Stručný návod na seřízení karburátorů.
Sundejte sedačku a nádrž aby jste se dostali k seřizovacím šroubům karburátorů.
Zaslepovací šrouby a nahraďte připojovacími náhubky pro vakuová měřidla a připojte je.
Nastartujte motor a ohřejte jej na provozní teplotu. Nechte jej poté běžet na volnoběžných otáčkách a zkontrolujte hodnoty podtlaků na jednotlivých válcích.
Nejdříve se nastavují karburátory pro 1 a 2 válec. Pomocí šroubu B nastavte hodnoty podtlaků tak, aby byly co nejvíce identické. Párkrát protůrujte motor a znovu překontrolujte.
To samé proveďte pro 3 a 4 válec pomocí šroubu C.
Nakonec pomocí šroubu D seřiďte podtlak mezi 1+2 a 3+4 karburátorem.
Nakonec šroubem A donastavte volnoběžné otáčky, po seřízení se obvykle hnou.
podtlak na volnoběžných otáčkách:
US model …………………………………………...……..220 - 230mm Hg (0,29-0,31 bar)
UK model (1992 – 95) ………………………………….... 260 – 270 mm Hg (0,35-0,36 bar)
UK model (1996 - ) …………………………………..... 230 mm Hg (0,31 bar)
maximální povolený rozdíl podtlaku …………………….. 10 mm Hg (0,01 bar)
ale podle vlastní zkušenosti se nekoukeje na hodnotu, ale aby byly podtlaky stejné.
další info najdete zde: viewtopic.php?t=1732
Ještě pár ilustračních fotek karburátorů: