Seřízení karburátorů - xj600s/n

Seřízení karburátorů - xj600s/n

Příspěvekod Anonymous » 19.03.2009-21:21

Stručný návod na seřízení karburátorů.

Sundejte sedačku a nádrž aby jste se dostali k seřizovacím šroubům karburátorů.
Zaslepovací šrouby a nahraďte připojovacími náhubky pro vakuová měřidla a připojte je.
4096
Nastartujte motor a ohřejte jej na provozní teplotu. Nechte jej poté běžet na volnoběžných otáčkách a zkontrolujte hodnoty podtlaků na jednotlivých válcích.
4097

Nejdříve se nastavují karburátory pro 1 a 2 válec. Pomocí šroubu B nastavte hodnoty podtlaků tak, aby byly co nejvíce identické. Párkrát protůrujte motor a znovu překontrolujte.
To samé proveďte pro 3 a 4 válec pomocí šroubu C.
Nakonec pomocí šroubu D seřiďte podtlak mezi 1+2 a 3+4 karburátorem.
Nakonec šroubem A donastavte volnoběžné otáčky, po seřízení se obvykle hnou.

podtlak na volnoběžných otáčkách:
US model …………………………………………...……..220 - 230mm Hg (0,29-0,31 bar)
UK model (1992 – 95) ………………………………….... 260 – 270 mm Hg (0,35-0,36 bar)
UK model (1996 - ) …………………………………..... 230 mm Hg (0,31 bar)
maximální povolený rozdíl podtlaku …………………….. 10 mm Hg (0,01 bar)

ale podle vlastní zkušenosti se nekoukeje na hodnotu, ale aby byly podtlaky stejné.

další info najdete zde: viewtopic.php?t=1732

Ještě pár ilustračních fotek karburátorů:
4128 4129 4130 1148
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 19.03.2009-22:11

Jo, pěknej popis, tak jsem to taky dělal.
Jen malý postřeh - na benzínovou hadičku jsem nasadil malý trychtýř a doléval benzín.
A je dobré, když se hadičky k budíkům dají něčím škrtit, jinak dost lítaj ručičky.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 20.03.2009-07:00

nejsem si jistý že jsem uplně pochopil jak se dělá článek, snad si to admin nějak přebere :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod Bartus » 20.03.2009-08:21

Tady máš postup, ještě musíš vyplnit tento formulář : clanek_vlozeni.php máš tam i návod.
Pozdrav z černé díry
http://www.bartus.eu

Sedím na stromu a nejsem dřevorubec :-)
Bartus
XJ štamgast
 
Příspěvky: 1395
Images: 162
Registrován: 15.12.2005-10:24
Bydliště: Petřvald u Karviné
Kraj: Moravskoslezký
Typ XJ: Suzuki DL1000 BMW 1150 GSA
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Mira XJ » 20.03.2009-10:09

Podltlaky se nenastavujou na volnoběžných otáčkách ,ale na zvýšených. To jest cca kolem 2000ot.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod lynx » 20.03.2009-12:42

Udělám souhrn informací z tohoto "článku" a doplňujících informací: airbox se sundavá - nesundavá. Otáčky mají být volnoběžné - zvýšené. Naměřené hodnoty jsou důležité - zbytečné. Takže teď bezpečně víme, kterým šroubkem (a v jakém pořadí) nějak kroutit. Skutečně gratuluji, teď už každý laik bez problémů ty podtlaky seřídí - zvláště, když tu debatu sledoval pozorně a tudíž ví, že k tomu stačí pár hadiček naplněných vodou - ušetří a tudíž může na nákupy do Lidlu :smt085 :smt013 :smt009
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod Mira XJ » 20.03.2009-13:56

:D A toještě nevíš,že aby jsi sundal nádrž tak musí jít dolů platovej bazmek na přepínání reservy. A měl by jsi mít vyčištěněj (vyměněný) vzduchový filtr a mít ventilové vůle v toleranci - jinak se ti může stát že to nepůjde seřídit. Jen tak pro info. A taky samozřejmě musíš karburátory krmit benálem z nějaké flašky. Že bych udělal zas nějake návod? :smt024
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod lynx » 20.03.2009-14:10

Kašli na to, soudnej člověk stejně nezačne zvyšovat svojí manuální zručnost tlacháním na netu :lol: . Kutilům stejně neporadíš (všechno je buď zbytečně moc složitý nebo drahý) a ostatní určitě vědí kde a jak si poradit :wink: .
lynx
XJ štamgast
 
Příspěvky: 727
Registrován: 19.03.2006-17:08

Příspěvekod OTIS » 20.03.2009-14:27

Mira XJ píše:...že bych udělal zas nějake návod? :smt024

Pokud máš něco, čím bys článek obohatil, tak dodej :wink:
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 20.03.2009-15:08

já bych se držel návodu, tam nic o airboxu, zvýšených otáčkách atd.. nepíšou
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 20.03.2009-16:38

lynx píše:Kašli na to, soudnej člověk stejně nezačne zvyšovat svojí manuální zručnost tlacháním na netu :lol: . Kutilům stejně neporadíš (všechno je buď zbytečně moc složitý nebo drahý) a ostatní určitě vědí kde a jak si poradit :wink:

já jsem říkal, že ten návod je tu zbytečný :lol:
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 20.03.2009-23:12

lynx píše:Udělám souhrn informací z tohoto "článku" a doplňujících informací: airbox se sundavá - nesundavá. Otáčky mají být volnoběžné - zvýšené. Naměřené hodnoty jsou důležité - zbytečné. Takže teď bezpečně víme, kterým šroubkem (a v jakém pořadí) nějak kroutit. Skutečně gratuluji, teď už každý laik bez problémů ty podtlaky seřídí - zvláště, když tu debatu sledoval pozorně a tudíž ví, že k tomu stačí pár hadiček naplněných vodou - ušetří a tudíž může na nákupy do Lidlu :smt085 :smt013 :smt009


hihi :-) ses ale vesela to kopa :lol:
Anonymous
 


Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron