Kolisani vykonu xj900 div

Příspěvekod Mara » 31.03.2010-19:48

Pajavlk píše:chlapi vysvětlete mi pls proč tam ty šoupata vlastně jsou já znám obyčejný karbce z jawek kde to bylo jasný ale ty mi furt uniká smysl těch šoupátek když pod nima jsou klapky


Ja je pochopil jako jakousi zpetnou vazbu, teda pominme ted ze sou v nich i jehly. Tak myslim ze ty sice pridas plyn a otocis klapkou, ale to by tam slo toho vzduchu az moc, takze si to ten motor podtlakem otevre postupne sam a to jak vzduch tak palivo.
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

Příspěvekod PavelRce » 31.03.2010-20:14

Přesně tak,,, prostě člověk jen dá podnět, že by jako rád kdyby motor přidal a membrány zajistí ideální průběh akce.. :D

Hele u nových mašin kroutíš jen potenciometrem, vše ostatní zařídí elektronika. Jenom doufám, že u brzd to nezačnou taky tahat přes nějakej procesor...
PavelRce
 
Příspěvky: 42
Images: 7
Registrován: 28.11.2009-07:56
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvekod Radimathor » 31.03.2010-20:27

Pěkná diskuze a řešení problému :D hezky se to čte. Koupit nový nebo ne? Koupit ojetý? Jaký budou? Vyspravit lepením? No můj názor je, že pokud na to nový momentálně nemám tak to alespoň provizorně vyspravím tak jak bylo popsáno, jezdit chci a chci přece! No a pak než se kvůli tomu posere něco dalšího tak snad ty prachy seženu a dám to do kupy. Když to má kozy nebo kola vždycky s tím budou problémy 8)
Uživatelský avatar
Radimathor
XJ štamgast
 
Příspěvky: 523
Images: 8
Registrován: 17.02.2008-19:03
Bydliště: Praha 4
Kraj: Praha
Typ XJ: ZRX1200S
Rok výroby XJ: 2002

Příspěvekod PavelRce » 31.03.2010-20:33

Hele Bartus měl pravdu v tom, že pokud ti ty flekyz gumy nasaje motor tak se pak původní cena za starý karburátory bude v důsledku poškození zdát vysněná.

A nedejbože aby se při tom za jízdy hryznul motor, pak už se zdát nebude nic.
PavelRce
 
Příspěvky: 42
Images: 7
Registrován: 28.11.2009-07:56
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvekod PavelRce » 31.03.2010-20:47

Jinak by mě zase zajímalo, proč jsou tam 4 karburátory. Mě to připadá zbytečně komplikovaný. Když je to čtyřtakt, tak je každý karbec stejně využitej jenom v 1/4 času. Nevím jak moc je kritická délka sacího hrdla, ale i kdyby byla stačily by dva vždy pro sousední válce. Takhle je průběh dyfůze přerušovaný. Kdyby to jelo z jednoho, připadá mi že by to mohlo být stabilnější i díky ustálenému rozprašování paliva v dýze...
Asi nějaký důvod je, já ho neznám...
Mara by to mohl testnout, když už mu stejně zbyli jen dva. Viď Maro.. :lol:
PavelRce
 
Příspěvky: 42
Images: 7
Registrován: 28.11.2009-07:56
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvekod Mara » 31.03.2010-20:54

PavelRce píše:Hele Bartus měl pravdu v tom, že pokud ti ty flekyz gumy nasaje motor tak se pak původní cena za starý karburátory bude v důsledku poškození zdát vysněná.

A nedejbože aby se při tom za jízdy hryznul motor, pak už se zdát nebude nic.


Nejedna se o fleky z gumy, jedna se o celej dobre pridelanej plat, je zaaretovanej tou gumickou ke stredu a po clely plose prilepenj a nasledne po celym obvodu primacklej tim vyckem. Momentalne aktivne shanim nahradu a vyclenuju si penize. uvidim co mi napisou z toho Chomutova a Plzne, pokud reknou ze sou tam ty membrany v hodne dobrem stavu, tak tam v utery ci stredu vyrazim a koupim je. Stejny mi ale porad vrta hlavou ta moznost dat tam tu membranu toho co sem psal - kdybych pouzil tu 0.3mm variantu, tak by to melo byt OK, ta membrana si myslim az takovej mechanickej vliv nema, nejpodstatnejsi je tam ten odpor pruziny.
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

Příspěvekod Mara » 31.03.2010-20:57

PavelRce píše:Jinak by mě zase zajímalo, proč jsou tam 4 karburátory. Mě to připadá zbytečně komplikovaný. Když je to čtyřtakt, tak je každý karbec stejně využitej jenom v 1/4 času. Nevím jak moc je kritická délka sacího hrdla, ale i kdyby byla stačily by dva vždy pro sousední válce. Takhle je průběh dyfůze přerušovaný. Kdyby to jelo z jednoho, připadá mi že by to mohlo být stabilnější i díky ustálenému rozprašování paliva v dýze...
Asi nějaký důvod je, já ho neznám...
Mara by to mohl testnout, když už mu stejně zbyli jen dva. Viď Maro.. :lol:


No to asi ne, ale spis pokud koupim ty karbecy kvuli membranam, a nahodou by se stalo, ze bych ten zbytek pak neudal, tak budu premyslet kam je napasovat, mozna bych je soupnul do motorovyho clunu.
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

Příspěvekod Bartus » 31.03.2010-22:04

A proto jsem si pořídil stříkačku :lol:
Nouzovka je nouzovka, stát se to někde daleko od domova na dojetí proč ne, ale pokud chci mít jistotu že neponičím další věci nějakou samo domo opravou, tak raději nezajdu 2x na pivo a peníze věnuji motorce. Je to drahý koníček, tak se k tomu musí taky tak přistupovat. Já taky studoval a neměl peníze na opravy, takže znám tvojí situaci.
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Mara » 31.03.2010-22:59

Bartus píše:A proto jsem si pořídil stříkačku :lol:
Nouzovka je nouzovka, stát se to někde daleko od domova na dojetí proč ne, ale pokud chci mít jistotu že neponičím další věci nějakou samo domo opravou, tak raději nezajdu 2x na pivo a peníze věnuji motorce. Je to drahý koníček, tak se k tomu musí taky tak přistupovat. Já taky studoval a neměl peníze na opravy, takže znám tvojí situaci.


No ono se to ma tak, ze tu motorku ted potrebuju nutne pojizdnou, protoze se mi nejak poskalo i auto, tehle mesic uz podruhy a auto, ktery mam nahradni pro pripad ze by se mi to primarni rozbylo, se tehle mesic taky rozbylo :D, takze se to semnou nejak veze, uz ani nevim co to je jit na pivo, prachy cpu jen do oprav vseho moznyho a poplatku. Uz sem pro tuto sezonu odpiskal i zavody, pac by to neutahnul. Resim to zatim tak, ze sem si nasel jeste jednu praci, Takze mam : skola , prace , prace , melouchy :D
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

Příspěvekod Mara » 31.03.2010-23:36

Na zaklade ceho se v mem avataru hodnoti zda jsem xj profik, nebo zkusenny xjckar? ja jen ze sem si toho vsiml, ze se mi to tam obevilo, zrovna to s tim xjckarem ?
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

Příspěvekod Mara » 03.04.2010-18:57

Tak to vyresim tak jak jste mi tu povetsinou doporucovali, v pondeli se dozvim jaka me ceka vyplata, predbezne sem se bavil o tom karburatoru u rabiduse, tak bych ho vzal, na miste bych nasadil ty membrany a nechal to tam rovnou i seridit.

edit: Opraveno, celkova cena byla 4300,- , v cemz jsou zahrnuty karburatory se zanovnimi membranami, prace, seriznei podtlaku a bohatosti. Takze si myslim ze jsem dopadl jeste dobre, respektive dostal jsem se na porizovaci cenu 1 membrany od Yamahy. Z cehoz vypliva ,ze se mi doma vali karburatory bez membran, kdyby nekdo neco potreboval.
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

Předchozí

Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků