Shell Advance VSX 4 15W50 polosyntetika XJ 900

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Shell Advance VSX 4 15W50 polosyntetika XJ 900

Příspěvekod Mara » 25.09.2009-14:17

Je tento olej vhodny pro XJ 900 Diversion 1996 , kdyz nevim co tam predtim lilli ? Dik za odpovedi. Kdyz by ste mi radili nejakej jinej jen kvuli cene, tak nemusite , ja bych ho mel od kamarada za 170Kc/l .
Naposledy upravil Mara dne 08.02.2010-17:21, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

Příspěvekod kaplos » 28.09.2009-07:50

Tento olej řešil na 6 už Dobko :( [url]viewtopic.php?t=920&highlight=[/url] a pomohla změna oleje - nyní tam mám Motul Ester 5100 a v pohodě. Zkus projít tu složku [url]viewforum.php?f=37[/url] a vhodný olej určitě najdeš :lol: .
Uživatelský avatar
kaplos
 
Příspěvky: 76
Images: 4
Registrován: 17.09.2008-19:35
Bydliště: Jihlava
Kraj: Vysočina
Typ XJ: Suzuki GSF 650 Bandit
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod PIG » 28.09.2009-09:01

Na to, že seš IT, tak bys mohl umět hledat na foru! A když ti nemusíme radit jinej kvůli ceně, tak ať ti kamarád aj poradí jestli ho tam můžeš lít.
Kaplos: výborně.
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Mara » 28.09.2009-20:47

No jo nicmene tam to resili pro 6tku , kdyz sem tak jel forum , tak vetsina spekulaci o olejich je smerovana spise na 6tku. Ja se radeji ptam i pro 9tku , precijen je to muj prvni 4t motocykl hned po Jawe kam sem lil Mogul PP90 - tak nevim jesli tam nejsou nejaky smerodatny veci , jako ze ta moto toci vic , ta zas min, jestli nejaka z nich nepotrebuje mazat lip ... Ale jestli to teda chapu a resili tam jen to ze v 3000ot , kope jednicka , coz je naprosto pochopitelne a zadnej jinej problem to nedela. tak ho tam naleju.Hlavne taky jezdim tak ze kazdej den rano motorka vyjede a vracim se vecer, takze nehrozi neco jako delsi stani (nepocitam zimu). Jinak jestli muzu poradit , tak reseni , jak zaradit jednicku se syticem , kdyz potrebujete hned jet ( treba aby ste nesmrdeli , nebo v noci kvuli kravalu ) , odstrcte se s motorkkou z mista ,lehce stahnete sytic,tak aby to nechciplo a zaradte to kdyz se bude hejbat, nebude to takova slupka .
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

Příspěvekod mirekm » 28.09.2009-22:06

Klidně ho tam nalej, nic tím nezkazíš. Cena je teda dobrá. Hlavně s ním dej i novej filtr.
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Mara » 28.09.2009-22:15

Filtr uz mam, dnes sem mel tak trochu stesti a byl sem neco odvest v Norinberku , tak sem ho tam rovnou jeste s nejakejma blbostma koupil u Louise a hned vedle v Yamaze sem si prohlidnul tu novou 6tku Div a koupil si tam privesek na klice :)
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

Příspěvekod kaplos » 29.09.2009-16:55

Problém co se řešil nebyl ani tak o řazení jedničky ve 3000 ot/min., ale v tom, že než se prohřál pořádně olej, zůstala zalepená spojka a proto při prvním zařazení jedničky motorka zhasla. Vím o čem mluvím, motorku mám od Dobka a skutečně tenhle problém tam byl. Olej od Motulu to prostě nedělá. Jen jsem se chtěl podělit o zkušenost.
Uživatelský avatar
kaplos
 
Příspěvky: 76
Images: 4
Registrován: 17.09.2008-19:35
Bydliště: Jihlava
Kraj: Vysočina
Typ XJ: Suzuki GSF 650 Bandit
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Mara » 29.09.2009-21:23

Tak ja to udelam tak , ze ho tam dam a uvidi se , pak alespon sdelim zda to opravdu dela nebo ne , a kdyz to bude delat , tak me to asi ani nezabije , pri me frekveci jezdeni , me stejne bude cekat vice vymen do roka. Tak bych teda pak presel dystak na ten Motul. A kdyz by to bylo jo hodne spatny , tak ho preleju do svyho zavodniho Favorita , ten snese snad vsechno. http://www.youtube.com/watch?v=4f5c3nKA ... re=related
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

Příspěvekod TOMMZ » 29.09.2009-21:38

->Dobko

To jako běžně řadíš z neutrálu při stání na jedna ve 3000 ot.? Chudák převodovka :shock:

Co jsem měl XJ, tak jsem stále jezdil Motul a bez problémů.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Příspěvekod Mara » 30.09.2009-11:05

Taky sem nad tim premyslel a byl sem se jeste ten den podivat co je to za otacky a takovy zverstvo sem nedelal ani u jawy.
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

Příspěvekod kaplos » 30.09.2009-16:43

Možná to špatně z mé odpovědi vyznělo :shock: . Motor se lehce prohřál, běžel bez problémů na volnoběh, ale přesto nešla poprvé zařadit jednička bez toho, aniž by zhasnul motor :twisted: . Proto tvrdím, že problém nebyl vázán na řazení jedničky ve 3000 ot/min, ale na olej. VSX4 jsem vylil a je po problémech :P .
Uživatelský avatar
kaplos
 
Příspěvky: 76
Images: 4
Registrován: 17.09.2008-19:35
Bydliště: Jihlava
Kraj: Vysočina
Typ XJ: Suzuki GSF 650 Bandit
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Mara » 30.09.2009-23:41

Dnes bude prez noc kosa, uvidim co to rano udela , uz sem ho tam nalil. Von se dystak najde grif , jak ji tam radit bez chcipnuti vzdyt sem mel i fichtla.
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

Příspěvekod Bartus » 01.10.2009-06:20

Mara píše:vzdyt sem mel i fichtla.


Ano fichtl je velmi podobný XJ, dokonce si myslím, že to japončici okopírovali a vyrobili Xj-čko :lol: :smt033 Ty budeš taky dobrý materiál.
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod mirekm » 01.10.2009-15:30

Dřív se do leteckých motorů lil benzín, protáčením se naředil olej a tím se snížila viskozita studeného oleje, pak se nastartovalo a nechalo se to blafat než se benzín odpařil. Dobrej grif ne? :P :P :P
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Mara » 02.10.2009-17:58

Popisuju prvni zkusennosti , uz druhe rano teplota vzduchu kolem 5 stupnu nastartuju , jednicka sice lupne o neco malo vice nezli predtim , nicmene motor nezdechne, hluk prevodovky se snizil a razeni jde vice z lehka, nevim sice co tam bylo za olej predtim , ale nebyl na tom spatne, menil jsem ho spise preventivne , pac predchozimu majiteli se neda nikdy na 100% verit .
Hodim sem jeste poznatek co to udela az to necham stat dele, treba tyden ... , ale to se asi stane az zacne snezit :D Jo a jeste spojka ta NEklouze.
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

Příspěvekod Mara » 28.10.2009-22:34

Tak sem hodim dalsi skusennosti, aby ta puvodni debata mela smysl. Uz je to mesic co na ten olej jezdim , ted ma motorka kvuli pocasi i delsi nekolikadenni pauzy , uz sem rano startoval i v teplote pod nulou a zadne chcipnuti v dusledku slepeni spojky, motorka , radi lepe , nezli s puvodnim olejem , prevodovka neni slyset. Mohu vrele doporucit . Otestovano na XJ 900 Diversion r.v. 1996
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

Motorex 15w50 polosynta

Příspěvekod Tazman » 25.03.2011-13:56

Já tento olej teď dal do své xj 600. Motor se docela stišil, ale hůř se vyřazuje neutrál a trochu se lepí spojka. tak snad se to srovná :-)
Petr
Tazman
 
Příspěvky: 3
Registrován: 17.02.2011-08:22
Bydliště: Vsetín

Příspěvekod mahomaho » 25.03.2011-14:59

Já nechápu jak se ti může trochu lepit spojka, možná toho vím ještě málo.. Shell vsx je podle mě jeden z nejlepších olejů pro vzducháče a používal jsem ho u své bývalé (xj900 rv96), ale říkám jedním dechem,odborník nejsem a s nikým se nehádám. Jestli se ti lepí "trochu spojka" tak to myslím není shell-em vsx.
Uživatelský avatar
mahomaho
XJ štamgast
 
Příspěvky: 525
Images: 36
Registrován: 01.10.2007-07:48
Bydliště: Neveklov Val.Mez.
Kraj: Středočeský
Typ XJ: kdysi xj900 diversion
Rok výroby XJ: 1996

Re: Shell Advance VSX 4 15W50 polosyntetika XJ 900

Příspěvekod Mara » 01.02.2013-20:27

Tak teď s odstupem času mohu hodnotit ten Shell - NEDOPORUČUJU ho. Už po několikáte jsem ho šel měnit, ale tentokrát sem ho nemohl sehnat. Vzal jsem tedy Motul a rozdíl je neskutečnej. S tím motulem se lépe řadí, spojka o které sem myslel, že je na konci života, zas notmálně funguje a neklouže, Celkově má motor tišší chod.
Po zmene stranek nemuzu zjistit, kdo se me ptal, na klic tuhosti zadniho tlumice. Tak mu odpovidam, alespon touto cestou. Bohuzel sem ho nenasel.
Uživatelský avatar
Mara
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 121
Images: 3
Registrován: 07.05.2009-22:30
Bydliště: Braškov (okres Kladno)

Re: Shell Advance VSX 4 15W50 polosyntetika XJ 900

Příspěvekod PIG » 01.02.2013-21:08

taky jsem ho dvakrát dával, zdá se mi to samé co tobě... ale motor rachtá jak potróblé :smt011
na jaře dávám castrol 20w50 :smt007
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Re: Shell Advance VSX 4 15W50 polosyntetika XJ 900

Příspěvekod TOMMZ » 02.02.2013-01:33

motul 20w50 doporucuju. par let jsem na to jezdil a vse ok.
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Re: Shell Advance VSX 4 15W50 polosyntetika XJ 900

Příspěvekod mirekm » 02.02.2013-15:00

Mara píše:Tak teď s odstupem času mohu hodnotit ten Shell - NEDOPORUČUJU ho. Už po několikáte jsem ho šel měnit, ale tentokrát sem ho nemohl sehnat. Vzal jsem tedy Motul a rozdíl je neskutečnej. S tím motulem se lépe řadí, spojka o které sem myslel, že je na konci života, zas notmálně funguje a neklouže, Celkově má motor tišší chod.

2 roky jsem tam (xj900s) dával Shell Advance VSX 4 10/40( byl k dostání v nejbližším obchodě) a naprosto bez problémů. Nyní jsem přešel (opět) na Motul 5100 10/40, naprosto bez problémů a beze změny v chování motoru. Snad jen s pocitem nového oleje se může subjektivně znát, že jde motor lépe. A taky, že je Motul o něco dražší? :-).
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998


Zpět na Mazání motoru, oleje a maziva

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků

cron