Prasklý olejový chladič

Pravidla fóra
Zkuste využít funkci hledat před přidáním nového dotazu. V případě nového dotazu/příspěvku vždy na začátek uveďte přesný typ a ročník XJ, ke kterému se dotaz vztahuje!!!

Prasklý olejový chladič

Příspěvekod zajson » 18.03.2009-07:30

Kolem vánoc jsme dotáhli bráchovi XJ 600 N r. v. 2000. Teď jsme zjistili, že je prasklý olejový chladič u přívodu jedné z hadic. Řešil už někdy někdo něco takového? Dá se to zavařit? Případně kolik stojí nový? Trochu jsem prošel předešlé diskuze, ale na tenhle problém jsem nenarazil.
Díky za reakce
Xj je moje první a asi i poslední
zajson
 
Příspěvky: 34
Registrován: 21.10.2008-11:08
Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí


Příspěvekod Mira XJ » 18.03.2009-08:59

Specifikuj "prasklý olejový chladič u přívodu jedné z hadic". Pod tou velkou matkou viz obrázek výše? Zalepit se to dá,ale není to dlouhodobá záležitost. Taky jsem to nechával zalepit - na vaření je to příliš tenké a nevydrřelo to ani rok. Prolínalo to. Je lepší zainvestovat do toho z motopuzzle. A pohl bych si je to vcelku nedostatkové zboží. ( nový stojí kolem 10 000,-). Většinou se to stane při havárce zepředu,kdy přední kolo zmáčkne svody,ty zmáčnout trubky co vedou k chladiši a ty pákou rozšklebí chladič pod tou matkou. Hele jen tak mimochodem to co jsem prodával před 5 rokama bylo taky XJ600N. r.v.2000 , černá s modrou perletí, a číslo měla naražený v podlesdlovce ( byl novej rám).
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod zajson » 18.03.2009-10:18

Je prasklý přímo ta matice na levé straně po celé délce. Nešlo to vidět. Když to brácha rozdělal (myslelel, že je blbé těsnění) a pak to skládal zpět do kupy tak se to rozšklebilo při dotahování. Ten za ty 2000,- je asi fakt nej volba. Ten starý si nechat zpravit pro případ nouze.
Xj je moje první a asi i poslední
zajson
 
Příspěvky: 34
Registrován: 21.10.2008-11:08
Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí

Příspěvekod zajson » 18.03.2009-10:24

Tady ta je láhvově zelená :lol: Na motorkářích profil zajdaxj88.
Xj je moje první a asi i poslední
zajson
 
Příspěvky: 34
Registrován: 21.10.2008-11:08
Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí

Příspěvekod Anonymous » 18.03.2009-17:42

tak mi tu bracha hodil to tema na ten chladic, diky mu. zkusim tu jeste hodit foto, ale spatne se na strankach orientuju, tak uvidim jestli se mi to podari :?
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 18.03.2009-17:49

Obrázek[/url]
Anonymous
 

Příspěvekod Jarek » 18.03.2009-18:19

Ahoj, řešil jsem úplně stejnou prasklinu akorát na 900, zkoušel jsem to lepit, ale dlouho to nevydrží protože ten šroub to rozpíná. Nechal jsem to zavařit, i s natlakováním za to chtěli 200,- a do teď to je v pohodě :D . Starší chladič se dá bez problémů sehnat do 3500,-
Uživatelský avatar
Jarek
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 100
Images: 8
Registrován: 16.11.2006-18:53
Bydliště: Ostopovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ 900 N
Rok výroby XJ: 1986

Příspěvekod Anonymous » 18.03.2009-18:58

A co to zapájet stříbrem.
Mělo by to být mosazné, tak by to mělo jít. Na lepení nevěřím.
Anonymous
 

Příspěvekod Jarek » 18.03.2009-19:27

Ta matice je hliník :(
Uživatelský avatar
Jarek
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 100
Images: 8
Registrován: 16.11.2006-18:53
Bydliště: Ostopovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ 900 N
Rok výroby XJ: 1986

Příspěvekod Anonymous » 18.03.2009-19:31

Argon..., nebo nechat udělat matici novou. A nebo koupit ten jetej za 2 kousky a pak laborovat.

Jak je to asi spojené - hliník a mosaz? Lepidlo?
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 19.03.2009-00:06

zavarit TIGem pokud je to hlinik, jinak chladice se delaj tak, ze jednotlivy Al plechy jsou napareny pajkou na hlinik a po stazeni v pripravku se vypecou v peci, tzn. zapajej, otec na to delal stroj pro Valeo.
Anonymous
 


Zpět na Mazání motoru, oleje a maziva

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron