OTIS píše: Já sem sedl na 1-válec a ani se nedokázal pořádně rozjet . Nebo jak ty otáčky spadnuly tak to začalo kuckat...a úplně mě to vyvedlo z míry. .
OTIS píše:Tím bych chápal ten výkon ve vysokých otáčkách u 4V. Ale pořád nehápu tu větší sílu 2V. Ikdyž při nízkých otáčkách nelze vyžít efektu setrvačnosti plynů, tak sem musí dostat stejné množství směsi u 4V i 2V.
Nitram píše:Já jsem myslel odspodu tak od 2000 nebo 2500...to xj zvládne v pohodě. U gpz je to tak od 4000, ale pak je nástup výkonu razantnější. Pokud se dobře pamatuju, tak Jawa 350/640 se mi zdála při rozjezdu méně ,,plynuchtivá". Když mi pak kámoš pujčil zxr 600 1995, tak to bylo jen malý cuk a chcípla. Nojo, Jawa byla zlatá, ale Japonec je Japonec.
OTIS píše:Já to s tou Jawou vidím naopak, řekl bych že chtěla víc plynu. Navíc při snižování otáček už kuckala mnoóóhem dřív něž XJ.
Dnes je předpokladem, že největší výkon motoru je potřeba při předjíždění a ne při startu, to znamená, že řídící jednotka, lambdasonda a vstřikování je nastaveno tak, aby mělo dva stupně, silnější záběr při rozjezdu, ale bez zátahu síly a druhý stupeň, který nasadí obrovskou sílu při otáčkách 3500 - 4500.
Píšu o průběhu krouťáku a výkonu.To co píšeš o krouťáku je samozřejmě pravda, ale to je maximální kroutící moment ve chvíli nejvyšího výkonu a ne třeba otáček.
Moto jde například až na 7 tisíc otáček, ale maximálku kroutáku má při 5,5 tisících, pak výkon klesá nebo je stálý.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků