmu do 5000kč.A musím uznat, že jsou znatelné rozdíly mezi různými typy.Hlavně ta hlučnost!
Teď jsem někde četl o nafukovacích "lícních" vycpávkách.
Holt pohodllí a také bezpečnost jde pořád dopředu.
P.S.:Hezký pořad o výrobě a funkci helmy byl na Discovery.(Teď mám dost času na koukání televize :wink: ).
Jezdím dobře-jezdím rád...až na ty starty, rozjezdy, křižovatky, přechody, parkování...
mistrhroch
XJ štamgast
 
Příspěvky: 524
Images: 16
Registrován: 16.06.2010-22:20
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ+R 1300
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod DickSz » 21.04.2011-13:33

Tak jsem s ním mluvil jen telefonicky. Prodejcům ji dodává za cenu kolem 10 tisíc - něco přes - vozí to ze Španěl. Na krámě se prodává kolem 14-16ti tisíc - jak kdo. Ve Španělsku se prodává za 850 éček. To je 21 tisíc. Kdo nevěří - web APC Helmets a distributors.
Když nebudu moc vyskakovat a šířit to ve velkém, tak kolem 9 tisíc bych ji mohl od něj vzít. To je helma a řídící jednotka. Kdo bude chtít dvě přilby, stačí jedna řídící jednotka.
Ale pozor!
Ten airbag vzadu překáží, pokud sedí spolujezdec blízko čili není to na závodničky a tulení :-) Taky se to nesmí použít, pokud má někdo ten hrb na kombinéze. Zastavil by airbag.
Ideální je to solo, na skůtr nebo cruiser, kde spolujezdec sedí výš.
Já pokud jedu s maminkou tak mám otlučenou V-CAN, protože stejně víc jak 80 nesmím. A když jedu sám ,beru si APC. Už proto, že je tichá když ... no to tady nebudu psát. Tohle je forum přístupné všem, a to bych taky mohl dostat zaracha.
Je součástí České tradice, že si kdejaký arogantní vůl nebo hysterická kráva leští kopyta o bezpečnostní složky.
DickSz
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Images: 6
Registrován: 14.02.2010-13:43
Bydliště: Loukov
Kraj: Zlínský
Typ XJ: BMW R1100RT
Rok výroby XJ: 1989

Příspěvekod mistrhroch » 21.04.2011-14:10

Díky za informace.
Většinou jezdíme ve dvojko...Až budu v pořádku a jak dostanu něco z pojišťovny-tak se kouknu po nové helmě.
Lehčí, tižší+asi i komunikátor s baťůžkem.Nebude to nejlevnější, ale proč si cestování neudělat příjemnější.
Také bude trochu záležet kolik ještě navalím do motky.
Jinak všichni ODBORNÍCI - až přijedete na sraz - budu potřebovat od vás poradit ohledně předních i zadních tlumičů na mém vláčku.Teď stejně nejsem schpen nic dělat.
Tož tak.
Jezdím dobře-jezdím rád...až na ty starty, rozjezdy, křižovatky, přechody, parkování...
mistrhroch
XJ štamgast
 
Příspěvky: 524
Images: 16
Registrován: 16.06.2010-22:20
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ+R 1300
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod borekXJ » 22.04.2011-19:49

Zdeněk píše:No ono to vypadá velmi funkčně a mě se to docela líbí, ale dle všelijakých článků cca90% motorkářu umírá na všelijaké jiné devastující zranění těla. Věřím, že to několika pomůže od smrti nebo ochrnutí, ale to ukáže až čas. Ono by možná stačilo i mít ten systém z formulí, jak mají jezdci na ramenou "cosi" a k tomu maj připlou helmu popruhama, takže hlava taky stále drží vzpřímenou polohu.

Jo,vypadá to funkčně.Jen nevím co se stane v případě že půjdeš hlavou proti něčemu tvrdýmu?Hlava se nebude moct zaklonit a tak asi praskne helma.No nevím co je lepší.
borekXJ
 
Příspěvky: 89
Images: 7
Registrován: 04.06.2010-20:04
Bydliště: Dobšice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600 S Diversion
Rok výroby XJ: 1997

Příspěvekod DickSz » 22.04.2011-20:59

Pokud tě to opravdu zajímá, zkus pokec s nějakým záchranářem nebo hasičem. Já bych to tady nerad zaplevelil výpočty a statistikami. Dost je toho na MOTORKÁŘÍCH a podobných webech. Ale osobní konzultace je stejně nejlepší.
Jinak pokud jde hlava na přímo a neohne se v krční páteři jsou dvě možnosti:
Vydrží krk i přiba, takže pohoda, maximálně to dlouho bolí.
Povolí krk. Drtivé poškození obratle je docela průser.
Je součástí České tradice, že si kdejaký arogantní vůl nebo hysterická kráva leští kopyta o bezpečnostní složky.
DickSz
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Images: 6
Registrován: 14.02.2010-13:43
Bydliště: Loukov
Kraj: Zlínský
Typ XJ: BMW R1100RT
Rok výroby XJ: 1989


Zpět na Helmy a chrániče

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron