Lítání na motorce je finančně dosti náročný koníček.Je tu možnost koupit motorku na začáteční lítání okolo komína, kdy vyrazíš v riflích, v pracovních rukavicích nebo bez, když je teplo a bez mráčku. Na nohy fáračky z práce. Na hlavu helmu za 2000 kč z Lídlu. Najedeš za rok 2000 km a pěkně se předvedeš před holkama v ulici.
A pak to na těch 35 000 kč vidím v pohodě.
A pak tomu můžeš propadnout, jako my a pak je to něco jiného.Budeš jezdit bez ohledu na počasí. Hadry, aby jsi hned nemusel psát, co máš dělat, že jsi v létě zpocený jako hovado a ve stínu Ti je zima, tak ty stojí okolo 10 000 kč. Boty min 2 000 kč, helma 5 - 6000 kč, rukavice, pojištění a další maličkosti a jsi na 20 000 kč.
20 000 kč a ještě jsi nekoupil ani motorku, ani jsi neměnil žádný běžný náhradní díl, jako je řetězovka, gumy, ložiska, lanka, oleje, destičky ( možná kotouče ) a ještě jsi nekoupil ani litr benzínu, atd.
A pak je tady ještě jedna možnost, kterou tady taky někteří praktikují. Takovej hybrid.Koupí se 17 let starý vrak za poslední peníze, jezdíš okolo baráku, nikam daleko nejedeš, protože v motoru furt něco chrčí, lanka jsou opravena lustrsvorkou, řetězovka po smrti, snažíš se nahradit olej nějakým laciným na fritování, jezdíš 50 km/hod, protože odskákané gymy Ti rvou řídítka z rukou, snažíš se pojišťovat motorku jen na letní měsíce a ptáš se ostatních, co oni na to, s náma se nikdy nesvezeš, protože Ti to bude blbé přijet v lyžařské bundě a fáračkách ( ještě bych na něco přišel

)
Když to všechno pro sebe sečtu, tak bych do motorky nešel, kdybych neměl v kapse na motorku plus dalších 30 000 kč.
Já vím, že se tu objeví jiné názory, ale toto je ten můj.