Mám tříválec

Mám tříválec

Příspěvekod Zdeněk » 19.02.2011-11:55

Ahoj, nyní mám malý problém se startováním. Když nastartuji studený motor, tak druhý válec zleva nejede. Koleno je studené. Po cca 1 minutě se rozjede i on a vše je OK. Jízda je taky normální. Nyní k mému postupu, co budu dělat:
1) svíčky mám již nové
nepomohlo to
2) čerstvý benzín
nepomohlo to
3) pročistím karbce
když to nepomůže
4) nechám seřídit podtlaky
když ani toto nepomůže
5) co mám dělat???
Výfuk je průchozí, jiskra jde, svíčky jsem zkoušel prohazovat. Jde mi o to, že když budu mít vše dole, tak abych třeba i koukl na další možné věci. Abych to nerozebíral a neskládal furt dokola. Díky.

Ještě mě teď napadlo: Jestli někde není troška vody a ta zmrzne. Má cenu zkusit nalít do benálu welfobin(či jak se to jmenuje) na odstranění vody v benzínu? Neublíží to motoru? I když je to taky čtyřtakt jako auto. Kdysi jsem ho lil do embéčka a stodvacítky.
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod mirekm » 19.02.2011-12:07

TO může být spousta věcí a protože jak říkáš, po minutě se chytne, tak bude něco na hraně od mechaniky po nastavení karburátoru. JAk vypadaly staré svíčky (barva)? Zkus nejdříve srovnat podtlaky a změřit kompresi na studeném motoru. Vyčištěním karburátoru nic nezkazíš a při tom se podívej na gumovej mezikus mezi hlavou a karburátorem. Jo a se svíčkama je také dobré vyměnit fajfky.
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Mira XJ » 19.02.2011-12:19

Tipl bych to na přilepenou membránu v tom karburátoru. Smíř se stím nebo našetři na novou.:o)
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Jiri BN » 19.02.2011-12:50

Při rozebírání karburátorů dej pozor ať nepoškodíš těsnění pod plovákovkou.
Podívej se zda ti táhlo sytiče zapne sytič na všech karburátorech. Další možností je díra v membráně a zkouknout nastavení volnoběžné směsy na všech karburátorech.
Pokud to nepomůže doporučuji servis a zkouknout ventily, synchronizaci karburátorů a seřízení směsy s e sondou ve svodech.
Jiri BN
XJ štamgast
 
Příspěvky: 318
Images: 10
Registrován: 03.03.2006-21:29
Bydliště: Mstětice

Příspěvekod Zdeněk » 19.02.2011-13:13

mirekm--- Fajfky jsou možná dobrý nápad. Zkusím je prohodit a uvidím.

Mira XJ--- Jak smiř??? Snad není až zas tak drahá nebo je nesehnatelná?

Jiri BN--- Kurnik ten sytič mě nenapadl. Jdu do garáže kouknout. A ohledně těch těsnění jsem myslel, že je to stokorunová záležitost. Že se bude měnit automaticky. Zajdu se poptat do obchůdku na cenu.
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Mira XJ » 19.02.2011-13:36

draha? no ani ne tak 4000kč za kus. :D
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod mirekm » 19.02.2011-14:51

to Zdeněk - fajfky NE prohodit, ale vyhodit, po těch cca 15 letech to mají za sebou, izolace klesá, odpor stoupá, nevíš, kdy ti odejde.
Ta membrána by to taky mohla být, ale projevovalo by se spíš jen při volnoběhu, jak ti stoupnou otáčky, zvedne se podtlak a i porézní membrána funguje. Jen bude trochu chudší směs. Cena 50-60Euro za kus. NApř: http://cgi.ebay.de/VERGASERMEMBRANE-YAM ... 3a6356789d ,ale myslím, že za podobnou cenu budou i u nás.
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Zdeněk » 19.02.2011-16:05

Ono při volnoběhu to je asi následovně: (loňský stav)
Při startu na sytič při jakékoliv teplotě kolísají otáčky mezi 1tis a 2,5tis. Vždy cca 10sek je 2tis zhruba a pak to klesne na 1tisíc a po 10 sek zas vyjede na 2-2,5tis. Vše trvá cca 2 minuty a pak sytič drží nějakých 2,5-3 tisíce. Při vypnutí sytiče je vše OK a ot se drží na nastavených 1300-1400. Při delší jízdě (20km) volnoběh stoupne na asi 1700-1800ot/min. Tudíž když mám v plánu jet více km, tak po zahřátí motoru (třeba na křižovatce) snížím volnoběh zpět na těch 1300. Ale na druhý den musím zase kolečkem zvýšit(asi o1/4ot šroubku)

Prohození fajek jsem myslel jen na zkoušku. Je jasné že bych pak kupoval nové. Ale původní tam jistě nebudou, káble vypadají nověji, než těch18 let

Ono co se týká toho vynechávání--- Když jsem v lednu šel startovat, tak mi chytla jen na 2 válce(furt). Svíčky jsem prohodil a zase chytla na 2 válce ale ty druhé. Z toho jsem usoudil, že Ježíšek mi uhranul 2 svíčky a koupil jsem 4 nové. NKGčka neměly, tak jsem koupil taky doporučované DENSO. Tehdy to chytlo na 4 válce, tak jsem to už neřešil. Po ?14dnech? odpočinku už to chytá jen na ty 3. Vždy jen na tu 1- 1,5 minuty. Pak jedou všechny čtyři.

Koukal jsem na to spínání sytiče, ale neměl jsem baterku, tak kouknu asi zítra. Nyní tu mám švagra a tlačíme fernet :roll: :smt030 :smt030 :smt030 :smt030 takže za chvílu to budu mít rozmazané. :D :D
Zatím moc díky za rady, mám zítra co dělat.
I když podle mého laického moto-mozku, je to jakoby vytekl benál z jednoho karbce(všude je sucho) a po nastartování chvilku trvá než se zaplaví komora a karbec začne podávat benál. Chápete, jak to myslím?
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998


Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků

cron