Co po šestce ?

Příspěvekod Anonymous » 25.01.2009-11:55

TOMMZ: jj taky jsem koukal :-) uplny kulovy :-)
Anonymous
 

Příspěvekod kaplos » 25.01.2009-12:36

Pardon :oops: , o brzdění v zatáčce je to tady: http://www.moto-bar.cz/?np=testy/motoskola/klip_503.wmv . Předchozí odkaz byl všeobecně o brzdění.
Uživatelský avatar
kaplos
 
Příspěvky: 76
Images: 4
Registrován: 17.09.2008-19:35
Bydliště: Jihlava
Kraj: Vysočina
Typ XJ: Suzuki GSF 650 Bandit
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Anonymous » 25.01.2009-15:57

Bartus: skouknul jsem zmineny motobar a nevidim zadny duvod proc bych nemel i nadale s citem predni brzdit v zatacce, jen mi potvrdil moje zkusenosti a navyky. Moje XJ je teda vcelku neutralni v zatacce pri brzdeni predni, zadni brzdu pouziva jako hlavni brzdu tak maximalne deda co celej zivot jezdil na jawe.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 26.01.2009-17:40

Co po šestce? Něco většího..... :!: A aby se s tím dalo jezdit po Krušných horách :!:

4005 4006 4007 4008 4009
Anonymous
 

Příspěvekod Racek » 26.01.2009-17:44

Jó , tak to už mi taky někdo poslal mailem , kolipa to asi žere... :D :) :twisted:
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod Anonymous » 26.01.2009-18:06

Kdo by to počítal.
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 26.01.2009-22:38

Racek: u motorek se prece spotreba vubec nepocita :lol: je to prostredek zabavy :wink:
Anonymous
 

Příspěvekod zbynek » 27.01.2009-07:42

Je ale taky pravda, že o co nižší spotřeba tak o to delší zábava ;-)
Too Old to Rock And Roll, Too Young to Die
Uživatelský avatar
zbynek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 278
Images: 26
Registrován: 14.08.2007-07:01
Bydliště: Kunratice
Kraj: Praha
Typ XJ: 900F
Rok výroby XJ: 1990

Příspěvekod kaplos » 27.01.2009-09:00

[quote="bolek_xj"] ...A aby se s tím dalo jezdit po Krušných horách :!:

Tak to by byl TransKrušnohorec :P
... a každá zábava tak za sud nafty!!!
Uživatelský avatar
kaplos
 
Příspěvky: 76
Images: 4
Registrován: 17.09.2008-19:35
Bydliště: Jihlava
Kraj: Vysočina
Typ XJ: Suzuki GSF 650 Bandit
Rok výroby XJ: 2005

Příspěvekod Racek » 27.01.2009-20:51

u motorek se prece spotreba vubec nepocita je to prostredek zabavy
...mno , pokud na ni nejezdíš do práce jako já, na zábavu mam XJ až o víkendu :wink: , takže na spotřebu taky trochu koukam :roll:
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod Anonymous » 28.01.2009-01:06

Tak je jasny ze kdyz pojedu na 3000km dovolenou tak rozhodne budu prihlizet ke spotrebe, pac je to dulezitej parametr
Anonymous
 

Příspěvekod Anonymous » 28.01.2009-09:38

Vidíš a zrovna já na dovolené na spotřebu nikdy nekoukám.
Počítám s ní jen při plánování cesty, abych věděl, kolik toho budu muset kde koupit, ale od doby, kdy jsou v celé Evropě éčka je to už jedno.
Jezdím do Norska a musel jsem dřív počítat, kolik marek, dánských korum a norských korun. Dnes je to jednodušší.
A ještě jedna poznámka o spotřebě na dovolené - představ si, že jsou tupci, co jezdí v Alpách po kopcích, aby tu spotřebu na dovolené měli co největší. :D
Anonymous
 

Příspěvekod PIG » 28.01.2009-10:15

Po šestce? sedmička! a vy se tady o tom bavíte měsíc :roll:
Uživatelský avatar
PIG
XJ štamgast
 
Příspěvky: 793
Images: 184
Registrován: 09.10.2007-03:16
Bydliště: Vranovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 1999

Příspěvekod Racek » 28.01.2009-15:22

Tak tohle už bude chtít jiný téma jak tak koukam, takže bych to asi ukončil , už mam tak nějak jasno , necham si mojí XJ 600 :lol: , bo se mi zase po..alo auto :cry: a budu cpát prašule zase jinam , abych toho mýho 16ti letýho dědka zase zprovoznil...
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod Anonymous » 17.03.2009-12:41

Tak zdá se, že nejsem sám, kdo v zimě přemýšlí o výměně stroje. Svojí XJ600S budu mít letos už pátou sezónu, a tak jsem přemýšlel, co jiného. No a tak nějak mi zrak ulpěl na XJ900S Diversion. Našel jsem (podle fotek) krásnou, stříbrnou, z roku 2003, najeto 18.000km, za 86.000Kc. Naživo jsem neviděl - je to až v Olomouci a jet tam z Prahy jen tak ze zvědavosti se mi moc nechce...

Proč změna? Motivy jsou asi následující:
1) Moje XJ600 je sice stále krásné, neošuntělé, jako nové, spolehlivé, málo jeté, ale přeci jenom r.v. 1998. Tzn. omladil bych o 5 let (ale je fakt, že i přidal pár km).
2) Minimálně při jízdě ve dvou (bez věcí) už pociťuju mírný nedostatek výkonu (nejsem žádný drobeček). Ne že bych chtěl závodit, ale při předjíždění mi tam prostě něco málo chybí - ne snad kvůli bezpečnosti (z tohoto pohledu se dá jezdit hlavou a bezpečně i s 600), ale možná spíš kvůli zábavě.
3) Chtěl bych vyrazit někam na dovolenou na moto a tam ke dvěma lidem (dohromady cca 160kg) přihodit ještě kufry s věcma... Jako utáhne to asi bez problémů, ale zábavy bude méně.
4) A navíc mě nebaví řešit péči o řetěz. Kardan mě zkrátka láká hodně moc. :-)
5) No a prostě ten pocit z jiné motorky... :-)

Jak to vidíte vy? Dáte mi nějaké tipy či doporučení? :-)

...jinak díky Rackovi za odkaz na tohle vlákno... :-)
Anonymous
 

Příspěvekod Mira XJ » 17.03.2009-15:00

Osobně si myslím že s XJ900S si moc zábavy neužiješ. Je to cestovní autobus.(Těžké,dlouhé,neohrabané) Dobré na dálnici,ale tam zas je velmi poznat chybějící 6tka.Alpy, zatáčky, sklápění - prostě kde je zábava,tak to přesně u XJ900 není. Omladíš pouze ročník,ale technicky ani o rok.
Jen je zajímavá cena. Věř mi že tato motorka na zábavu není. Teď mě tu asi ukamenujou,ale šel bych do bandita 1200S. Výkon, modernější kontrukce, cenově seženeš podobnou. (Vím nemá to kardan) Nadruhou stranu řetěz na XJ600 jen 520tka byl nešŤastný krok ,kdyby dali 530tku byl by klid. Já mám na FZS 1000 řetězovku 45 000km! a letos jsem ji měnil,protože pastorek už nebyl nic moc a montoval jsem scottoilera touring. Pokud chceš motorku na zábavu - pohodlnou i na cestování - fzs 1000,GSF1200S.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod OTIS » 17.03.2009-16:56

Mira XJ píše:...Pokud chceš motorku na zábavu - pohodlnou i na cestování - fzs 1000,GSF1200S.

Jen doplním, že pokud chceš stroj klasického vhledu, tak tyhle potvůrky ti to určitě nenabídnou. Záleží jaké máš priority...Existují lidi (třeba já), kteří jízdní vlastnosti/technickou vyspělost obětují za design :wink:
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 17.03.2009-16:59

No přiznám se, že mám v podstatě jedinou zkušenost, a tou je moje XJ600S. Proto nevím, zda bych vůbec dokázal poznat rozdíl v jízdních vlastnostech mezi 600 a 900. Je v tom skutečně tak velký rozdíl? Moje 600 mi připadá, že je příjemně ovladatelná a v zatáčkách zábavná...
Samozřejmě, že vzhled je důležitej. ;-)
Anonymous
 

Příspěvekod zbynek » 17.03.2009-17:10

Tak já bych si do OTISe rýpnul: ;-)
Krása strojů řady XJ skončila u řady XJ900F, někde v roce 1993, protože na ten divně šikmo vpřed položený motor u mladší generace se prostě nedá koukat. O nerovnováze předku s chromovým světlem a chromovými budíky a macatého plastového zadku ani nemluvě :-) Myslím tím samozřejmě šestku.
Berte mne s rezervou, jaro ještě nezačalo :-D
Too Old to Rock And Roll, Too Young to Die
Uživatelský avatar
zbynek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 278
Images: 26
Registrován: 14.08.2007-07:01
Bydliště: Kunratice
Kraj: Praha
Typ XJ: 900F
Rok výroby XJ: 1990

Příspěvekod OTIS » 17.03.2009-17:22

Řekl bych klasika skončila hranatý světlem, použitím jakýchsi polokapotáží a budíků podobných co se používají automobilů... :wink: Ale pro řekněme že tu beru "klasiku" z pohledu aktuální doby.
Berte mě vážně, u nás jaro dávno žačalo :)
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 17.03.2009-17:24

...sedel nekdo jak na 600 tak na 900? Dokazete porovnat?
Anonymous
 

Příspěvekod zbynek » 17.03.2009-17:27

Souhlasím s tím, že z pohledu motocyklové produkce posledních 15 let je šestka nádherná :-)
Too Old to Rock And Roll, Too Young to Die
Uživatelský avatar
zbynek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 278
Images: 26
Registrován: 14.08.2007-07:01
Bydliště: Kunratice
Kraj: Praha
Typ XJ: 900F
Rok výroby XJ: 1990

Příspěvekod OTIS » 17.03.2009-17:29

Pacous píše:...sedel nekdo jak na 600 tak na 900? Dokazete porovnat?

Já sem seděl na Africa 750, to tě asi nezajímá že?
Neřeš to teoreticky -doporučuju dojet na nějakou XJ akci, tam se takoví majitelé objevují. A když budeš mít štěstí tak ti někdo 900 na chvíli půjčí 8)
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod Anonymous » 17.03.2009-18:35

Pacous píše:No přiznám se, že mám v podstatě jedinou zkušenost, a tou je moje XJ600S. Proto nevím, zda bych vůbec dokázal poznat rozdíl v jízdních vlastnostech mezi 600 a 900. Je v tom skutečně tak velký rozdíl? Moje 600 mi připadá, že je příjemně ovladatelná a v zatáčkách zábavná...
Samozřejmě, že vzhled je důležitej. ;-)


Myslím, že rozdíl mezi 600 a 900 bys poznal velmi brzy a podstatně. Ale mohu napsat jen zkušenosti po třech sezonách na 900. Neprosto bze problémů na cestování naložen ve dvou a komplet nabalen, není problém si zazávodit, zablbnout, bez problému výkon na předjíždění a plně naloženej jsem plnej plyn ještě snad ani nepotřeboval. Na dálnici je s ní nuda jako s každou motorkou, pokud nespěcháš. Jezdím rád zatáčky a vcelku jezdím rychleji, nemám naprosto problém. Projel jsem několik motorek silnějších, novějších, otestoval super novinky, ale přiznám se, že každá má něco pro a něco proti, ale dá se říci, že jsem spokojen. Pokud plánuješ cestování na delší trasy, naloženej a ve dvou, určitě bych šel do 900 a určitě ne kvůli věku nebo vzhledu, ale ta motorka je prostě na cestování fajn. Já osobně nemám problém. Tím samozřejmě nesnižuji pohodu a jízdu na 600, ale je to jiná kategorie na cestování. Obě jsou fajn, ale je třeba si zvolit priority.

A kardan? To je prostě rajská zahrada. Už nikdy nechci motorku bez kardanu.
Anonymous
 

Příspěvekod mirekm » 17.03.2009-20:31

Jak píše Tridac, XJ 900 je super. Je jen trochu větší a trochu těžší. Výkonu má dost, ale raketa to není. Takovej traktor. Když si zpět sednu na svou xj 550, je znát, že je mnohem lehší a ovladatelnější, taková hravější. No a vystrkat ji (xj900) pozpátku z garáže do kopečka nebo manévrování s naloženou na travnatým paloučku !? :( To chce pořádnýho chlapa. ( Už abych začal posilovat !)
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Příspěvekod Mira XJ » 17.03.2009-20:58

Hele na XJ900S jsem jel jen kousek. XJ600S jsem měl 4 sezony a najel jsem na ní přes 40t.km. Prodal jsem ji kamarádovai a servisuju mu ji. sám mám FZS1000 (najeto 30t.). (trošičku jinej soudek jak XJ900S v lepším slova smyslu).
Porovnání s xj600s a "velké" motorky: Asi jak když jezdíš na kokobrndě a pak sedneš na velké kolo. kolobrnda byla hravější,byl jsi níž k zemi. Stál jsi oběma nohama pořádně na zemi. atd. atd přesně toto jsou moje pocity, když pěhazuju ježdění mezi xj a fzs. XJ900S si kup až budeš starej dědek. :D Prodejně to nebyl moc uspěšný motocykl - protože už prostě byla technicky stará. XJ600S byla velmi povedená motorka na začátek. vzhledově vyvážená spolehlivá,jednoduchoučká ,ale začne být slabá.
Myslím že by jsi z XJ900S byl možná zklamaný.Vyzkopušel jsem dost motorek,ale prostě xj900S mě ničím nezaujalo. Vyšší cestovní rychlost jako na xj600s stejně nevyvineš (ve dvou) okud chceš cestovat dálky tak moooožná,ale pokut se projet s tím aby když se vrátíš jsi měl usměv od ucha k uchu,tak to není ono.A přece jen zvaž 66kW na 900ccm + 50kg navíc o proti XJ600S. o proti XJ600S získáš pouze 22kW a táhneš sebou navíc 50kg (cca rozdíl mezi 195kg a 239kg - suché hmotnosti)
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

Příspěvekod Anonymous » 17.03.2009-22:43

To co píše MiraXj je samozřejmě pravda, asi stejně jako názor každého, kdo toto porovnal, ale ty názory se mohou rapidně lišit i kvalitně shodovat. Je to skutečně otázka toho, jaký kdo je nátury a co se komu líbí. Já jsem zkusil obě, porovnal. Možná to, že mám 196cm a k tomu 116 kilo z tělocvičny mne přibližuje spíše usedle na 900, protože je 600 pro mne malá i slabá. Ale je to opravdu chlap od chlapa názor. Je to spíše přečíst spoustu názorů, někde uprostřed to ponechat a pak si to hlavně vyzkoušet.

Výkonově na silnici v reálu a hlavně při naložené motorce je ten rozdíl skutečně velký. Dva lidi, plné tři velké kufry a tankvak v plné tonáži není pro 900 problém akcelerovat a hlavně motorka sedí jak přibitá a pohodlná. Ale i toto ti potvrdí některý jezdec 600. Skutečně je to názor od názoru. tohle porovnávání je vždy těžké a asi nikdy nebude objektivní, to si musíš odzkoušet sám v reálu.
Anonymous
 

Příspěvekod Racek » 17.03.2009-23:37

No teda , a když sem se chtěl něco dozvědět já když sem založil tohle téma , tak ste tu tlachali o brzdách , teď ste mě teda ... :D :D :D

Tohle sou věci který sem chtěl taky vědět , konečně to z vás vypadlo...
ale k věci , z odstupem času jsem tak nějak vychladnul , teprve letos sem zjistil že na mojí XJ 600 S jsou kobylky schovaný od 6000 do 9000 otáček , a výrazně změní posun stroje vpřed , což jsem ještě loni netušil , prostě sem se bál vzít za ten starej cesťáček aby se mi nerozsypal pod prdelí , ale jak sem byl v ůnoru nadrženej se projet , tak sem teprve našel její kvality, a sem za ní rád , protože na jinou stejně jen tak nebudou už penízky. Je hodná , je hravá , a když je potřeba , tak adrenalin taky ještě zvládne ale samozřejmě sólo.
XJ 900 S se mi taky pořád hrozně líbí , víc než 600 , ale začínám poznávat sám a teď i z příspěvků tady že už je to jenom estetická záležitost a touha po změně. Naopak mě v poslední době začíná oslovovat Fazer 600 , koukal jsem že se tu taky vyskytujou , co chlapi jaká je to motorka , přijde mi to jako dobrej kompromis mezi sporťákem a cesťákem , jen ten jeden vejfuk mě nesedí , jinak se mi moooc zalíbila , hlavně od roku 2003 nahoru s těma šikmejma očima :roll:
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

Příspěvekod Anonymous » 18.03.2009-06:36

Když budeš měnit šestku za šestku, tak za dva roky založíš podobné téma.
Anonymous
 

Příspěvekod Racek » 18.03.2009-08:04

Kdo ví co bude za dva roky , jen se chci víceméně dozvědět něco o Fazeru...
Stejně nevim kde bych na něj vzal :lol: , já jen že se to tu zase nakouslo...XJ mi zatím plně vyhovuje a myslím že ještě dlouho bude 8)
Racek
častý přispěvatel
 
Příspěvky: 250
Images: 1
Registrován: 20.12.2008-16:07
Bydliště: dům

PředchozíDalší

Zpět na Jen tak

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 205 návštevníků

cron