výměna rozvoďáku - xj600, (xj900, xj6)

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

výměna rozvoďáku - xj600, (xj900, xj6)

Příspěvekod OTIS » 06.10.2005-07:49

TADY je zajímavá diskuze. Jestli to dobře chápu, raději si nenechávat měnit rozvoďák u Yahamy, protože půlit motor asi nebude nic laciného...

:arrow: Autor: L.B.XJ (80.250.7.---)
Datum: 04. 10. 2005 20:33
Čau. Koupil sem nový rozvoďák na XJ600 r.v.85 a on je snýtovaný.
Jak ho tam mám dat? To ho musím roznýtovat a pak zas snýtovat? Já sem myslel, že se prodává nespojený, že ho provleču a snýtuju!!! Dík za rady.

:arrow: Autor: RUTAN (---.static.adsl.vol.cz)
Datum: 04. 10. 2005 21:00
to ti měl prodavač říct že je snýtovaný. to je ale vůl....¨
abys ho nasadil, musíš rozpůlit motor a provléct klikou...to je komplet rozborka...to bych radši koupil jiný rozvoďák..je to levnější..musíš koupit těsnění pod válce a to je půlka ceny rozvoďáku...

:arrow: Autor: 1100Virago (---.195.108.194.contactel.net)
Datum: 05. 10. 2005 07:28
Jestli jsi ho koupil originál v Yamaze, tak se nediv - měl ses informovat předem. Je to, jak píše RUTAN, s originálem se rozhazuje celý motor.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 06.10.2005-09:16

Já jsem se ptal na výměnu rozvoďáku u MxR. Udělali by to max. do 3500 Kč. Spíš míň. Dali by tam rozvoďák DID. Kupujou ho dlouhej kus a z něj si dělaj tak dlouhý, jak potřebujou. Nepůlí motor, protože novej řětěz jednoduše napojej na ten starej, protáhnou. Odpojej starej a spojej novej. :smt023
Anonymous
 

Příspěvekod OTIS » 06.10.2005-09:29

Tak to je mě jasné. Jen by mě zajímalo, jestli kvůli tomu fakt někde v Yamaze půlí motor - to je přece ujeté :?
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 06.10.2005-10:01

To teda je. Třeba si to půlení jenom počítaj.?
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 15.10.2005-18:41

Nitram :Spráááávně ! Jen to účtujou! Postup je vždy stejnej.
Starej rozvoďák se rozřízne flexou,na něj se navlíkne novej a protáhne. Pak se snýtuje. Je to vždy stejný!!! I DID už prodává řetěz rozpojenej.

Práce hotová za 2hod a naučtováno půlení motoru.
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod OTIS » 15.10.2005-18:49

Tak snad u seriozních servisů ne - to by se ten servis přece dal snadno napadnout :?
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Mira XJ » 16.10.2005-14:08

Myslíš ,že originál servis Yamaha není do slušný? :lol:
Každej se chce nabalit, a je jedno jestli je to yamaha suzuki,kawa.
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod OTIS » 16.10.2005-14:15

V tom případě je na to potřeba dohlídnout.
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 17.04.2007-12:09

No, original rozvodaky jsou v celku kvuli pevnosti... na rozvody se obycejne deleny retezy nepouzivaj (jak u motorek tak u aut), protoze v miste spojeni muzou snadno prasknout...
Anonymous
 

Příspěvekod lynx » 17.04.2007-13:36

Půlit motor kvůli rozvoďáku je blbost, ten spoj je dostatečně pevnej (dá se říct stejně pevnej). Ovšem jak to chce dát dohromady domácí kutil, co vůbec netuší jak to okolo rozvoďáku vypadá, by mě moc zajímalo :lol:
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Anonymous » 20.04.2007-21:08

2 lynx: spoj je pevnej jenom tak jak je dobre snytovanej... v manualu D.I.D. se necha najit asi 7 zpusobu jak to zmrvit...
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 29.05.2007-04:58

Blbost. Nytovanim jen zajistis, aby se cep na svem miste nepohl, pevnost toho spoje je dana silou toho cepu, potazmo clanku retezu.
Nechapu, co se nytovani vsichni tak bojite. Mam samodomo nytovanej rozvodak uz skoro 60000km ( bez nytovacky, jen s citem a kladivkama ) a zadny problem. Menim jej jen preventivne ( pristi zimu bude novej ).
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 11.09.2007-02:52

2 Stepo: ... v manualu D.I.D. se necha najit asi 7 zpusobu jak to zmrvit...

tak nevim proc se tim japonci vubec zabyvaj? snad aby prodali dost nytovacek, nebo nakrmili servisy? ... P.S. ty ruzny druhy chybně snýtovaných řetězů, byli po nýtovačce... ručně by jich bylo asi jeste vic... tim nechci rict ye to nejde, jenom mit sikovny ruce a vedet jak ma vypadat vysledek...
Anonymous
 

Příspěvekod Cormac » 23.12.2007-20:21

Zdarec

Předevčírem jsem sundal víko hlav válců a kontroloval vůle ventilů, koukal jsem, že rozvoďák má značku DID, co myslíte, znamená to na 100%, že už to není originál?
Cormac
 
Příspěvky: 11
Registrován: 23.12.2007-19:48
Bydliště: Brno

Příspěvekod lynx » 27.12.2007-11:34

:) v profilu máš stáří mašiny 1989. Pokud tam máš origoš rozvoďák, tak sundej i hlavy válců, budou tam pavučiny :D .
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Cormac » 28.12.2007-15:26

lynx píše::) v profilu máš stáří mašiny 1989. Pokud tam máš origoš rozvoďák, tak sundej i hlavy válců, budou tam pavučiny :D .


8) Tím se netrápím, aspoň to drží pohromadě. Ale už jsem to zas zpátky zadekloval, vůle a řetízek se zdají být ještě v kondici. Akorát mě překvapilo, když jsem sundal karbece, že sací kanálky ve válcích maj leštěnej jen jakejsi náběh a pak je to klasická zrnitá litina. Vyleštit to, tak to určo nějaký koně přidá, ale sundávat kvůli tomu válce a hlavu nebudu. Nechci pavoukům roztrhat pavučiny...
Cormac
 
Příspěvky: 11
Registrován: 23.12.2007-19:48
Bydliště: Brno

Příspěvekod lynx » 01.01.2008-16:18

Stářím mašiny jsme na tom podobně, tady už se nemachruje koněma, ale výdrží :lol: . Majitelům nových strojů vytvoříme takový komplex z našich najetých kilometrů, že stejně stuhnou úžasem a před nás se nedostanou :lol: :lol: :lol:
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Cormac » 01.01.2008-22:46

To jo, akorát nevím, jestli mám najeto 60 000 nebo už je to jednou přetočený a je to 160 000Km... :D
Cormac
 
Příspěvky: 11
Registrován: 23.12.2007-19:48
Bydliště: Brno

Příspěvekod David Houda » 18.05.2009-08:49

Tak jsem si na tuto sezonu nechal udělet větší kontrolu a nakonec to dopadlo na výměnu rozvodového řetězu, napínáku roz. ,seřízení ven., ole, vzduch filtr, otevření z 25kW na plno, svíčky o to vše mě stálo celkem 8000Kč. to není špatné ne ? cena mat. cca 6500Kč. Zase si ševelí jak zamlada :lol:
Uživatelský avatar
David Houda
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 255
Images: 10
Registrován: 13.11.2007-13:42
Bydliště: Sedlec - Prčice
Kraj: Středočeský
Typ XJ: XJ 600 N
Rok výroby XJ: 1997

Příspěvekod Jiri BN » 20.05.2009-06:40

Kde jsi ji nechal servisovat? Až se mi podaří odvzdušnit přední brzdy a budu pojízdný tak někam chci zajet na kontrolu podtlaků karbců.
Jiri BN
XJ štamgast
 
Příspěvky: 318
Images: 10
Registrován: 03.03.2006-21:29
Bydliště: Mstětice

Příspěvekod xy » 20.05.2009-11:36

Jiri BN: ...já teď v Yamaze na Dobříši - seřízení karburátorů a ventilů (údajně s výměnou všech podložek) 2.200,-
...kam nevidím, tam neletím...
xy
XJ štamgast
 
Příspěvky: 333
Images: 4
Registrován: 13.08.2006-21:23
Bydliště: Ouběnice
Kraj: Středočeský
Typ XJ: fzs 600
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod David Houda » 20.05.2009-12:45

tak to já jsem dal za práci jen 1500 jinak podložek jsem musel měnit 2x a jednu zbrousit.
Uživatelský avatar
David Houda
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 255
Images: 10
Registrován: 13.11.2007-13:42
Bydliště: Sedlec - Prčice
Kraj: Středočeský
Typ XJ: XJ 600 N
Rok výroby XJ: 1997

Příspěvekod Anonymous » 15.07.2010-10:28

Jak se na motoru projeví že rozvoďák přeskočil o pár zoubků?
Včera jsem totiž jel,krásně táhla tak jsem 4ku vytočil k 9000ot./min dal jsem tam pětku a z ničeho nic bez žádnýho rachocení uplně přestala táhnout a otáčky plynule klesaly.Tak jsem ještě setrvačností dojel na takovou užší asfaltku tam mi asi na třetí pokus chytla ale z motoru šly prapodivný zvuky a jela hrozně líně když potom chcípla už se mi jí nepodařilo nastartovat.Včera jsem sundaval víko hlavy a rozvoďák tak byl,byl naplej a nikde žádný piliny ani žádný jiný viditelný poškození.Když jsem pak otáčel zadním kolem na stojánku se zařazenou šestkou tak se vačky normálně otáčely a kompresi jsem cítil u všech válců.
Anonymous
 

Příspěvekod Jiri BN » 15.07.2010-14:37

Rozvody si můžeš zkontrolovat dle návodu: clanek_forum.php?post=24100
Podle tvých otázek zde na foru ti doporučuji obrať se na servis.
Jiri BN
XJ štamgast
 
Příspěvky: 318
Images: 10
Registrován: 03.03.2006-21:29
Bydliště: Mstětice

Příspěvekod Zdeněk » 15.07.2010-15:22

Ahoj. Benzín ti tam jde? Jsou svíčky mokré když startuješ? Hází jiskru? Prosím upřesni to trochu ať můžem uvažovat.
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Bartus » 15.07.2010-18:31

Neuvažuj a vraž ji do servisu :roll:
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod DickSz » 15.07.2010-19:56

Výborný je Volná ve Skrochovicích.
Jesli nemáš někoho osvědčeného.
Je součástí České tradice, že si kdejaký arogantní vůl nebo hysterická kráva leští kopyta o bezpečnostní složky.
DickSz
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Images: 6
Registrován: 14.02.2010-13:43
Bydliště: Loukov
Kraj: Zlínský
Typ XJ: BMW R1100RT
Rok výroby XJ: 1989

Příspěvekod DickSz » 15.07.2010-19:58

Volný, ne Volná - píšu potmě.
telefon 724 253 069 ale má dost práce tak nevím :(
Je součástí České tradice, že si kdejaký arogantní vůl nebo hysterická kráva leští kopyta o bezpečnostní složky.
DickSz
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Images: 6
Registrován: 14.02.2010-13:43
Bydliště: Loukov
Kraj: Zlínský
Typ XJ: BMW R1100RT
Rok výroby XJ: 1989

Příspěvekod Zdeněk » 16.07.2010-18:27

Taky jsem slyšel na ty Skrochovice kladné názory, akorát se tam "prý" člověk musí objednat zhruba měsíc předem. Maj dost práce. Ale třeba přezutí gumy udělají na počkání když ji člověk doveze už sundanou z mota. Akorát prý ještě nemaj digivyvažovačku jen nějakou starou ale dobře vyvažující. Mám v plánu tam přes týden zajet na okouknutí, Tak kdyby někdo něco potřeboval zjistit, jsem ochoten se poptat.
Zdeněk
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 271
Images: 13
Registrován: 13.06.2010-14:34
Bydliště: KRNOV
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: GSF 600 S Bandit
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Anonymous » 17.07.2010-15:55

To jak mi přestala táhnout nebylo zpusobený přeskočeným rozvoďákem ale povolenejma svíčkama :smt021 ,kupoval jsem nový a ty podložky tim teplem asi nějak pracovaly a prostě 2 svíčky šly vyšroubovat rukou.Rozvoďák jsem včera do noci vyměňoval a dneska když jsem utahoval šrouby na víku hlavy mi zůstala v ruce horní půlka toho odfukovacího šroubu(ve fischi 2.kresba díl č.19).
Nevíte kde by se mohl dát sehnat? Na parts depotu ho ani nemaj nakreslenej. Kamoš by mi ho mohl vysoustružit ale raděj bych origoš.

Edit: U toho šroubu se mi utrhl závit,přemyšlel jsem i jesli by to nešlo přivařit.
Anonymous
 

Další

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků

cron