Kontrolka paliva nesvítí - xj900s

Kontrolka paliva nesvítí - xj900s

Příspěvekod Anonymous » 18.06.2008-13:52

Ahoj, mám dotaz zda neví někdo, proč mne přestala svítit kontrolka paliva, pokud dojde benzín na červené pole. Fungovala nornálně a najednou nesvítí. Podotýkam, že při kontrole se rozsvítí i s mazáním, tak v žárovce to není...za názor děkuje Albert Bořenka, nadějná to pán 8) 8) 8)
Anonymous
 

Re: Kontrolka paliva nesvítí - xj900s

Příspěvekod Snipper.X7 » 08.03.2011-08:40

Albert píše:Ahoj, mám dotaz zda neví někdo, proč mne přestala svítit kontrolka paliva, pokud dojde benzín na červené pole. Fungovala nornálně a najednou nesvítí. Podotýkam, že při kontrole se rozsvítí i s mazáním, tak v žárovce to není...


Mám ten samý problém :? Už jsi to vyřešil Alberte ?? V original manuálu jsem se dočetl možný problém s "Fuel sender" což si překládám jako "Palivo odesílatel", což mi moc neříká.
Prosím, má s tím někdo zkušenost (třeba na co si dát při kontrole nebo výměně bacha) ??
Co nechceš, aby bylo činěno Tobě, nečiň jiným.
Aneb: "Jak Vy k Mi, tak Mi k Vy !!!"
Snipper.X7
 
Příspěvky: 17
Registrován: 20.02.2010-19:13
Bydliště: Kadaň

Příspěvekod Zdeněk » 08.03.2011-08:42

Koukl bych na palivoměr v nádrži. Vyndat ven a zkontrolovat.
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Jiří » 08.03.2011-17:20

Ahoj , mám opačný problém,po dotankování kontrolka stále svítí ale palivoměr ukazuje.Spínač kontrolky je příletovaný na tělese plováku a je "nerozebíratelný".
Jiří
 
Příspěvky: 5
Images: 4
Registrován: 26.11.2008-23:37
Bydliště: Praha
Kraj: Středočeský
Typ XJ: 900 S
Rok výroby XJ: 1995

Příspěvekod Chose » 08.03.2011-17:27

Kontrolka se rosvítí uplně dole červeného pole někdy i pod ním,a pořád tam zůstávaj 3L.benzínu.
Chose
 
Příspěvky: 79
Images: 3
Registrován: 23.09.2007-18:45
Bydliště: Prerov

Příspěvekod Janoš-XJ » 08.03.2011-18:25

Chosé má pravdu ,ručička je již mimo značení a pak se rožne kontrolka .V nádrži zůstává ještě 5 litrů paliva! Palivoměr se dá normálě rozdělat na tři díly,pevná na které je vinutí a dráty ven z nádrže a dvě stírací destičky potenciometru. K tomu je pohyblivej protikus s dvěma respektivě čtyřma drátkama který svým pohybem po stíracích destičkách snímaj hladinu PHM. Oba tyto díly jsou k sobě spojeny drátem á 2mm na jednom konci plovák na druhém zajištovací ségrovka která drží obě části u sebe.
Tím že pevná část je plastová a pohyblivá je z nějakého hliníku se časem plast vydře a vůle dělá problém v měření. Tento problém je ale jenom když máme více benzínu a plovák nám dělá velkej pohyb hladinou do stran (lítá ručička).Při menší hladině se ustálí a měří přesněji protože palivoměr je umístěn ve zůžené části nádrže a nemá možnost pohybu do stran.
Já plast vyvložkoval hliníkem z nýtovacího hřebíku a je pokoj! Někdy stačí jen znovu napružit snímací drátky!
Nejsem technik ,takže si každej přeberte radu jak potřebujete! Jde to ale opravit.
Ahoj.
I muži mají své dny
Janoš-XJ
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 245
Images: 25
Registrován: 03.10.2007-18:07
Bydliště: Hustopeče
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XL 1000 Varadero
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Jiří » 12.03.2011-20:28

Dnes jsem vymontoval plovák a rozpertloval ten váleček, myslel jsem že uvnitř je mechanický spínač ale je tam elektrosoučástka. Nevíte někdo co je to zač ,nebo čím to nahradit ? 5625
Jiří
 
Příspěvky: 5
Images: 4
Registrován: 26.11.2008-23:37
Bydliště: Praha
Kraj: Středočeský
Typ XJ: 900 S
Rok výroby XJ: 1995

Příspěvekod kodl » 13.03.2011-11:01

to je všechno co v tom bylo? nebyl uvnitř třeba magnetickej plováček? Jinak nevím, nějakou technologii založenou na ponoření /vynoření termistoru a vyhodnocovací obvod bych od toho nečekal, vede ten drát přímo na kontrolku nebo je tam ještě nějaká chytrost? Navíc podle mě je kontrolka zbytečná, starý fordy ji taky neměly a málokdy benzín došel, z toho znám lidi, co jim to svítí furt, dokud nepraskne žárovka - ale to sem dost odbočil...
kodl
XJ štamgast
 
Příspěvky: 361
Images: 7
Registrován: 22.10.2007-12:33
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Jiří » 13.03.2011-20:06

To je všechno co tam bylo,ten konec byl přiletovanej na kostru.Podle schématu je to přípojený přímo na kontrolku.Vím že se dá jezdit bez kontrolky ale palivoměr neukazuje moc přesně a po rozsvícení kontrolky mám jistotu pěti litrů v nádrži. 5628
Jiří
 
Příspěvky: 5
Images: 4
Registrován: 26.11.2008-23:37
Bydliště: Praha
Kraj: Středočeský
Typ XJ: 900 S
Rok výroby XJ: 1995

Příspěvekod kodl » 14.03.2011-11:22

podle schématu to vypadá jako proměnlivej odpor, ale takovou součástku sem zatím neviděl, aby se snížil odpor na pár ohmů po ponoření do benzínu - holt všecko je jednou novinka.
kodl
XJ štamgast
 
Příspěvky: 361
Images: 7
Registrován: 22.10.2007-12:33
Bydliště: Boskovice

Re: Kontrolka paliva nesvítí - xj900s

Příspěvekod pardalcv » 18.04.2013-11:01

Mám stejný problém a našel jsem tuhle stránku.
http://www.cbr1100xx.cz/jak-na-to/oprav ... va-rezervy
pardalcv
 
Příspěvky: 4
Images: 0
Registrován: 22.10.2012-08:21
Kraj: Ústecký
Typ XJ: XJ900 Diversion
Rok výroby XJ: 1998

Re: Kontrolka paliva nesvítí - xj900s

Příspěvekod kodl » 18.04.2013-23:25

tak je to tak, doporučení NTC 470 ohm, dole v diskusi je odkaz přímo na typ v gme.
kodl
XJ štamgast
 
Příspěvky: 361
Images: 7
Registrován: 22.10.2007-12:33
Bydliště: Boskovice


Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků

cron