Tlumičový olej mění své vlastnosti, protože ze vzduchu absorbuje vlhkost a důsledkem toho ztrácí tlumící schopnost. To má negativní vliv na jízdní vlastnosti. Majitelé tuto činnost často zanedbávají.
600 S/N - od r. 1995 Servisní interval 2 roky / 20 000 Km
1, sundat kolo (brzdiče nenechávejte viset jen na hadicích)
2, povolit šroub na vrchních brýlích a povolit zátku (1) na vidlích
3, povolit šroub na spodních brýlích a vytáhnout trubku
4, vyšroubovat tu zátku [1] co jsme povolili v kroku 2, (pozor je napružené a štřílí !!!)
5, vytáhnout trubku [3] co je pod zátkou, pak je tam podložka [4] a nakonec pružina [5]. (pružina je progresivně vinutá,tak nezapomeňte jak byla!)
6, vrchem vylít olej + párkrát zapumpovat
7, nalít olej
375 ml do každého teleskopu / nebo hladina oleje
116 mm od vrchu trubky (měřeno při plně stlačených vidlicích, bez pružin) + poskládat zpátky.
600 S/N - do r. 1994 Servisní interval 2 roky / 20 000 Km
Tyto modely mají výpustné šrouby pro olej [18]
1. sundat kolo (nutné, aby se brzdovka nedostala na brzdy a kolo! (brzdič nenechávejte pověšený jen na hadicích)
2. vyšroubovat zátky [1]
3. vyšroubovat výpustné šrouby [18] a nechat vytéct, několikrát zapumpovat
4. zašroubovat výpustné šrouby
5. vrchem nalít nový olej
379 ml do každého teleskopu / nebo hladina oleje
111 mm od vrchu trubky (měřeno při plně stlačených vidlicích, bez pružin) a zátky [1] zašroubovat.