OPRAVA PNEU "KNOTY"

zkušenosti s pneu, ceny, tipy

Kompresory na 12V

Příspěvekod Anonymous » 03.01.2010-10:23

Tak kompresory jsem měl půjčené 2 a nic moc. Asi po 5 minutách to kolo opravdu nafouklo, ale měl toho dost. Nafoukat člun atd. by asi nepřežil a trvalo by to hodiny, už takto byl řádně ohřátý. Jako nouzovka na kolo asi dobrý, ale netuším kolik kol to nafouká než to zdechne. Na běžné dofukování bych to asi nepořizoval, je to za ty prachy taková čínská hračka.
Anonymous
 

Příspěvekod PIG » 04.01.2010-08:31

Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Defekt sprej

Příspěvekod Mara » 11.01.2010-17:10

Jenom takova uzitecna rada pro ty co vozi defekt sprej , nebo se ho rozhodnou vozit. me osobne se to nestalo ale uz 2x pri vylete s kamaradem ktery ho vozi se stalo, ze bouchnul a vsechno zasvinil dokonce i me pac sem jel za nim. Teda ne za by sam od sebe bouchnul, ale jak z toho spreje vede ten slahounek kerej je vetsinou gumickou pripaskovanej kolmo dolu k te pixle, tak konec toho slahounku v obou pripadech exploze prosoupal tu hlinikovou pixlu a maler byl na svete. Doporucuju tedy omotat konec toho slahounku ( ten ventil ) hadrem nebo necim mekkym.
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

RE: OPRAVA PNEU "

Příspěvekod Anonymous » 12.01.2010-14:54

Tridac píše:Praktické zkušenosti vcelku dost. Započaly se dělat 8ml obsah a ty byly nebo jsou na jízdní kola. Koupil jsem k tomu ventil a je to pohoda, vyměníš kolo, otočíš kolečkem a je nafouknuto. S těmi 8 jsem absolvoval i defekt na autě, použil jsem čtyři a měl jsem v pneu 0,7 na dojetí k benzince. Tyhle nové mají dvojnásobnou kapacitu, věřím, že na motorku stačí 1-2 na dojetí. Vozím knoty sadu, tyhle čtyři bombičky a samozřejmě i ten sprej když jedu daleko.
Takže ano, osobní zkušenost je velmi dobrá. Ventilek se našroubuje stejně jako šlahounek od pumpičky na ventilek a otočíš kohoutek a v pohodě nafoukneš.
Také jsem v Tescu i Hypernově pokukoval po kompresoru, nafouká 7 atmosfér, stojí 529 korun a je asi 15x10 centimetrů velký samozřejmě na 12V. Tam by zase mne zajímala něčí zkušenost. Na delší cesty není problém vozit, je malinkej. Má ho někdo vyzkoušenej? Dá se s tím foukat vše, gumy, matrace, čluny.




Čauves tak s kompresorama jezdim už asi 8 let v autě a jako nouzovka je to dobrý sice to trvá delší dobu ale vždy mi to nafoukne tak cca 5min gumu na 2,2 zase záleží jaký je to kompresor určitě bych nekupoval za 200 stovky tan můj mám těch 8 let a furt jede a že byl používanej a stál mě tenkrát kolem 600-700kč:))) Na motorku nic moc je to velký lepší bombičky:)
Anonymous
 

Re: Defekt sprej

Příspěvekod Anonymous » 02.02.2010-12:08

For Mara: Tak jsem při údržbě schválně juknul na ten sprej a byl sem překvapenej ale fakt ta koncovka pomalu ale jistě se prokusovala skrz nálepku takže hned jsem jí omotal a dal do měkkého díkes za radu:))) :wink:
Anonymous
 

Příspěvekod Bartus » 06.08.2010-09:40

Když už se tu probírá to pneu, tak jeden můj poznatek z dovolené k lepení pneu :

Letos při cestě po Balkánu, jsem po cca 500km píchnul v Maďarsku. Neděle ráno, nic otevřené, slečna recepční v kempu, kde jsme nocovali, sice něco sehnala ale bylo třeba se tam dopravit 40km. Takže na řadu přišla louis sada na lepení s bombičkama.
Celá oprava trvala asi 30min, z toho jsme 20min hledali ten cizí předmět v pneumatice. Lepidlo co mám v sadě bylo jak na potvoru zatvrdnuté, takže jsem použil pouze knot ( ten je ale něčím lepícím napuštěn a zababrán ). Bombičky jsem naštěstí nepoužil, jelikož mi zapůjčili v kempu kompresor.
No a co se týče dojezdu, tak na tuto pneu jsem absolvoval dalších 2850km naší cesty včetně "skvělých" albánských silnic a asi 2hodinového těžkého offroadu.
Takže za mě absolutní špička, pneu je sjeté do konce, jak jsem si původně plánoval před cestou a během asi 10 měření nebyl zjištěn sebemenší únik vzduchu.
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Anonymous » 25.09.2010-18:50

čus pánové já dělám v pneuservisu 7 let a lepení knotem je náhrada za gumový hříbek,který se protáhne skrze vyzutou gumou---ze vnitř ven pak je to na doživotí pneu....lepení knotem je modernější metoda,kdy není třeba sundávat pneu----použití je klidně možné bez použití lepidla ale je lepší opravovat napumpovanou pneu a ne prázdnou. :shock:
Anonymous
 

Příspěvekod mirekm » 20.10.2010-08:36

Máte někdo zkušenosti s tímhle? http://www.az-pneu.cz/clanky/opravne-sady-slime-na-defekty-pneumatik-27 (dole je video opravy motopneu)
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod TOMMZ » 20.10.2010-08:58

Zkušenosti ne, ale zřejmě to bude obdobné jako všechny spreje a směsi na "automatické opravy"...

Docela jsem se podivil, že to vydrží jen 82stC. To do pouště asi nebude.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod mirekm » 20.10.2010-09:14

TOMMZ píše:... jsem se podivil, že to vydrží jen 82stC. To do pouště asi nebude.

To nevydržím ani já :-). Do pouště nechci, mě stačí do +30°C a mám toho dost.
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Jiri BN » 20.10.2010-09:59

Tím, že se to aplikuje až po píchnutí a doporučují to nechat opravit hříbkem je to jako bys použil knoty.
Na preventivní a bezopravné použití je Ultraseal.
Jiri BN
XJ štamgast
 
Příspěvky: 318
Images: 10
Registrován: 03.03.2006-21:29
Bydliště: Mstětice

Příspěvekod TOMMZ » 20.10.2010-14:49

->mirekm
Gumy se ti zahřejvaj na decentně vyšší teploty než jsou teploty okolního vzduchu.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod mirekm » 20.10.2010-22:12

TOMMZ píše:->mirekm
Gumy se ti zahřejvaj na decentně vyšší teploty než jsou teploty okolního vzduchu.

Souhlas, ale je to určeno pro nouzové opravy a ne pro závodění. Sice jsem teplotu pneu nikdy neměřil, ale když jsem na ni někdy šáhl, tak byla jen lehce teplá, určitě max do 50°C.
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod DickSz » 21.10.2010-14:14

50°C tos měl na ruce rukavici.
Je součástí České tradice, že si kdejaký arogantní vůl nebo hysterická kráva leští kopyta o bezpečnostní složky.
DickSz
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Images: 6
Registrován: 14.02.2010-13:43
Bydliště: Loukov
Kraj: Zlínský
Typ XJ: BMW R1100RT
Rok výroby XJ: 1989

Příspěvekod OTIS » 30.11.2010-07:00

Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Re: OPRAVA PNEU "KNOTY"

Příspěvekod OTIS » 03.04.2017-17:51

Díval sem se v motoprodejnách po nových knotech a je neuvěřitelné jak to předražují – ta nejzákladnější sada i přes 200 Kč. Za přijatelnou cenu se to dá pořídit třeba tu https://www.kasa.cz/oprava-pneu-compass-sada-na-defekt/ -mají po ČR dost míst pro odběr.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Re: OPRAVA PNEU "KNOTY"

Příspěvekod Bartus » 04.04.2017-06:26

a já to dávám zákazníkům jako dárek :D
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Re: OPRAVA PNEU "KNOTY"

Příspěvekod kozoroh1 » 04.04.2017-09:11

OTIS píše:Díval sem se v motoprodejnách po nových knotech a je neuvěřitelné jak to předražují – ta nejzákladnější sada i přes 200 Kč. Za přijatelnou cenu se to dá pořídit třeba tu https://www.kasa.cz/oprava-pneu-compass-sada-na-defekt/ -mají po ČR dost míst pro odběr.


Rovnou jsem to objednal i s tím sprejem.
Uživatelský avatar
kozoroh1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 172
Images: 3
Registrován: 13.02.2015-23:51
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
Kraj: Královehradecký
Typ XJ: 600
Rok výroby XJ: 1999

Předchozí

Zpět na Gumy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník