Lanka plynu - xj600, xj900...

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Lanka plynu - xj600, xj900...

Příspěvekod Racek » 27.03.2009-15:39

Včera sem vyjel zase asi po měsíci a zjistil sem že se mi špatně vrací rukojeť plynu :(
Od půlky se jakž takž vrací , ale když dám plnej tak to docela trvá než se uvolní zpátky.
Otázka zní.... nechá se to někde prostříknout třeba silikonovým olejem, aby se na to nelepil bordel , a nebo je to předzvěst výměny lanek ?
Nechci se do toho pustit bez zeptání , abych něco nepo..., člověk si pak ušetří spoustu problémů , spíš mě zajímá jestli se to zadírá častějc u karburátorů nebo v rukojeti , abych věděl kde začít hledat problém :?
Jde o XJ 600 S 1992
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod Rix » 27.03.2009-16:24

http://www.partsdepot.cz/index.php?fveh ... tion=19153

namazat jdou jenom na koncích,nikam jinam se zamozřejmně nedostaneš no a jestli ho najdeš roztřepený tak je to tutovka cena je asi 1400Kč
Rix
XJ štamgast
 
Příspěvky: 494
Images: 29
Registrován: 09.06.2007-12:30
Kraj: Maďarsko
Typ XJ: Hayabusa turbo
Rok výroby XJ: 2009

Příspěvekod OTIS » 27.03.2009-16:38

Rix píše:cena je asi 1400Kč

:roll: To je velmi hrubý odhad http://eshop.motoservis-travnicek.cz/la ... 20892.html
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Rix » 27.03.2009-17:56

partsdepot ho má za 1383Kč což je teda hodně velkej rozdíl :shock:
se tam mrkni na cenu položky č.5
Rix
XJ štamgast
 
Příspěvky: 494
Images: 29
Registrován: 09.06.2007-12:30
Kraj: Maďarsko
Typ XJ: Hayabusa turbo
Rok výroby XJ: 2009

Příspěvekod Hynek » 27.03.2009-18:52

Loni jsem kupoval plynový lanko v K2 Nová Paka cena 850 kč
Hynek
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 115
Images: 6
Registrován: 10.08.2007-19:28
Bydliště: Rtyně v Podkrkonoší

Příspěvekod Racek » 27.03.2009-19:46

Hoši dík za rady a odkazy , zkusim to nejdřív nějak rozchodit a když to nepude tak holt budu muset objednat noví no , tak se na to zejtra dopoledne mrknu...

Teď nemůžu , znáte to ...pátek po šichtě... :smt030 :lol:
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod mirekm » 27.03.2009-20:58

Racek píše:Hoši dík za rady a odkazy , zkusim to nejdřív nějak rozchodit a když to nepude tak holt budu muset objednat noví no , tak se na to zejtra dopoledne mrknu...

Teď nemůžu , znáte to ...pátek po šichtě... :smt030 :lol:

Někde jsem viděl samotný lanka bez bovdenu, snadno se vymění za pár korun, teda pokud si na to troufáš. Jinak, je to potřeba mít v bezvadným stavu, protože kdyby ti zůstal viset plyn někde v serpentinách ......nechci domyslet!
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Anonymous » 27.03.2009-21:29

tak při nejhorším vymáčkneš spojku...
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 27.03.2009-21:36

Lanka se třepí vždy od konců.
Jestli je vidět nějaká změna na koncích, vyměňte je.
Lanko v celku bez bovdenu je píč.ovina, jak chceš koncovku prorvat bovdenem.
Anonymous
 

Příspěvekod mirekm » 27.03.2009-22:42

bolek_xj píše:Lanka se třepí vždy od konců.
Jestli je vidět nějaká změna na koncích, vyměňte je.
Lanko v celku bez bovdenu je píč.ovina, jak chceš koncovku prorvat bovdenem.

Neviděl jsi takový válečky se šroubkem? Nebo se na konec dá měděnný nýtek, konec lanka se upraví a zacínuje :-) LOni na šumavě DOS spravoval lanko od spojky přímo u přívozu - za chvilku to měl (šikula) :D
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod DOS » 27.03.2009-22:52

Nojo, to jsem :lol: ani oběd mi nevystydl, tedy ani ho nestačili přenést :)
DOS
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 113
Images: 13
Registrován: 22.01.2007-12:18
Bydliště: Hradec Králové
Kraj: Královehradecký
Typ XJ: XJ 550 XL700V
Rok výroby XJ: 1981

Příspěvekod Racek » 28.03.2009-13:37

Jo tak ono de všechno tak nějak zbastlit doma , třeba od loňska jezdim na dělaný lanko spojky z brzd kola zn. favorit a super , je sice trošku slabší , ale funguje bezva , na konci u páčky mam lustrsvorku bez bakelitu a jak to funguje , stačí pak vozit sebou jen patřičnej kus lanka a je to v pohodě.

A že je kus lustrsvorky vidět , tak na to z vysoka ... :D

Tohle taky snad pořešim , a když by zustalo viset v serpentýnách , no tak mam na řídítkách chcípák ne 8) , spojku bych radši v tomhle případě nepoužíval , aby mi nevyběhli písty do nádrže :lol:
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod Mira XJ » 28.03.2009-13:46

Plynové lanko jsem měnil na svém bývalém XJ. Pozor tam není obyčejné lanko!!! Je tam splétané - velmi jemné. Origo stojí kolem těch 1300,-. Prodává se to pouze jeko kompet ,takže dvě lanka s bovdenem,včetně plastových záhybů atd. Mě začalo zadrhávat někde uprostřed.Nemělo smysl to vůbec prošplíchávat. Jelikož origo mě vydrželo 40 t. km,tak jsem šel zas do originálu a vím že budu mít zas xx t.km klid.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 28.03.2009-21:03

Nebál bych se toho, že při prasknutí lanka nepůjdou karburátory zavřít. Lanka jsou tam dvě, jedno otevírá a druhé zavírá.
Ale používat laciné náhrady je dobré, když jezdíš okolo komína. Jak jedeš dál, tak to může být problém.
Anonymous
 

Příspěvekod Racek » 29.03.2009-13:03

Tak sem se konečně dokopal na ty lanka , samozřejmě to vracecí bylo jen na dvou fousech dole u karburátorů , tak sem ho vyhodil a nechal jen tahací , šak na třipade bylo taky jen jedno :D .
Já vim , ... ,, počkej až se ti...atd , ale nevidim pádnej důvod aby tam vlastně bylo , snad jen proto že vymezuje vůli na rukojeti , kde je pak trošku vakl při volnoběhu , tak že de trošku rukojeť jako by do mínusu , ale to sem vymezil tim šestihranem s kontramatkou na bowdenu , teď to funguje bezvadně , to tahací je jako noví a vracecí pružina je dost silná.
A když rupne tahací , tak je to v háji stejně tak jako s tim vracejícim.

A kdo řiká že to nejde promazat , tak to je pěkná kravina , WDčko proteklo zkrz lanko až dolu kde vyteklo na motor 8)(rada jednoho člena tady na fóru) :wink:
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod mirekm » 29.03.2009-15:30

Racek píše:Tak sem se konečně dokopal na ty lanka , samozřejmě to vracecí bylo jen na dvou fousech dole u karburátorů , tak sem ho vyhodil a nechal jen tahací , šak na třipade bylo taky jen jedno :D .
Já vim , ... ,, počkej až se ti...atd , ale nevidim pádnej důvod aby tam vlastně bylo , snad jen proto že vymezuje vůli na rukojeti , kde je pak trošku vakl při volnoběhu , tak že de trošku rukojeť jako by do mínusu , ale to sem vymezil tim šestihranem s kontramatkou na bowdenu , teď to funguje bezvadně , to tahací je jako noví a vracecí pružina je dost silná.
A když rupne tahací , tak je to v háji stejně tak jako s tim vracejícim.

A kdo řiká že to nejde promazat , tak to je pěkná kravina , WDčko proteklo zkrz lanko až dolu kde vyteklo na motor 8)(rada jednoho člena tady na fóru) :wink:

Namazat jde všechno, stačí zvolit správný prostředek. Na něco WD40, na něco slivovice 55%! :P
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Bartus » 29.03.2009-16:21

A proč tam dávat vůbec lanko, stačí kus silonového provázku a tahat za to jednou rukou. Lidi neberte už ty sračky :lol:
4 racek, vyhoď ještě přední kolo, jezdit se dá po zadním, pneumatiky jsou tež na hovno :lol:
Chybí mi tu ještě téma dokážu jezdit bez benzínu?
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod lynx » 29.03.2009-16:40

Bartus: náhodou ten provázek je docela dobrý nápad. Nemáš pak ten problém se zakončením (jak tady radil ten náš mělnický šikula)- stačí udělat dostatečně velký a pevný uzlík. Taky je ten provázek mnohem skladnější, když sebou vozíš náhradní. Jenom bych použil přírodní materál - je to ekologické a nic nepoškrábeš.
A to přední kolo zbytečně ironizuješ. Každý nemá na nový plášť. Naštěstí jsou protektory dostupné pro každého :smt023
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod mirekm » 29.03.2009-19:09

Zbytečně to chlapci dramatizujete. Je to jen lanko na xj 600. Na xj 550 mám na spojku lanko i s bowdenem z JAWY 350 za cca 200 kč a pasuje jako ulitý a funguje už 7 let. Originál od Yamahy byl za cca 800. Jinak, nikdy nevíš, kdy budeš potřebovat (zvlášť, když jedeš mimo dohled komína) : http://www.motoskaut.cz/zbozi-sada-na-o ... -8215.html
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Racek » 29.03.2009-20:15

Bartus píše:A proč tam dávat vůbec lanko, stačí kus silonového provázku a tahat za to jednou rukou. Lidi neberte už ty sračky :lol:
4 racek, vyhoď ještě přední kolo, jezdit se dá po zadním, pneumatiky jsou tež na hovno :lol:
Chybí mi tu ještě téma dokážu jezdit bez benzínu?


Já nevim jak ty , ale na tahačku se dá domu taky dojet , já konkrétně u Jawky 250 a 350 kdysi před 18 lety , ale to už si asi nebudeš pamatovat takoví situace :lol:
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod Rix » 29.03.2009-20:36

dle chuti každého soudruha,neřeším p.čo nemá to kurva smysl zbytečně bych se tu jebal s klávesnicí.
Rix
XJ štamgast
 
Příspěvky: 494
Images: 29
Registrován: 09.06.2007-12:30
Kraj: Maďarsko
Typ XJ: Hayabusa turbo
Rok výroby XJ: 2009

vůle v rukojeti plynu

Příspěvekod Anonymous » 03.06.2010-11:24

Nazdárek lidičky, potřeboval bych poradit. Mám asi 1cm vůli v plynu. Nevíte jak se to dá přitáhnout? vím že na lanku je takovej napínací šroub, ale ten je napnutý na max. Děkuji za rady
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 03.06.2010-11:54

když odděláš nádrž a airbox,tak je tam štelování přímo na karbecích.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 03.06.2010-14:33

Tak jsem sundal nádrž a jak vede to lanko do karbce tak je ukončeno olovem, jak v řidítku tak v karbulátoru, vůle se šteluje asi jen tím šroubem na bovdenu, nevím jak to mám udělat aby jsem zkrátil vůli, bez tojho aniž bych musel kupovat nové lanko. Prosím poraďte. Děkuji
Anonymous
 

Příspěvekod Hynek » 03.06.2010-17:45

drpepa píše:Tak jsem sundal nádrž a jak vede to lanko do karbce tak je ukončeno olovem, jak v řidítku tak v karbulátoru, vůle se šteluje asi jen tím šroubem na bovdenu, nevím jak to mám udělat aby jsem zkrátil vůli, bez tojho aniž bych musel kupovat nové lanko. Prosím poraďte. Děkuji



Ahoj ,máš tam dvě lanka tak to dolad tím druhým.U karbců je jedno napevno a druhý se nechá štelovat.
Hynek
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 115
Images: 6
Registrován: 10.08.2007-19:28
Bydliště: Rtyně v Podkrkonoší

Příspěvekod Rix » 03.06.2010-18:06

drpepa píše:Tak jsem sundal nádrž a jak vede to lanko do karbce tak je ukončeno olovem, jak v řidítku tak v karbulátoru, vůle se šteluje asi jen tím šroubem na bovdenu, nevím jak to mám udělat aby jsem zkrátil vůli, bez tojho aniž bych musel kupovat nové lanko. Prosím poraďte. Děkuji


pane bože ty to vidíš to je materiál
Rix
XJ štamgast
 
Příspěvky: 494
Images: 29
Registrován: 09.06.2007-12:30
Kraj: Maďarsko
Typ XJ: Hayabusa turbo
Rok výroby XJ: 2009


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron