Nejde natočit když déle stojí,asi tam nejde benzín.- xj600f

Nejde natočit když déle stojí,asi tam nejde benzín.- xj600f

Příspěvekod Anonymous » 30.10.2007-19:01

Chci se s Vámi poradit. Dík za každý postřeh.
Mám takovýto problém. :cry:
Mám XJ z roku 1990 a mám ji chvilku.
Pokud stojí týden a více a chci ji natočit, tak vytáhnu sytič a začnu startovat. Motorka chytne a hned chcípne. Další pokus je marný. :cry: Točí jako blázen a nic. Jiskra na svíčku přitom jde.
Nezbývá než ji pustit z kopce a ona holka naskočí. :D
Po tomto úkonu již chytá na první pokus a to jak studená tak i teplá.
Po delší odstávce se problém opakuje.
Zkoušel jsem i před startem přepnout na PRI,ale nic.
Myslím že tam záhadně neteče benzín.
Můžete mi zkusit poradit zda v tom není nějaká finta??
Zdraví Zdeněk Trojan
:P
Naposledy upravil Anonymous dne 31.10.2007-12:12, celkově upraveno 1
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 30.10.2007-20:30

Ztrácíš hladinu v míchačce :wink: ten kohout na PRI, ale vyděržaj pijaněr, chvíli to trvá (kuřácí říkají tak na cigáro). Hlavně nepospíchat, jinak "slabá baterka nereaguje ani na silná slova" :wink:

K těm karburátorům, nový těsnění by možná mohlo pomoct
Anonymous
 

Příspěvekod Drobeček » 30.10.2007-21:58

Opravdu zkusit nechat na "PRI" trochu déle. Mě to dělá až po odstavení tak 14 dní.
Drobeček
XJ štamgast
 
Příspěvky: 533
Images: 93
Registrován: 07.06.2005-21:52
Bydliště: Praha 5
Kraj: Praha
Typ XJ: XJ 900F
Rok výroby XJ: 1984

Příspěvekod lynx » 31.10.2007-09:54

Měl jsem podobný problém, nepomohla ani opakovaná rozborka a sborka kohoutu (ke všemu mi zase naopak někdy protékal pořád). Nakonec jsem šel cestou nejmenšího odporu a koupil nový (1500 Kč) a mám pokoj. Po nastavení na PRI je zaplavení karbeců fakt rychlí. My majitelé skoroveteránů s takovými chybičkami musíme počítat :D
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

startování

Příspěvekod Anonymous » 11.12.2007-21:50

Ahoj taky mi nejde XJ nastartovat po 14 dnech,co to je prosím -nastavení na PRI je zaplavení karbeců fakt rychlí.
Anonymous
 

Re: startování

Příspěvekod Anonymous » 14.12.2007-18:11

Tornado píše:Ahoj taky mi nejde XJ nastartovat po 14 dnech,co to je prosím -nastavení na PRI je zaplavení karbeců fakt rychlí.


Alespoň já to mám takto:
kohout dolů provozní stav
směr nahoru rezerva
kohout vodorovně doprava PRI rychlé zaplavení karbeců cca 5minut
PRI se používá právě po delší odstávce. Až stroj naskočí nutno přepnout na provozní stav a to směr dolů.
Mám XJ, r.v.1990.
Myslím ale že to je u všech stejné.
Zdraví Zdeněk
:D
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 15.12.2007-14:24

Moc děkuji za radu !!! :)
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 16.12.2007-17:48

Tornado píše:Moc děkuji za radu !!! :)



O.K.
:D
Anonymous
 

nestartuje.. :(

Příspěvekod Anonymous » 31.01.2008-19:34

dnes sem se pokousel po zimne nastartovat na PRI a tocil sem to fakt dlouho az do doby kdy mi selhala batekra .. minimalne 7 minut bena tam mam dost ale nechapu proc to XJ jak mile se odstavi zastavi tok benzinu a proste ani kapaka daval sem strikackou primo pod valce aby to chytlo a to mi blaflo a hned nic.. nevim jak to natocit.. pomuzete mi nekdo ..?? musim to XJ co nejdriv natocit .. jak mile to natocim tak mi slape hned jak hodinky ale tadle odstavka byla na nej asi moc dlouha.. :( tak kdyz mi nekdo rekne co s tim budu vdecen..
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 03.02.2008-18:51

Zkusil si naplnit benzínem karburátory? Třeba pomocí té stříkačky. Stačí odpojit hadičku za čerpadlem a potom do karbců tlačit benzín. Jakmile budou plné, hadičku vrátit na čerpadlo a potom jenom nastartovat. Pokud je vše ostatní OK, chytne na šup :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 03.02.2008-21:08

tak to bylo tim ze se usadila nejspis naka vlhkost do hadicky ktera jde na prime zaplavovani karbcu do karcu se dostala voda a neslo to.. stacilo promackat hadicku a natlacit tam beno a pak to zacalo chytat.. sice predtim sem to jeste stihl prechlastat ale ted uz to slape jak ma.. tak itak vsem diky..
Anonymous
 

Po odstávce nestartuje....

Příspěvekod Anonymous » 04.02.2008-20:21

Reaguji na daný problém.Měl jsem tyto potíže se startem po cca týdnu odstavení.Radil jsem se s Vámi.Zkusil jsem všechny možnosti a triky.Vše bylo marné.Mám XJ r.v.1990. Čerpadlo tam nemám.Nakonec pomohlo jediné a to nechat vyčistit a seřídit karburátory.A věřte že to opravdu pomohlo a jelikož mám motorku na chalupě na horách a tak po 14dnech odstavení chytla nyní na první pokus.Je to prostě jejich nedostatek.Nevím zda novější stroje to už mají vychytaněji řešené.Tedy rada závěrem.Chce to opravdu nechat odborně vyčistit a seštelovat.
Ahoj všem.
Zdeněk
:D
Anonymous
 

Příspěvekod kubik1 » 07.02.2008-12:03

mně to taky po 14 dnech dýl točí ,ale i GPXko mi dýl tocilo. jednou kdyz uz sem jel k pumpe na vypary (uz to cukalo a musel sem to drzet pod plynem)a pak natankoval a nechal sem na PRI sel zaplatit tak po 2-3minutach sem mel pod masinou louži benálu. rozpalenej motor,fšude smrad od benalu,mel sem celkem bobky kdyz sem to startoval.

muzete mi nekdo ujasnit situaci? na PRI se karbec naplní vic nez by dovolil plovacek nebo to je jen otevreni palivovyho kohoutu a karbec se naplni jen nez ho uzavre plovacek? proc by mi to teda na tej pumpe vyteklo?
XJ 900F rok 1991 4BB
kubik1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 126
Images: 16
Registrován: 24.05.2006-06:06
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod lynx » 07.02.2008-13:10

Hele máš mašinu ještě o rok sterší než já, tak nemůžeš čekat zázraky. PRI samozřejmě pouze otvírá kohout na furt. Tobě zůstal vyset plovák. Na to si dej bacha. Nastínim ti katastrofický scénář. Benzín nepoteče ven, ale dovnitř - buď proteče do oleje a potom to zadřeš (případně ho tam nateče moc a pak to v důsledku tlaku někde povolí) nebo zůstane ve válci, při protočení se samozřejmě nestlačí a zase to někde povolí.
Řešením je sundat karbece, nechat je (nejen) ultrazvukem vyčistit, udělat kompletní rozborku a provést kontrolu vůlí a opotřebení. V podstatě maličkost :D . To víš my majitelé skoroveteránů musíme být akčnější, ne jako ti trapáci s novejma mašinama, co jenom jezděj :lol: .
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod kubik1 » 11.02.2008-01:23

to je predstava zborka-rozborka karbecu :smt101 pocitam ze ruznejch gumicek by bylo aspon za 4tisice. je teda fakt ze mi to hur pada z otacek tak nevim jestli si to negde neprisava bud na prirubach nebo hůř negde v karburatorech.

kdyz ty starší masiny sou fakt hezci :smt007
XJ 900F rok 1991 4BB
kubik1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 126
Images: 16
Registrován: 24.05.2006-06:06
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod Mira XJ » 11.02.2008-08:24

To bude horší než 4tisíce. Nedej bože aby jsi měl prdnutou membránu na šoupěti. To by tak mohlo být 4000/ks. A jelikož je to starší ročník moc bych se nedivil.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 22.03.2009-17:48

Zdravim všechny,takže jestly jsem to dobře pochopil tak když mi nejde nastartovat XJ tak to mam dát na polohu PRI a počkat cca 5 min a nebo hned začít startovat? Díky za osvětlení
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 22.03.2009-19:37

Dej PRI a za 5 minut zkus nastartovat.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 22.03.2009-20:17

Jak jsem měl karburátory venku a všechen benzín jsem vylil při kontrole komor, tak jsem dal kohout na PRI, 3x jsem startoval po 1-2 sek, protože teprve při startu slyšíš elektrické čerpadlo. A pak klasický start, asi 4-5 sekund a byla v provozu.
Anonymous
 


Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků

cron